Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приміщення для розміщення магнітно-резонансного томографа) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вул. Теремнівська, 100 в с. Липини, Луцького району Волинської області (45454000-4) код за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
7 290 100,00 UAH
UA-2023-03-24-004278-a ● 956032c1a5a241b2a282795bb5341b50
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983134 |
Вебсайт: | http://lcrl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Контактна особа: |
Юлія Левченко +380332253775, +380508508932 newmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 290 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 901,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля для потреби закладу з метою добудови приміщення для розміщення магнітно-резонансного томографа. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Початок виконання робіт: не пізніше ніж через 3 днів з дати отримання заявки щодо виконання робіт відповідно до Договору.Завершення виконання робіт: по 01.07.2023 року (включно), але не пізніше ніж через два місяці з дати отримання дозволу на початок проведення робіт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приміщення для розміщення магнітно-резонансного томографа) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вул. Теремнівська, 100 в с. Липини, Луцького району Волинської області (45454000-4) код за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20- го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи.Акт за формою № КБ-2в готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді до 15 числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Замовник протягом 3 днів перевіряє правильність і реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів ремонтно-будівельних робіт. В обґрунтованих випадках цей строк може бути продовжено Замовником до 10 днів. Більш детально - в проекті договору. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 11:36 |
Т-на д-ія 45454000-4.docx | |
24 березня 2023 11:36 |
Додатки 1-9 45454000-4.docx | |
24 березня 2023 11:36 |
Додаток 10 ТЗ.docx | |
24 березня 2023 11:36 |
Дод 11.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи з ОП
Дата подання: 27 березня 2023 20:51
.шановний Замовнику. Відповідно до ваших вимог у штаті Учасника має бути: інженер з ОП, виконроб, інженер-проектувальник в частині проектно-кошторисної документації. Щодо них потрібно подати копії документів, які засвідчують, що працівники ІТР учасника пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань ОП.
Відповідно до Положень з ОП навчання та перевірку знань з питань охорони праці в навчальних закладах, які мають дозвіл Держнаглядохоронпраці проходять керівник підприємства, його заступники, виконання службових обов’язків яких пов’язано з організацією безпечного ведення робіт, керівники основних виробничо-технічних підрозділів, спеціалісти служб охорони праці та члени комісії з питань охорони праці.
Інженер з проектно-кошторисної роботи, до вище перерахованих категорій працівників не належить та його робота не пов’язана безпосередньо з роботою на будівельному майданчику. Тому пропонуємо внести зміни в ТД щодо надання копій документів, які засвідчують, що працівники ІТР учасника пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань ОП, а саме залишити вимогу щодо надання копії документів з ОП лише на інженера з ОП, виконроба.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 11:15 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | допущено помилку в сумі закупівлі при оголошенні річного плану та закупівлі. |
Документи:
28 березня 2023 11:15
|
Електронний підпис |
28 березня 2023 11:14
|
Відміна_Validation_Report.pdf |
28 березня 2023 11:14
|
Відміна.pdf.asice |
28 березня 2023 11:14
|
Відміна.pdf |