Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Ковтун Олеся Григорівна 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 35 567 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355 676,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 170 800,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA733052990000026008024900846 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 1% від вартості договору. 5.2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору. 5.2.1. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії має бути до 31.01.2023р. 5.3. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5.3.1. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5.5. Забезпечення виконання договору не повертається у випадках передбачених договором. 5.6. У разі неподання Переможцем банківської гарантії до дати підписання договору – це вважається відмовою від підписання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 16:21 |
Проект договору .docx | |
23 березня 2023 16:21 |
Тендерна документація .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000031 ● b1f33c45dfd448f98979dada30a85359
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-23-010828-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 14:43:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-010828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 15:21:42
Відповідь на запит Держаудитслужби від 26.04.2023
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь:
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Усі витрати, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі обґрунтовані в затвердженій проектній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області», яка була розроблена та затверджена відповідно до вимог чинного законодавства та отримала позитивний експертний звіт. Технічне завдання в складі тендерної документації було сформовано з відомості обсягів робіт робочого проекту.
Обґрунтування очікуваної вартості.
Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"(Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020) очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022.
Додаємо скани документів а саме:
- Позитивний експертний звіт
- Наказ
2. Відповідно до вимог тендерної документації, пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору, повідомляєм ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», як учасник-переможець даної процедури закупівлі надав Банківську гарантію від 11.04.2023 р. №189-1/275. Також надаємо документальне підтвердження скан банківської гарантії. Також повідомляємо, що за результатами даної закупівлі ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» було визначено переможцем та укладено Договір від 24.04.2024р. №33К/23.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 08:45:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-010828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати розрахунки із підтвердними документами щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до форми річного плану закупівель на 2023 рік, розмір бюджетного призначення або очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 35 567 605,00 гривень та зазначено джерела фінансування .-державний бюджет/ місцевий бюджет//інше. Разом з тим, обсягу бюджетного призначення за кожним джерелом фінансування не зазначено. Просимо надати інформацію із підтвердними документами про виділення коштів на проведення зазначеної процедури закупівлі (рішення місцевих органів виконавчої влади тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 14:08:46
Відповідь на запит Держаудитслужби від 03.05.23р.
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь:
1. Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022.
Кошторисна вартість об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» згідно Зведеного кошторисного розрахунку складає 37 845,606 тис.грн з ПДВ. У кошторисну вартість включені витрати на виконання проектно-вишукувальних робіт, проведення експертизи, проведення авторського нагляду, утримання служби замовника, здійснення технічного нагляду, виконання будівельних робіт, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість.
Враховуючи, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області, під час визначення очікуваної вартості були враховані тільки будівельні роботи відповідно до технічного завдання, а також: кошторисний прибуток, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість відповідно до обсягу будівельних робіт.
Підсумовуючи вищевказане, очікувана вартість предмета закупівлі склала: 35 567,605 тис. грн з ПДВ, у. т.ч.: Будівельні роботи (які складаються з вартості безпосередньо будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами) – 27 783,214 тис. грн; Інші витрати (які складаються з адміністративних витрат будівельної організації, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, податку на додану вартість) – 7 784,391 тис.грн.
Додатки
- Позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583;
- Наказ Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області»
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://ukb.od.gov.ua/sluzhba-misczevyh-avtomobilnyh-dorig/
3. Джерелом фінансування закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення і районі проектування в с. Ставрове Подільського району Одеської області» здійснюється на підставі розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проєктування в с. Ставрове Подільського району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-010828-a, вирішено надати наступну відповідь: 1. Обґрунтування очікуваної вартості Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та проектно-кошторисної документації (позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583) затвердженої наказом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022. Кошторисна вартість об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області» згідно Зведеного кошторисного розрахунку складає 37 845,606 тис.грн з ПДВ. У кошторисну вартість включені витрати на виконання проектно-вишукувальних робіт, проведення експертизи, проведення авторського нагляду, утримання служби замовника, здійснення технічного нагляду, виконання будівельних робіт, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість. Враховуючи, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області, під час визначення очікуваної вартості були враховані тільки будівельні роботи відповідно до технічного завдання, а також: кошторисний прибуток, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових інфляційних процесів, податок на додану вартість відповідно до обсягу будівельних робіт. Підсумовуючи вищевказане, очікувана вартість предмета закупівлі склала: 35 567,605 тис. грн з ПДВ, у. т.ч.: Будівельні роботи (які складаються з вартості безпосередньо будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами) – 27 783,214 тис. грн; Інші витрати (які складаються з адміністративних витрат будівельної організації, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, податку на додану вартість) – 7 784,391 тис.грн. 2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://ukb.od.gov.ua/sluzhba-misczevyh-avtomobilnyh-dorig/ 3. Джерелом фінансування закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення і районі проектування в с. Ставрове Подільського району Одеської області» здійснюється на підставі розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік». Ця інформація є публічною, у відкритому доступі на власному веб-сайті Одеської обласної державної (військової) адміністрації, але у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, згідно Указу Президента № 64/2022, ця інформація тимчасово не оприлюднюється. Замовник вивчив суть порушення, та прийме міри для не повторення у подальшому виявлених порушень. Додатки сканованих документів. - Розпорядження Одеської обласної державної від 14.03.2023р. №213/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022 «Про обласний бюджет Одеської області на 2023 рік» (з додатком). - Позитивний експертний звіт №16-0326/01-22 від 16 грудня 2022; реєстраційний номер у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.: ЕХ01:9480-9140-7918-8583; - Наказ Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації №4/АГ – 2022 від 20.12.2022 - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Грушевського із влаштуванням водовідведення та захистом від підтоплення в районі проектування в с. Ставрове Подiльського району Одеської області.
2023-05-18 11:03:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
34 680 000,00
UAH з ПДВ
|
34 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
34 680 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:02
|
33К_23 від 24.12.23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 11:09
|
Договір № 33К_23 від 24.04.2023 ТОВ Березівкаагрошляхбуд.pdf | укладений |
26 квітня 2023 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі зменшенням плану фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517461) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» на капітальний ремонт зменшити на 15 274 626,00 грн та встановити у розмірі – 19 405 374,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 19 405 374,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пунктів 20.1., 20.1.1., розділу XX «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024р., відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 33К/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |