Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги повного технічного обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 14 житлових будинках Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
254 395,17 UAH
UA-2023-03-23-011556-a ● 24a4a23cd4664071aae12ce470ed1dfa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 39605452 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15 |
Контактна особа: |
Аміров Дмитро Ібрагімович 380445159374 kkdesntender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 254 395,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 271,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 6 000,00 грн.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей, затверджених Постановою 1178 та вимог, встановлених тендерною документацією. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги повного технічного обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 14 житлових будинках Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 15:09 |
Нова редакція ТД системи ППА 29.03.2023.pdf | |
29 березня 2023 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 29.03.2023 до ТД.pdf | |
29 березня 2023 15:02 |
Нова редакція 29.03.2023 ОГОЛОШЕННЯ ППА.pdf | |
23 березня 2023 17:05 |
ОГОЛОШЕННЯ ППА.pdf | |
23 березня 2023 16:58 |
ТД системи ППА.pdf |
29 березня 2023 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2023 15:09 |
Нова редакція ТД системи ППА 29.03.2023.pdf
|
||||||
29 березня 2023 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 29.03.2023 до ТД.pdf
|
||||||
29 березня 2023 15:02 |
Нова редакція 29.03.2023 ОГОЛОШЕННЯ ППА.pdf
|
||||||
23 березня 2023 17:05 |
ОГОЛОШЕННЯ ППА.pdf
|
||||||
23 березня 2023 16:58 |
ТД системи ППА.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-23-011556-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 27 березня 2023 16:28
форма № 1ДФ
Відповідно до п.2.4. Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: «Копію податкового розрахуноку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних
осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за 4 квартал 2022 року.». 1. Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Розмір заробітної плати не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників. Більше того надання розміру заробітної плати не передбачене жодним законодавчим актом. 2. Також, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку. Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається. Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-доступною будь яким особам. 3. ч. 11 ст. 26 Закону, визначає, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ви позбавляєте можливості участі у закупівлі юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які є новостворені (та відповідають всім іншим недискримінаційним критеріям Закупівлі) у звітному кварталі та ще не подавали квартальний звіт за формою 1-ДФ, а також юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які мають необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення даного оголошення та/або у даному звітному кварталі. Антимонопольним комітетом України вже розглядались скарги на подібні вимоги та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю (як приклад Рішення № 19331-р/пк-пз від 26.12.2019 року (розділ 4 скарги) у закупівлі UA-2019-11-25-000493-c). У зв'язку з цим, Просимо зазначену необґрунтовану вимогу документації прибрати або внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за 4 квартал 2022 року.». 1. Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Розмір заробітної плати не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників. Більше того надання розміру заробітної плати не передбачене жодним законодавчим актом. 2. Також, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку. Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається. Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-доступною будь яким особам. 3. ч. 11 ст. 26 Закону, визначає, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ви позбавляєте можливості участі у закупівлі юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які є новостворені (та відповідають всім іншим недискримінаційним критеріям Закупівлі) у звітному кварталі та ще не подавали квартальний звіт за формою 1-ДФ, а також юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які мають необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення даного оголошення та/або у даному звітному кварталі. Антимонопольним комітетом України вже розглядались скарги на подібні вимоги та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю (як приклад Рішення № 19331-р/пк-пз від 26.12.2019 року (розділ 4 скарги) у закупівлі UA-2019-11-25-000493-c). У зв'язку з цим, Просимо зазначену необґрунтовану вимогу документації прибрати або внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2023 15:23
Доброго дня!
Відповідно до п. 2.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається копія податкового розрахуноку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за 4 квартал 2022 року. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1, 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована. Таким чином, ми перевіряємо наявність в учасників працівників, а не їх заробітну плату.
Відповідно до п. 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації факт подання тендерної пропозиції учасником, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності в нього права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Таким чином, навіть при наданні інформації по п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у будь-якому випадку повинен мати згоду від працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до п. 1.8 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю Учасника або законодавством для Учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів, таким чином новостворені учасники не можуть надати довідку у довільній формі.
Відповідно до п. 2.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається копія податкового розрахуноку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за 4 квартал 2022 року. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1, 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації повинна бути замаскована. Таким чином, ми перевіряємо наявність в учасників працівників, а не їх заробітну плату.
Відповідно до п. 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації факт подання тендерної пропозиції учасником, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності в нього права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Таким чином, навіть при наданні інформації по п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у будь-якому випадку повинен мати згоду від працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до п. 1.8 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю Учасника або законодавством для Учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів, таким чином новостворені учасники не можуть надати довідку у довільній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
225 000,72
UAH з ПДВ
|
225 000,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Очікує рішення |
225 000,72
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 09:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 13:37 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 квітня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | розглянув службову записку заступника директора з економічних питань та планування відносно зменшення видатків на закупівлю: Послуги повного технічного обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 14 житлових будинках Деснянського району ДК 021:2015 (CPV) - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-03-23-011556-a Вирішив: керуючись пп. 3 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Послуги повного технічного обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 14 житлових будинках Деснянського району ДК 021:2015 (CPV) - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі даного виду послугу. |
Документи:
07 квітня 2023 13:35
|
Електронний підпис |
07 квітня 2023 13:33
|
92 відміна ППА.pdf |