Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт найпростіших укриттів
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-03-23-011746-a 2b1eb9c38e43433a9d75e07fdeb359a9
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупахіна Тетяна Юріївна

380639831009 2363333@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05395687
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 9
Контактна особа: Чупахіна Тетяна Юріївна
380639831009
2363333@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2023 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2023 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: форма забезпечення тендерной пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 послуга
поточний ремонт найпростіших укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 17:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

форма забезпечення тендерной пропозиції

Сума забезпечення: 5000 UAH
27 березня 2023 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2023 15:12
протокол ВТ 2.pdf
27 березня 2023 15:12
Тендерна документація 2 редакція.docx
23 березня 2023 17:24
протокол ВТ 1tmp1a25.pdf
23 березня 2023 17:14
Тендерна документація (КНП 1).docx
23 березня 2023 17:14
Протокольне рішення УО про затвердження РП .docx
23 березня 2023 17:14
Додаток 6 Проект договору (КНП 1).docx
27 березня 2023 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2023 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2023 15:12
протокол ВТ 2.pdf
27 березня 2023 15:12
Тендерна документація 2 редакція.docx
23 березня 2023 17:24
протокол ВТ 1tmp1a25.pdf
23 березня 2023 17:14
Тендерна документація (КНП 1).docx
23 березня 2023 17:14
Протокольне рішення УО про затвердження РП .docx
23 березня 2023 17:14
Додаток 6 Проект договору (КНП 1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат інженера-проектуальника
Дата подання: 28 березня 2023 14:39
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:07
У додатку 2 до тендерної документації містяться наступні вимоги: 2.2. Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Згідно Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, ст. 1. Визначення термінів, п. 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: 1) будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Згідно Закону України «Про архітектурну діяльність», ст. 17 Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Згідно «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», п. 12 Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» 1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). п. 2.5. Вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22. Тендерна документація 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ (ключова фраза – згідно із законодавством). Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п. 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, оскільки тендер об’явлений на послуги за вже розробленою та затвердженою проектною документацією «Поточний ремонт найпростіших укриттів…», а згідно листа Мінрегіону від 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21 «поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не розповсюджуються на здійснення поточного ремонту», поясніть, будь ласка, згідно якого законодавства обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат, під час надання послуг з поточного ремонту? Подібним чином можна вимагати наявність у штаті інженера-проектувальника з науковим ступенем професора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до абзацу 7 п. 28 Особливостей, замовник має право встановлювати один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Наявність у інженера-проектувальника кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) є умовою закупівлі, оскільки кошторис (договірна ціна) щодо послуг з виконання робіт складається інженером-проектувальником.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Провідний інженер-констультант
Дата подання: 28 березня 2023 15:52
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:08
У додатку 2 до тендерної документації містяться наступні вимоги: 2.3 Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) (для підтвердження Учасник повинен надати Сертифікат фахівця будівельної галузі, який підтверджує, що особа сертифікована згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як інженер-консультант) (будівництво) за кваліфікаційним рівнем (категорії – провідний). Наявність інженера-консультанта регламентується Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 1, п. 4-1, але згідно листа Мінрегіону від 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21 «поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не розповсюджуються на здійснення поточного ремонту». Більше того, у проєкті «Договору на надання послуг з поточного ремонту» відсутня вимога про залучення інженера-консультанта із зазначенням його повноважень та зобов’язання підрядника щодо надання інженеру-консультанту доступу до будівельного майданчика, як це передбачено «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Поясніть, згідно з яким законодавством вимагається наявність у штаті сертифікованого провідного інженера-консультанта за даною тендерною документацією, якщо він не може і не буде приймати участь у поточному ремонті найпростіших укриттів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до абзацу 7 п. 28 Особливостей, замовник має право встановлювати один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки, у штаті Замовника відсутні спеціалісти в галузі будівництва, відповідно до чинного законодавства Замовником визначено вимогу про наявність інженера-консультанта, який забезпечуватиме організаційне та консультативне супроводження поточного ремонту .
