Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 15320000-7 – фруктові та овочеві соки Сік
Очікувана вартість
71 280,00 UAH
UA-2023-03-24-001833-a ● dab5c96e434b41b7877dabac7d2b7d3b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» |
Код ЄДРПОУ: | 36205651 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1, Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Настаскін Сергій Анатолійович +380975195102 nastaskin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 71 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 356,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1440 кілограм
Сік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15321000-4 — Фруктові соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 14:00 |
Додаток 3 Технічні вимоги_Зміни 2.docx | |
30 березня 2023 14:00 |
Додаток 3 Технічні вимоги_Нова редакція 2.docx | |
30 березня 2023 13:31 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії стаття. 16_Зміни.docx | |
30 березня 2023 13:31 |
Тендерна документація_Зміни_2.docx | |
30 березня 2023 13:31 |
Тендерна документація_Нова редакція від 30.03.docx | |
30 березня 2023 13:31 |
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії стаття. 16_Нова редакція.docx | |
24 березня 2023 10:08 |
ОБГРУНТУВАННЯ.docx | |
24 березня 2023 10:08 |
Додаток 6 Інші вимоги.docx | |
24 березня 2023 10:08 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx | |
24 березня 2023 10:08 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
24 березня 2023 10:08 |
Додаток 2 Відповідність п.44 Особливостей.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Калібрування автомобілів
Дата подання: 30 березня 2023 13:14
Дата відповіді: 30 березня 2023 13:42
Замовник у ТД вимагає:
1.2. Для підтвердження дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування учасник у складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування автомобіля(ів), (усіх, що зазначені учасником у довідці згідно п.1.1) та використовується (ються) для поставки товару, що є предметом закупівлі.
Просимо роз'яснити на майданчику та у ТД, що саме має на увазі під вимогою "калібрування автомобілів". Якими нормативно-правовими актами керувався Замовник при встановлені даної вимоги?
Також просимо до ТД додати протокольне рішення уповноваженої особи, яке пояснює встановлення обов'язкової вищезгаданої вимоги при поставки даного предмета закупівлі саме цьому Замовнику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякую за звернення, було допущено помилку(підвантажено додаток не з тієї тендерної документації) зміни в тендерну документацію внесено та опубліковано.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 березня 2023 13:17
Дата відповіді: 30 березня 2023 13:44
Замовник встановив кфаліфікаційний критерій :
2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.
Просимо вказати на майданчику та у ТД, яких саме працівників вимагає Замовник?
На виготовлення продукції?
на сертифікацію продукції?
на її поставку?
на завантаження/розвантаження?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, для даної поставки товару достатньо буде: завідувача складу, комірника, експедитора та водія. Дякую за звернення.
Щодо ціни
Дата подання: 30 березня 2023 13:27
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:12
Замовником у ТД встановлена вимога:
Ціна за одиницю товару, що надана в складі цінової пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість товару встановлену Державною службою статистики України на дату електронних торгів.
Державна служба статистики проводить статистичну вибірку постфактум, а не випереджаючи індекси. Тим паче, у Держстату немає коремої категорії Соки фруктові пакування 0,2 л.
Просимо прибрати дану вимогу із ТД.
або надати обгрунтоване роз'яснення на вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою запобігання шахрайства збоку Учасників, а саме заниження цін на тендері, а потім різке підняття при поставці, була всановлена дана вимога. Учасники занижають ціну на тендері, виграють тендер, а після відмовляются возити товар, мотивуючи це підвищенням ціни. Далі дають додаткову угоду на підняття ціни і довідку статистики. Тому раджу чесно підійти до формування ціни.
Декларація виробника
Дата подання: 30 березня 2023 13:29
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:08
Просимо на майданчику та у ТД роз'яснити яку саме "декларацію виробника" ви вимагаєте?
Згідно якого нормативно-правового акту має відповідати його форма та зміст?
Відповідь: Декларація про відповідність — документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством. Дана вимога є невід'ємною складовою закупівлі, адже нам невідомо де вироблялась дана продукція і чи відповідає вона самим елементарним технічним вимогам.
Щодо допустимого рівня радіації транспортного засобу
Дата подання: 30 березня 2023 13:34
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:03
Просимо вказати на майданчику та у ТД, достатні норми радіаційного опромінення транспортного засобу для ЗАМОВНИКА та додати до складу ТД внутрішній документ (розпорядження), в якому зазначено, що на територію замовника не допускаються автомобілі з більшим від встановленої норми радіації.
Відповідь: Зміни в ТД внесено. Дійсно дана вимога жорстка по відношеню до учасників.
Щодо одноразової поставки партії
Дата подання: 30 березня 2023 13:55
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:05
Просимо чітко прописати у ТД об'єми партій поставки. Учаснику це потрібно для формування логістики та ціни.
Також просимо повідомити про можливість ОДНОРАЗОВОЇ поставки продукції?
Відповідь: Жодних одноразових партій не буде. Товар буде постачатись згідно потреби, потреба залежить від кількості хворих в закладі. Тому дана вимога не може бути виконаною.
Не технічна вимога
Дата подання: 30 березня 2023 14:15
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:26
Просимо замовника перенести вимогу:
Ціна за одиницю товару, що надана в складі цінової пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість товару встановлену Державною службою статистики України на дату електронних торгів.
із Технічної специфікації до Цінової пропозиції або до загальних вимог, з тих підстав, що дана вимога не підпадає під категорію технічних специфікацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не розумію навіщо?
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. |
69 652,80
UAH з ПДВ
|
69 652,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
70 848,00
UAH з ПДВ
|
70 848,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АНДРУЩУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
71 208,00
UAH з ПДВ
|
71 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. #3253317143 |
Переможець |
69 652,80
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2023 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 08:39
|
Договір | укладений |
19 квітня 2023 08:37
|