Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33694000-1 Діагностичні засоби)
Очікувана вартість
1 425 210,97 UAH
UA-2023-03-24-003874-a ● 777121abf6584e3283f3de0f935776f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487505490 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 425 210,97 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 126,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Флакон
Анти-D IgM Моноклональний реагент (титр: 1/64), 10 мл, флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 52647 — Анти-Rh(D) групове типування еритроцитів IVD, антитіла
300 Флакон
Aнти-A Моноклональний реагент (титр: 1/256), 10 мл, флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 52532 — Анти-A групове типування еритроцитів IVD, антитіла
300 Флакон
Aнти-B Моноклональний реагент (титр: 1/256), 10 мл, флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 52538 — Анти-B групове типування еритроцитів IVD, антитіла
10000 штуки
STARGEL10 ABO/D + Reverse Card (Patient)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 30596 — Набір реагентів для визначення типу крові ABO
40 штуки
STAR10 Solution Buffer 1 x 500mL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 52718 — сольовий розчин низької йонної сили IVD, імуногематологічний реагент
13 штуки
STARGEL10 Reverse A1 + B Cells Концентрація 20% 2 x 2mL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 30531 — Гематологічний контроль / калібратор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 11:22 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Системи STARGEL10 не має еквіваленту
Дата подання: 31 березня 2023 11:56
Дата відповіді: 03 квітня 2023 10:55
Шановний Замовник, Системи STARGEL10 на сьогодні не введена в обіг відовідно вимог п.23 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro, а відтак, не може мати еквівалету. Просимо виокремити екслюзивні прозиції Системи STARGEL10 в окремий лот предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник, доводимо до Вашого відома наступне:Ваше твердження щодо того, що «Системи STARGEL10 на сьогодні не введена в обіг відовідно вимог п.23 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro, а відтак, не може мати еквівалету» - є хибним на підставі того, що п.23 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro не містить положень про процедуру введення в обіг. В даному пункті врегульована процедура реєстрації осіб, відповідальних за введення виробів в обіг.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що на сьогодні Системи STARGEL10 є такими, що успішно пройшли процедуру оцінки відповідності в ТОВ «УЦМСП» та відповідно мають Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro дійсний до 16 лютого 2027р., зареєстрований у Реєстрі ООВ ТОВ «УЦМСП» 17.02.2022 р. № UA.TR.098.0385-22.
На підставі зазначеного вище можна дійти висновку, що «Системи STARGEL10» є сертифікованими та введеними в обіг відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro.
Також доводжу до Вашого відома, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі викладеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п. 5.1. Розділу І тендерної документації учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедур закупівель на рівних умовах. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення про проведення закупівлі, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Підводячи підсумки, очевидно, що порушення Закону та Наказу з боку Замовника відсутні..
Таким чином , умови тендерної документації залишаються без змін.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що на сьогодні Системи STARGEL10 є такими, що успішно пройшли процедуру оцінки відповідності в ТОВ «УЦМСП» та відповідно мають Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro дійсний до 16 лютого 2027р., зареєстрований у Реєстрі ООВ ТОВ «УЦМСП» 17.02.2022 р. № UA.TR.098.0385-22.
На підставі зазначеного вище можна дійти висновку, що «Системи STARGEL10» є сертифікованими та введеними в обіг відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro.
Також доводжу до Вашого відома, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі викладеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п. 5.1. Розділу І тендерної документації учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедур закупівель на рівних умовах. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення про проведення закупівлі, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Підводячи підсумки, очевидно, що порушення Закону та Наказу з боку Замовника відсутні..
Таким чином , умови тендерної документації залишаються без змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-24-003874-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Групотест", Код ЄДРПОУ:36816271
Дата подання: 05 квітня 2023 14:56
Дата подання: 05 квітня 2023 14:56
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
24 березня 2023 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (Далі — Замовник) оголосило закупівлю, предметом якої є: код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33694000-1 Діагностичні засоби) .
Відповідно, у Тендерній документації (далі за текстом ТД) містяться умови проведення даної закупівлі.
Відповідно п.4.2 ТД подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) умовами проведення цього тендеру замовником не передбачається. Тендерна пропозиція подається стосовно предмета закупівлі в цілому.
Відповідно, у Додаток 3 до ТД МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: (далі за текстом Додаток 3 до ТД) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Відповідно, п. 7 «Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» затвердженого постановою МОЗ № 754 від 2 жовтня 2013 р. (далі за текстом – ТР) Про затвердження Введення в обіг та експлуатацію. Введення в обіг та експлуатацію виробів, на які поширюється дія цього Технічного регламенту, дозволяється в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту».
Відповідно, п. 23 ТР «Виробник, який під своїм найменуванням вводить в обіг вироби, повідомляє Держлікслужбі: своє місцезнаходження; відомості про реагенти, реагентні продукти, калібратори, контрольні матеріали та про будь-які істотні зміни, включаючи припинення введення в обіг; щодо виробів, зазначених у додатку 2, та виробів для самоконтролю - дані, що необхідні для ідентифікації таких виробів, аналітичні та в разі потреби діагностичні параметри відповідно до пункту 3 додатка 1, результати оцінки характеристик згідно з додатком 8, інформацію про видані сертифікати та про будь-які істотні зміни, включаючи припинення введення в обіг;
Держлікслужба може протягом двох років з обґрунтуванням причин вимагати від виробника надання інформації про досвід використання виробу після введення його в обіг.
У разі коли виробник, який вводить в обіг вироби під своїм найменуванням, не є резидентом України, інформація подається Держлікслужбі уповноваженим представником, якого він призначає.
Держлікслужба на підставі отриманої від виробників або їх уповноважених представників інформації забезпечує ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів в обіг. Порядок ведення зазначеного Реєстру, форми повідомлень, зазначених в абзацах першому - п’ятому цього пункту, перелік відомостей, які зберігаються в Реєстрі, та режим доступу до них затверджуються МОЗ.»
Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашого підприємства - учасника ПП «Групотест», яке є українським виробником реактивів для визначення груп крові, які є частиною предмету закупівлі (позиції №№ 1-3 Додатку 3 до ТД).
Звертаємо увагу Органу оскарження , що всім у сукупності вимогам наведеним у Додатку 3 до ТД (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (позиції №,№ 4-6) відповідає продукція STARGEL10™, виробництва Haemokinesis (Австралія).
При підготовці до торгів ми з’ясували що на момент виходу тендерного оголошення та на момент подання даної скарги продукція STARGEL10™, виробництва Haemokinesis (Австралія) не пройшла процедуру введення в обіг згідно п.23. ТР , і відповідно п. 7 ТР експлуатація даних медичних виробів не дозволена.
Відповідно, медичними виробами, які не дозволені до експлуатації в Україні є
1. Позиція 4 Додатку 3 до ТД «STARGEL10 ABO/D + Reverse Card (Patient) Картка для визначення групи крові призначена для використання при тестуванні на комбінацію антигенів груп крові в декількох системах типування, системі груп крові ABO і Rh(D) для використання із зразками паціентів.
Картка на 6 лунок, що містять:
1. Антиген A: моноклональний, клітинна лінія Birma1.
2. Антиген B: моноклональний, клітинна лінія LB2.
3. Антиген D: моноклональний, клітинна лінія RUM1.
4. Нейтральний гель.
5. Нейтральний гель.
6. Нейтральний гель.
Консервант: азид натрію (менше ніж 0.1%).
Картка повинна відповідати усім вимогам для застосування за допомогою Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis. (У разі надання еквіваленту товару іншого виробника, ніж виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, необхідно надати копію (або оригінал) листа виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, про сумісність еквівалентного товару, запропонованого учасником із Системою STARGEL10™, виробництва Haemokinesis).»
2. Позиція 5 Додатку 3 до ТД «STAR10 Solution Buffer 1 x 500mL Розчин розроблений для використання в системі STARGEL10. Містить суміш буферних солей та триметоприму та сульфаметоксазолу як антибактеріальних речовин. Фасування у флаконах по 500 мл. Розчин повинен відповідати усім вимогам для застосування за допомогою Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis. (У разі надання еквіваленту товару іншого виробника, ніж виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, необхідно надати копію (або оригінал) листа виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, про сумісність еквівалентного товару, запропонованого учасником із Системою STARGEL10™, виробництва Haemokinesis).»
3. Позиція 6 Додатку 3 до ТД «STARGEL10 Reverse A1 + B Cells Концентрація 20% 2 x 2mL Клітини STARGEL10 Реверс A1 + B використовуються для тестування на наявність або відсутність відповідних антитіл у зворотному методі визначення групи крові за системою ABO. Опис реактиву: еритроцити людини, що поставляються у вигляді 20% суспензії в консервуючому розчині, що містить антибіотики триметоприм і сульфаметоксазол.Клітини повинні відповідати усім вимогам для застосування за допомогою Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis. (У разі надання еквіваленту товару іншого виробника, ніж виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, необхідно надати копію (або оригінал) листа виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, про сумісність еквівалентного товару, запропонованого учасником із Системою STARGEL10™, виробництва Haemokinesis).»
Також звертаємо увагу Органу оскарження, що при поданні можливих еквівалентів вищевказаних позицій ТД Замовник вимагає від учасника процедури надати копію (або оригінал) листа виробника Системи STARGEL10™, виробництва Haemokinesis, про сумісність еквівалентного товару, запропонованого учасником із Системою STARGEL10™ , що є неможливим оскільки виробник Haemokinesis, який під своїм найменуванням вводить(або не вводить) в обіг вироби, ще не повідомив Держлікслужбі про своє місцезнаходження. А відтак Скаржник не має доступу до відомостей про його представника та контактні дані для можливості отримання такого листа у офіційному джерелі. «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» .
Очевидно, що навіть якщо припустити, що зараз відбувається процес введення позиції 4-6 в обіг і він відбудеться у майбутньому, то станом на сьогодні, згідно вимогами тендерної документації в діючій редакції, в даних торгах може прийняти участь лише нікому (окрім замовника) невідомий представник невідомого австралійського виробника Haemokinesis і ніхто інший.
Український виробник реактивів для визначення груп крові ПП «Групотест» не є представником виробника Haemokinesis і не уповноважений представляти продукцію цього виробника на ринку. Разом з тим український виробник ПП «Групотест» не може представити на дані торги продукцію власного виробництва лише тому, що на дані торги, за вимогами чинної редакції Додатку 3 до ТД, фактично допущені лише нікому невідомі представники виробника Haemokinesis з медичними виробами, відомості про які відсутні у «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» що є грубим порушенням п.23 та 7. ТР.
Наголошуємо, що вимоги ТР є обов’язковими для виконання як виробниками (представниками виробників), так і замовниками продукції. Ці умови мають як формальний, так і суттєвий зміст: повинна існувати у публічному доступі відповідальна особа за обіг медичних виробів, від якості яких залежить життя та здоров’я людини. А предмет даної закупівлі складають саме медичні вироби з Переліку А, додатку 2 до ТР – реагенти для визначення групи крові людини.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 18, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також спираючись на п.п.23, 7 ТР Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» затвердженого постановою МОЗ № 754 від 2 жовтня 2013 р
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, предметом якої є: код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33694000-1 Діагностичні засоби), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-003874-a;
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-03-24-003874-a
3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом виокремлення позицій №№4-6 Додатку 3 до тендерної документації в окремий лот предмету закупівлі, або взагалі вилучити не дозволені до використання в Україні медичні вироби з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 07.04.2023 № 4378.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2023 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП" |
1 391 120,91
UAH з ПДВ
|
1 391 120,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП" #43311608 |
Переможець |
1 391 120,91
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 16:57
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 16:53
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:49
|
Додаткова2 125.4.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 11:01
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 14:19
|
підписаний контракт | укладений |
26 квітня 2023 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 11. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН |
Номер договору про закупівлю: | 125/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 8 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 125/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України,у зв’язку із зміною реквізитів, а саме зміни Керівника «Замовника», |
Номер договору про закупівлю: | 125/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 19 Особливостей. |
Номер договору про закупівлю: | 125/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |