Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОНУФРІЇВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03190372 |
Місцезнаходження: | 28100, Україна , Кіровоградська обл., Онуфріївський р-н, селище міського типу Онуфріївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Оксана Гузема Володимирівна 0523820075 guzema1979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 277 650,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 388,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 15:24 |
Протокол №99 хліб.docx | |
23 березня 2023 15:24 |
Тендерна документація хліб.docx | |
23 березня 2023 15:24 |
Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критеріїї (в новій редакції).docx | |
23 березня 2023 15:24 |
Додаток 2 до ТД_ технічні, якісні, кількісні характеристики.docx | |
23 березня 2023 15:24 |
додаток 3 П Р О Е К Т договору хліб ОГП 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000022 ● 4f393f0e57a74ad086196b1a73ba4e3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 № 26-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.04.2023 № 26-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-23-009305-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:47:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-009305-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 15:40:42
пояснення
щодо отримання пояснення про обґунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 11:02:40
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-23-009305-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено переможця як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим недотримано вимоги підпункту 3 підпункту 41 та пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 15:56:36
пояснення
Через неможливість усунення порушень у сфері законодавства , виявлених в процесі моніторинга повідомляємо , що було прийнято рішення розірвати договір № 146 від 10.04.2023 року ( UA-2023-03-23-009053-a) з ФОП Самброс І.С. про , що було направлено лист на електронну пошту
Надання інформації про усунення порушення замовником
через виявлені порунення у сфері законодавства та через неможливість їх усунення , було прийнято рішення розірвати договір № 146 від 10,04,2023 року
2023-05-01 11:05:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2023-05-02 11:10:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Самброс Інна Степанівна |
276 241,00
UAH
|
276 241,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Самброс Інна Степанівна #2823924083 |
Переможець |
276 241,00
UAH
|
03 квітня 2023 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 11:31
|
ДУ хліб.pdf | укладений |
21 квітня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 11:02
|
ДУ хліб.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 16:10
|
договір Самброс 2023 р.pdf | укладений |
10 квітня 2023 16:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
хліб пшеничний в/г різаний , пакований , 0,650 кг | 8308 | штуки |
19,00
UAH
|
хліб житньо-пшеничний різаний , пакований 0,650 кг | 6231 | штуки |
19,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди про досторокове розірвання договору з 20 квітня 2023 року . 2. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 254543,00 грн. 3.загальна сума договору становить 21698,00 грн.4. Зміни набирають чинності з моменту підписання Додаткої угоди .5. З моменту набирання чинності додатковою угодою зобов"язання сторін , що виникли на підставі договору припиняються 6.Додткова угода укладена у двох однакових примірниках , які мають однакову юридичну силу , по одному для кожної зі сторін . |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
хліб пшеничний в/г різаний , пакований , 0,650 кг | 8308 | штуки |
19,00
UAH
|
хліб житньо-пшеничний різаний , пакований 0,650 кг | 6231 | штуки |
19,00
UAH
|