До основних його обов’язків можна віднести: об’єктивність і незалежність, контроль виконання всіх пунктів договору, а саме дотримання графіку, контроль за ходом та якістю поточного ремонту, у разі необхідності надаватиме рекомендації щодо усунення порушень під час поточного ремонту та контролювати хід виконання таких рекомендацій, приймання та збереження всіх гарантійних документів і сертифікатів відповідності на всі будівельні матеріали, вироби і конструкції та забезпечення передачі їх замовнику після закінчення поточного ремонту, інформування замовника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в ході поточного ремонту, тощо. Якщо виникає необхідність, то його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового вирішення спорів Отже, тендерна документація складена таким чином, щоб максимально забезпечити організаційно-технологічну надійність проведення поточного ремонту та забезпечити максимальне ефективне використання бюджетних коштів на об’єкт.
Визначена вимога застосовується до всіх без винятку учасників.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Екологічні характеристики робіт
Дата подання: 28 березня 2023 16:11
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:09
У частині 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено наступне: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Але тендерною документацією чомусь вимагається тільки сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 14001:2015 без встановлення екологічних характеристик робіт (можливо вони є, але не опубліковані згідно вимог Закону). Тому виникає запитання - які екологічні характеристики встановлені для робіт з поточного ремонту найпростішіх укриттів за даною тендерною документацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Так, п. 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги, є правом Замовника, а не його обов’язком.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне визначити у тендерної документації ті вимоги та перелік документів на підтвердження таких вимог, які містяться у тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Вимоги щодо ISO 14001:2015
Дата подання: 28 березня 2023 16:20
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:10
Згідно вимог стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» п. 0.2 Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації. Тобто даний стандарт не може слугувати правовою вимогою для участі організацій у тендері. Крім того, згідно листа Мінрегіону від 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21 «поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не розповсюджуються на здійснення поточного ремонту". З цього приводу просимо пояснити вимогу надати сертифікати відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 14001:2015 щодо діяльності у сфері будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до абзацу 7 п. 28 Особливостей, замовник має право встановлювати один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Наявність у інженера-проектувальника кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) є умовою закупівлі, оскільки кошторис (договірна ціна) щодо надання послуг з виконання робіт складається інженером-проектувальником.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Характеристики робіт стосовно управління якістю
Дата подання: 28 березня 2023 16:25
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:13
У частині 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено наступне: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Але тендерною документацією чомусь вимагається тільки сертифікат ISO 9001:2015 без встановлення характеристик робіт (можливо вони є, але не опубліковані згідно вимог Закону). Тому виникає запитання - які характеристики стосовно управління якістю встановлені для робіт з поточного реомнту за даною тендерною документацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до абзацу 7 п. 28 Особливостей, замовник має право встановлювати один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки, у штаті Замовника відсутні спеціалісти в галузі будівництва, відповідно до чинного законодавства Замовником визначено вимогу про наявність інженера-консультанта, який забезпечуватиме організаційне та консультативне супроводження поточного ремонту .
До основних його обов’язків можна віднести: об’єктивність і незалежність, контроль виконання всіх пунктів договору, а саме дотримання графіку, контроль за ходом та якістю поточного ремонту, у разі необхідності надаватиме рекомендації щодо усунення порушень під час поточного ремонту та контролювати хід виконання таких рекомендацій, приймання та збереження всіх гарантійних документів і сертифікатів відповідності на всі будівельні матеріали, вироби і конструкції та забезпечення передачі їх замовнику після закінчення поточного ремонту, інформування замовника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в ході поточного ремонту, тощо. Якщо виникає необхідність, то його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового вирішення спорів Отже, тендерна документація складена таким чином, щоб максимально забезпечити організаційно-технологічну надійність проведення поточного ремонту та забезпечити максимальне ефективне використання бюджетних коштів на об’єкт.
Визначена вимога застосовується до всіх без винятку учасників.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
ISO 9001:2015, ISO 45001:2018
Дата подання: 28 березня 2023 16:29
Дата відповіді: 31 березня 2023 15:15
Згідно листа Мінрегіону від 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21 «поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не розповсюджуються на здійснення поточного ремонту". З цього приводу просимо пояснити вимогу надати сертифікати відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 9001:2015 та сертифікати відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 45001:2018 щодо діяльності у сфері будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Так, п. 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги, є правом Замовника, а не його обов’язком. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне визначити у тендерної документації ті вимоги та перелік документів на підтвердження таких вимог, які містяться у тендерної документації, у тому числі проекті договору.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 березня 2023 15:26
Кінець періоду оскарження: 11 квітня 2023 00:00
Дата відміни: 11 квітня 2023 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не вказані назва об’єкту та його адреса, а також помилково вказана кількість послуг
Документи:
31 березня 2023 15:26
Електронний підпис
31 березня 2023 15:26
Протокол про відмінуtmp409e.pdf