Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
35 567 605,00 UAH
UA-2023-03-23-010828-a df6c910fbfb34c14baba1f0af0f38039
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Олеся Григорівна

0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Ковтун Олеся Григорівна
0487958918
OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2023 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2023 10:00
Очікувана вартість: 35 567 605,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355 676,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 170 800,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA733052990000026008024900846 в ДКСУ, м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 170800 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 1% від вартості договору. 5.2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору. 5.2.1. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії має бути до 31.01.2023р. 5.3. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5.3.1. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5.5. Забезпечення виконання договору не повертається у випадках передбачених договором. 5.6. У разі неподання Переможцем банківської гарантії до дати підписання договору – це вважається відмовою від підписання договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально зазначено у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 березня 2023 16:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 170 800,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA733052990000026008024900846 в ДКСУ, м. Київ

Сума забезпечення: 170800 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 1% від вартості договору. 5.2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору. 5.2.1. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії має бути до 31.01.2023р. 5.3. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5.3.1. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5.5. Забезпечення виконання договору не повертається у випадках передбачених договором. 5.6. У разі неподання Переможцем банківської гарантії до дати підписання договору – це вважається відмовою від підписання договору.
23 березня 2023 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 16:21
Проект договору .docx
23 березня 2023 16:21
Тендерна документація .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-21-000031 ● b1f33c45dfd448f98979dada30a85359
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2023 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2023 № 109

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА





Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-23-010828-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-26 14:43:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-010828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-28 15:21:42

Відповідь на запит Держаудитслужби від 26.04.2023

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь:

1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Усі витрати, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі обґрунтовані в затвердженій проектній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області», яка була розроблена та затверджена відповідно до вимог чинного законодавства та отримала позитивний експертний звіт. Технічне завдання в складі тендерної документації було сформовано з відомості обсягів робіт робочого проекту.

Обґрунтування очікуваної вартості.

Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"(Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020) очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022.
Додаємо скани документів а саме:
- Позитивний експертний звіт
- Наказ

2. Відповідно до вимог тендерної документації, пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору, повідомляєм ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», як учасник-переможець даної процедури закупівлі надав Банківську гарантію від 11.04.2023 р. №189-1/275. Також надаємо документальне підтвердження скан банківської гарантії. Також повідомляємо, що за результатами даної закупівлі ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» було визначено переможцем та укладено Договір від 24.04.2024р. №33К/23.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-03 08:45:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-010828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати розрахунки із підтвердними документами щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до форми річного плану закупівель на 2023 рік, розмір бюджетного призначення або очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 35 567 605,00 гривень та зазначено джерела фінансування .-державний бюджет/ місцевий бюджет//інше. Разом з тим, обсягу бюджетного призначення за кожним джерелом фінансування не зазначено. Просимо надати інформацію із підтвердними документами про виділення коштів на проведення зазначеної процедури закупівлі (рішення місцевих органів виконавчої влади тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-04 14:08:46

Відповідь на запит Держаудитслужби від 03.05.23р.

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь:

1. Обґрунтування очікуваної вартості:

Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022.

Кошторисна вартість об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» згідно Зведеного кошторисного розрахунку складає 37 845,606 тис.грн з ПДВ. У кошторисну вартість включені витрати на виконання проектно-вишукувальних робіт, проведення експертизи, проведення авторського нагляду, утримання служби замовника, здійснення технічного нагляду, виконання будівельних робіт, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість.

Враховуючи, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області, під час визначення очікуваної вартості були враховані тільки будівельні роботи відповідно до технічного завдання, а також: кошторисний прибуток, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість відповідно до обсягу будівельних робіт.

Підсумовуючи вищевказане, очікувана вартість предмета закупівлі склала: 35 567,605 тис. грн з ПДВ, у. т.ч.: Будівельні роботи (які складаються з вартості безпосередньо будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами) – 27 783,214 тис. грн; Інші витрати (які складаються з адміністративних витрат будівельної організації, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, податку на додану вартість) – 7 784,391 тис.грн.


