Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перезарядка картриджів та поточний ремонт комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-03-23-001112-a d46ff89a2f1c4926a312a037755ad314
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузик Марія Володимирівна

+380668716528 marikuzyk8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43968702
Вебсайт: http://osvita-stryi.gov.ua/
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107
Контактна особа: Кузик Марія Володимирівна
+380668716528
marikuzyk8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Перезарядка картриджів та поточний ремонт комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Шевченка 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2023 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Федькович Р. І.
#2119810435
Переможець 10 000,00
UAH
23 березня 2023 09:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 08:43
File.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 08:43
File.PDF укладений
23 березня 2023 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: ФД-0000020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML