Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вул.Слов'янська у с.Петриків Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
966 704,00 UAH
UA-2023-03-24-003281-a ● 015b21f3c02b4364bd3ce232e0372f45
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 04393462 |
Місцезнаходження: | 47724, Україна , Тернопільська обл., селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26 |
Контактна особа: |
Дерень Надія Ігорівна +380352274231 nadiia.ihorivna.vbsr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 966 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 667,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вул.Слов'янська у с.Петриків Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47720, Україна, Тернопільська область, с.Петриків, вул.Слов'янська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі акта прийняття виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг (ф.КБ-3), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2023 року. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 11:01 |
Тендерна документацiя.docx | |
24 березня 2023 11:01 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
24 березня 2023 11:01 |
Додаток 3 Тендерна пропозицiя.docx | |
24 березня 2023 11:01 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
24 березня 2023 11:01 |
Додаток 1 Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 березня 2023 11:35
Дата відповіді: 30 березня 2023 19:24
Згідно Додатку 1 тендерної документації: «Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013. В складі пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання пропозиції.». Повідомляємо що вимагати надання учасниками протоколів випробувань та сертифікатів відповідності на продукції є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, ПОРУШЕННЯМ ЧИННИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ УКРАЇНИ. Учасники не зобов’язані надавати такі документи, оскільки чинний Наказ Міністервства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 скасував обов’язковість випробувань та сертифікації продукції та визнав таким що втратив чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28 "Про затвердження Переліку продукції що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Більше того, Стаття 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вказує, що Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами!!!! Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Зважаючи на ПРАВОВУ БАЗУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, Просимо Вас повністю вилучити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що значно звужує коло учасників та є ПРОТИЗАКОННОЮ!!!! У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Національний стандарт - ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» - стандарт поширюється на емульсії бітумні дорожні, що використовують як в'яжучий та плівкоутворюючий матеріал при будівництві і ремонті автомобільних доріг, вулиць, мостів згідно з ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-5, ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22 та іншими нормативними документами, та містить вимоги до якості продукції, які забезпечують безпеку для життя, здоров'я та майна населення, охорони довкілля.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено (далі-Особливості), що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 5 статті 23 Закону встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
З урахуванням наведеного, задля забезпечення використання учасниками при наданні послуг якісних матеріалів, підтвердження спроможності надавати послуги, які відповідають вимогам державних будівельних норм, стандартів, правил замовником встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерних пропозиції документів підтверджуючих відповідність емульсії бітумної дорожньої вимогам ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013.
Вимога замовника в повній мірі відповідає вимогам Закону, Особливостей та жодним чином не обмежує учасників в участі у цій закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Національний стандарт - ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» - стандарт поширюється на емульсії бітумні дорожні, що використовують як в'яжучий та плівкоутворюючий матеріал при будівництві і ремонті автомобільних доріг, вулиць, мостів згідно з ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-5, ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22 та іншими нормативними документами, та містить вимоги до якості продукції, які забезпечують безпеку для життя, здоров'я та майна населення, охорони довкілля.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено (далі-Особливості), що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 5 статті 23 Закону встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
З урахуванням наведеного, задля забезпечення використання учасниками при наданні послуг якісних матеріалів, підтвердження спроможності надавати послуги, які відповідають вимогам державних будівельних норм, стандартів, правил замовником встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерних пропозиції документів підтверджуючих відповідність емульсії бітумної дорожньої вимогам ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013.
Вимога замовника в повній мірі відповідає вимогам Закону, Особливостей та жодним чином не обмежує учасників в участі у цій закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-003281-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 28 березня 2023 17:46
Дискримінаційні вимоги щодо акту огляду та довідки від Замовника
Шановний Замовнику, у відповідності з вимогами встановлених у Додатку 2 Тендерної документації «Учасник повинен оглянути об'єкт в період уточнення, де передбачається виконання робіт та ознайомитись з інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції по закупівлі. За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції. В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.», повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту, за підписом відповідальної особи учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням Закону України «Про публічні закупівлі», крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту обстеження об’єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення від 13.10.2020 № 19212 і т.д. Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції акту обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є абсолютно дискримінаційною просимо виключити вимогу «Учасник повинен оглянути об'єкт в період уточнення, де передбачається виконання робіт та ознайомитись з інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції по закупівлі. За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції. В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.» із тендерної документації!!! У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
В тому числі у відповідності до пп.10 п.2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації, учасники повинні надати: «10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Великоберезовицькою селищною радою.». Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати лист від Замовника в додаток до вищеперерахованого за таких умов Замовник може не надати такого листа, що в подальшому може з незалежних від Учасника торгів підстав стати причиною відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, наша участь в даній процедурі закупівлі залежить від рішення Замовника, який може не надати довідку щодо відсутності негативного досвіду співпраці, що є дискримінаційним для нас як для Учасника, який бажає прийняти участь в даній процедурі закупівлі, а також значно обмежує коло учасників, оскільки Замовник може надати таку довідку тільки тим Учасникам, яких побажає "бачити" в даній закупівлі. Окрім того, практика рішень Антимонопольного щодо аналогічних вимог свідчить про те, що вимога про надання такої довідки Замовником є дискримінаційною по відношенню до учасників та повинна бути усунена із тендерної документації. Зважаючи на сталу практику Антимонопольного щодо рішення про усунення такої дискримінаційної вимоги про надання довідки Замовником, зокрема рішення від 27.02.2023 № 2273 про те, що вимога щодо надання вищезазначеної довідки є абсолютно дискримінаційною просимо виключити дану вимогу із Тендерної документації!!!
Розгорнути
Згорнути
В тому числі у відповідності до пп.10 п.2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації, учасники повинні надати: «10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Великоберезовицькою селищною радою.». Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати лист від Замовника в додаток до вищеперерахованого за таких умов Замовник може не надати такого листа, що в подальшому може з незалежних від Учасника торгів підстав стати причиною відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, наша участь в даній процедурі закупівлі залежить від рішення Замовника, який може не надати довідку щодо відсутності негативного досвіду співпраці, що є дискримінаційним для нас як для Учасника, який бажає прийняти участь в даній процедурі закупівлі, а також значно обмежує коло учасників, оскільки Замовник може надати таку довідку тільки тим Учасникам, яких побажає "бачити" в даній закупівлі. Окрім того, практика рішень Антимонопольного щодо аналогічних вимог свідчить про те, що вимога про надання такої довідки Замовником є дискримінаційною по відношенню до учасників та повинна бути усунена із тендерної документації. Зважаючи на сталу практику Антимонопольного щодо рішення про усунення такої дискримінаційної вимоги про надання довідки Замовником, зокрема рішення від 27.02.2023 № 2273 про те, що вимога щодо надання вищезазначеної довідки є абсолютно дискримінаційною просимо виключити дану вимогу із Тендерної документації!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2023 19:30
Враховуючи викладене в документі, немає підстав стверджувати, що зазначена вимога носить дискримінаційний характер чи якимось іншим чином обмежує права та законні інтереси будь-кого із потенційних Учасників.
З огляду на викладене, не вбачається підстав для задоволення вимоги Учасника.
З огляду на викладене, не вбачається підстав для задоволення вимоги Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
565 451,20
UAH з ПДВ
|
565 451,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
958 000,00
UAH з ПДВ
|
958 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
565 451,20
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 14:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 квітня 2023 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
958 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 16:45
|
договір № 101 | укладений |
21 квітня 2023 16:41
|