Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 4 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 13:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 13:36 |
ТД_Ізюм_лікарня_проект.docx | |
23 березня 2023 13:36 |
Договір_розробка_проект_2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк виконання робіт обмовлений тим, що розробляється стадія "Ескізний проект" (пункт 8 Додатку 3 до Тендерної документації)
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Проведення огляду об'єкту переможцем процедури може призвести до зміни завдання на проектування, яке є додатком до договору про закупівлю. Відповідно до пунктів 18, 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), призведе до визнання договору про закупівлю нікчемним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000030 ● 51a399f99e9944e4ab60fcc585caf764
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 11:34 |
Н А К А З
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26 UA-2023-03-23-006552-a 23.03.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 15:45:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка проектної документації по об'єкту "Реконструкція медичного комплексу Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Ізюм, вул. Залікарняна/пров.Залікарняний, 5/4"» за 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-006552-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 09:16:21
Відповідь
Відповідь на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо виконання висновку
2023-07-04 13:11:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (розбіжності щодо врахування вимог частини шостої статті 33 Закону № 922, пункту 46 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП ХАРКІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНЖЕНЕРНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР |
4 390 000,00
UAH з ПДВ
|
4 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" #02497996 |
Переможець |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 13:26
|
ДУ_8_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 08:17
|
ДУ_7_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2023 08:28
|
ДУ_6_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:51
|
ДУ_5_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 13:14
|
ДУ_4_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 16:19
|
ДУ_3_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 11:09
|
ДУ_2_дог_29-23-П.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2023 13:06
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 14:41
|
Договір_29-23-П.pdf | укладений |
06 квітня 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з форм-мажорними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з форм-мажорними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до технології виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до строків проведення експертизи проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність додаткового узгодження проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у завдання на проектування |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |