Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль спеціалізованого призначення
Очікувана вартість
781 330,83 UAH
UA-2023-03-24-005458-a 7059686405c143faa54265d21e326efb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турлакова Вікторія Володимирівна

+380312613764 zak@dei.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна екологічна інспекція у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 38015668
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Швабська, 14
Контактна особа: Турлакова Вікторія Володимирівна
+380312613764
zak@dei.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Електронною системою закупівель 13.03.2023 року було автоматично відмінено відкриті торги (з особливостями) за предметом «Легкові автомобілі спеціалізованого призначення», очікувана вартість закупівлі склала 1 010 960,00 грн. без ПДВ (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-03-011605-a) у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників для участі в ній. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Оскільки електронною системою закупівель було автоматично відмінено відкриті торги (з особливостями) за предметом «Легкові автомобілі спеціалізованого призначення», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34110000-1 – «Легкові автомобілі», ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-03-011605-a, через відсутність учасників (згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей), ухвалено рішення про укладання договору без застосування порядку проведення відкритих торгів та/або електронного каталогу про закупівлю товарів, робіт, послуг за даним предметом («Легкові автомобілі спеціалізованого призначення»). При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до Постачальника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, а сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (з особливостями), які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури. Закупівля проводиться в рамках виконання проекту програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 рр. Європейського Інструменту Сусідства, назва «Екологічна оцінка басейну Верхньої Тиси з метою розбудови мережі моніторингу та розробки Плану дій щодо захисту природних цінностей» (надалі – «Проект»), Грантова угода № HUSKROUA/1702/6.1/0029, Реєстраційна картка проекту № 4466-02, державна реєстрація від 23.11.2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль спеціалізованого призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2023
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2023 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Форвард автоцентр"
#33681454
Переможець 781 330,83
UAH
24 березня 2023 12:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 16:19
Додаткова Форвард_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
29 березня 2023 16:18
Договір укладений
24 березня 2023 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ та нормами пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також для забезпечення виконання проекту програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 рр. Європейського Інструменту Сусідства, назва «Екологічна оцінка басейну Верхньої Тиси з метою розбудови мережі моніторингу та розробки Плану дій щодо захисту природних цінностей», Грантова угода № HUSKROUA/1702/6.1/209, Реєстраційна картка проекту № 44660‑02, державна реєстрація від 23.11.2022 р., Сторони домовились про наступне: Сторони домовились викласти пункт 5.1. Розділу 5 Договору у наступній редакції: «5.1. Строк поставки Товару: до 03.04.2023 р.»
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML