Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
(рукав В/Т 4 SP; рукав В/Т 2SP)
Очікувана вартість
541 500,00 UAH
UA-2023-03-24-002044-a ● e2d90e5dc1cc41b2a2733cc27759ac2d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144, 380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 541 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 707,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Рукав В/Т 4SP 25х2200 ЧПЧП
ш.Добропільська,вул.Київська 1Г
ш.Добропільська,вул.Київська 1Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, Добропілля, вул.Київська, 1Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
200 метри
Рукав В/Т 2SP 20мм- ш.Добропільська,вул.Київська 1Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, Добропілля, вул.Київська, 1Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 10:07 |
Інформація про зміни( ( рукава високого тиску).docx | |
31 березня 2023 10:07 |
Зміни до ТД - Відкриті торги з особливостя без аукціону зі Змінами від 25.02.2023 (рукав ВТ).doc | |
24 березня 2023 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 10:17 |
ТД - Відкриті торги з особливостя без аукціону зі Змінами від 25.02.2023 (рукав ВТ).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2023 11:18
Дата відповіді: 27 березня 2023 11:48
Шановний Замовнику. Цточніть позицію №2. Згідно стандарту виготовлення наступний рукав має назву 2SN. Зробіть корегування. Дякуємо
Відповідь: доброго дня.
зміни будуть внесені
зміни будуть внесені
Уточнення щодо оплати
Дата подання: 27 березня 2023 13:40
Дата відповіді: 29 березня 2023 11:02
Шановний Замовнику! Ваше підприємство проводило закупівлю на ГТВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-07-000058-a, де умови оплати зазначено: Розрахунки за поставлену Постачальником Продукцію за цим Договором здійснюються Покупцем наступним чином: 70% попередньої оплати протягом 3 (три) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати та остаточні 30% оплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки продукції на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Просимо розглянути такі умови і в цьому тендері. Чи такі умови для вибіркових постачальників. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Умови оплати,встановлені замовником обумовлені власною виробничою необхідністю та специфікою роботи. Тому порівняння з іншими закупівлями– недоречно. Умови Замовника залишаються в початковій редакції та зміні не підлягають
Умови оплати,встановлені замовником обумовлені власною виробничою необхідністю та специфікою роботи. Тому порівняння з іншими закупівлями– недоречно. Умови Замовника залишаються в початковій редакції та зміні не підлягають
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-002044-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 27 березня 2023 12:31
Оплата за поставвлену продукцію
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"!
ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2023 10:57
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-24-002044-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 30 березня 2023 14:31
Оплата за поставвлену продукцію
«Шановний Замовник»! Ознайомившись з вашою відповідю на раніше подану нами вимогу зазначаємо, що наша вимога прямо стосується кожної вашої закупівлі, оскільки вона ставить під сумнів вашу порядність та можливість робити розрахунки за поставлені товари та послуги. На ваш коментар «Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом» зазначаємо що згідно Закону Замовник повинен розрахуватися за поставлений товар у терміни зазначені у договорі! Тому ще раз ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованості майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 15:42
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДЕТ-ЮА |
541 500,00
UAH
|
541 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДЕТ-ЮА #36029113 |
Переможець |
541 500,00
UAH
|
10 квітня 2023 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 14:49
|
№ 510-23 ШУД ТОВ ДЭТ ЮА.pdf | укладений |
20 квітня 2023 14:49
|