Додатки
- Позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583;
- Наказ Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області»

2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://ukb.od.gov.ua/sluzhba-misczevyh-avtomobilnyh-dorig/

3. Джерелом фінансування закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення і районі проектування в с. Ставрове Подільського району Одеської області» здійснюється на підставі розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь: 1. Обґрунтування очікуваної вартості Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022. Кошторисна вартість об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» згідно Зведеного кошторисного розрахунку складає 37 845,606 тис.грн з ПДВ. У кошторисну вартість включені витрати на виконання проектно-вишукувальних робіт, проведення експертизи, проведення авторського нагляду, утримання служби замовника, здійснення технічного нагляду, виконання будівельних робіт, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість. Враховуючи, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області, під час визначення очікуваної вартості були враховані тільки будівельні роботи відповідно до технічного завдання, а також: кошторисний прибуток, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість відповідно до обсягу будівельних робіт. Підсумовуючи вищевказане, очікувана вартість предмета закупівлі склала: 35 567,605 тис. грн з ПДВ, у. т.ч.: Будівельні роботи (які складаються з вартості безпосередньо будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами) – 27 783,214 тис. грн; Інші витрати (які складаються з адміністративних витрат будівельної організації, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, податку на додану вартість) – 7 784,391 тис.грн. 2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://ukb.od.gov.ua/sluzhba-misczevyh-avtomobilnyh-dorig/ 3. Джерелом фінансування закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення і районі проектування в с. Ставрове Подільського району Одеської області» здійснюється на підставі розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік». Ця інформація є публічною, у відкритому доступі на власному веб-сайті Одеської обласної державної (військової) адміністрації, але у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, згідно Указу Президента № 64/2022, ця інформація тимчасово не оприлюднюється. Замовник вивчив суть порушення, та прийме міри для не повторення у подальшому виявлених порушень. Додатки сканованих документів. - Розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік» (з додатком). - Позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583; - Наказ Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022 - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області.

2023-05-18 11:03:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 34 680 000,00
UAH з ПДВ
34 680 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2023 16:31
Електронний підпис
10 квітня 2023 16:30
ліцензія
10 квітня 2023 14:30
Електронний підпис
10 квітня 2023 14:28
довідка МВС
07 квітня 2023 14:55
Електронний підпис
07 квітня 2023 14:52
транспортна схема
03 квітня 2023 16:22
Електронний підпис
03 квітня 2023 16:20
свідоцтво лабораторія.pdf
03 квітня 2023 16:20
протокол оригінал.pdf
03 квітня 2023 16:20
проект договору.pdf
03 квітня 2023 16:20
працівники.pdf
03 квітня 2023 16:20
мат-тех база.pdf
03 квітня 2023 16:20
ліцензія оригінал.pdf
03 квітня 2023 16:20
лист щодо зміни адреси.pdf
03 квітня 2023 16:20
ЗВІТ аудит 9001 2023.pdf
03 квітня 2023 16:20
Заява.pdf
03 квітня 2023 16:20
документи на завод.pdf
03 квітня 2023 16:20
дозвіл на викиди АБЗ .pdf
03 квітня 2023 16:20
довідки та протокол.pdf
03 квітня 2023 16:20
Генеральний договір.pdf
03 квітня 2023 16:20
відгук 74К.pdf
03 квітня 2023 16:20
витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2023 16:20
Виписка по рахунку.pdf
03 квітня 2023 16:20
атестат АБЗ Подільськ .pdf
03 квітня 2023 16:20
аналог договір _ 74К.pdf
03 квітня 2023 16:20
автогудронатор.pdf
03 квітня 2023 16:20
ISO будівництво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 34 680 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2023 10:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 12:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» було надано Транспортну схему від 31.03.2023 р. №158 в якій вказано що середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить 26,5 км., але за розрахунками замовника ця відстань становить 24,8 км. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п.1.1.3, пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає: в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонних сумішей (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобетоні суміші) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки (вказується найвіддаленіша від АБЗ ділянка ремонту по предмету закупівлі) Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетонна суміш, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонних сумішей проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонних сумішей до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог п.п.1.1.3, пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – просимо надати уточнюючу інформацію. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Документи

10 квітня 2023 10:30
Електронний підпис
10 квітня 2023 10:30
ПР 4 Про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2023 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
34 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2023 10:30
Електронний підпис
10 квітня 2023 10:30
ПР 4 Про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 14:02
33К_23 від 24.12.23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:01
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 11:09
Договір № 33К_23 від 24.04.2023 ТОВ Березівкаагрошляхбуд.pdf укладений
26 квітня 2023 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі зменшенням плану фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517461) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» на капітальний ремонт зменшити на 15 274 626,00 грн та встановити у розмірі – 19 405 374,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 19 405 374,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пунктів 20.1., 20.1.1., розділу XX «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024р., відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 33К/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML