Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
305 026,26 UAH
UA-2023-03-24-005009-a ● 4465c025743847d9a062680f10427656
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37821586 |
Вебсайт: | http://dmsu.gov.ua/volyn |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олексюк Каріна Володимирівна 0990734051 KARINYSUA@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 305 026,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 525,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад або справжність підпису перекладача – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет»; адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Виключення:
1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2.У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд).
Замовник проводить процедуру закупівлі офісного устаткування та приладдя різного у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (пункт 35 Особливостей).
Розгорнути
Згорнути
Виключення:
1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2.У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд).
Замовник проводить процедуру закупівлі офісного устаткування та приладдя різного у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (пункт 35 Особливостей).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1375 пачок
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
150 пачок
файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
159 штуки
клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
263 пачок
Канцелярські скріпки 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
155 пачок
Канцелярські скріпки 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
606 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
275 штуки
коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
505 штуки
олівець графітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
257 штуки
стрижень для кулькової ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
138 пачок
Скоби №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
139 пачок
Скоби №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
276 штуки
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
149 штуки
лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
134 штуки
клейка стрічка канцелярська 40 мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
149 штуки
клейка стрічка канцелярська 30 мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
243 штуки
Ластик (Гумка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
145 штуки
Точилка з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
268 штуки
папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
693 штуки
Конверт С4 білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
693 штуки
Конверт С5 білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
1068 штуки
Конверт С6 білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
63 штуки
конверт С5 крафт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
393 штуки
конверт С4 крафт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата вартості поставленого товару здійснюється покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 12:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 12:09 |
Додаток №2 Підтвердження відповідності учасника та переможця процедури закупівлі, вимогам установленим пунктом 44 Особливостей.docx | |
24 березня 2023 12:09 |
Додаток №5 Цінова пропозиція.docx | |
24 березня 2023 12:09 |
Додаток №4 Проєкт догговору.docx | |
24 березня 2023 12:09 |
Додаток №1 Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію)..docx | |
24 березня 2023 12:09 |
Додаток №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc | |
24 березня 2023 12:09 |
Тендерна документація офісне устаткування та приладдя різне на 2023 рік.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-24-005009-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 12 квітня 2023 13:10
Дата подання: 12 квітня 2023 13:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2023 12:28
рішення від 14.04.2023 №4798.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2023 12:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2023 № 5281.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2023 16:12
рішення від 24.04.2023 №5281.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2023 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2023 №5281-р/пк-пз, Замовником в особі Уповноваженої особи прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" за процедурою закупівлі -"Офісне устаткування та приладдя різне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-24-005009-a
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2023 10:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
262 873,35
UAH з ПДВ
|
262 873,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
266 591,46
UAH з ПДВ
|
266 591,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
285 010,02
UAH з ПДВ
|
285 010,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
292 157,46
UAH з ПДВ
|
292 157,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
295 433,10
UAH з ПДВ
|
295 433,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Рішення скасоване |
262 873,35
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 10:30
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Рішення скасоване |
266 591,46
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 10:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Рішення скасоване |
285 010,02
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 10:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Рішення скасоване |
292 157,46
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 10:30
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Рішення скасоване |
295 433,10
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 10:30
|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Відхилено |
262 873,35
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 10:20
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Відхилено |
266 591,46
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 10:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
285 010,02
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 10:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
292 157,46
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 09:53
|
скан звіту про виконання договору про закупівлю.PDF | укладений |
27 вересня 2023 09:53
|
скан протоколу від 27.09.2023 №56.PDF | укладений |
27 вересня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 14:51
|
додаткова угода №1 до договору від 15.05.2023 №112.PDF | зміни до договору |
29 травня 2023 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 15:51
|
договір про закупівлю від 15.05.2023 №112.PDF | укладений |
15 травня 2023 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись вимогами Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) із врахуванням підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», підпункту 16.8.1. пункту 16.8. Розділу 16 «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» та пункту 1.3. Розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю товару від 15 травня 2023 року №112 (надалі - Договір, уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1.Сторони дійшли взаємної згоди викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Загальна сума цього Договору визначається на підставі Специфікації (Додаток 1) та становить 252592,86 грн. (Двісті п’ятдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто дві грн. 86 коп.), у тому числі ПДВ – 42098, 81 грн. (Сорок дві тисячі дев’яносто вісім грн. 81 коп.)». 2.Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |