Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи (Комп'ютерна програма "МедЕйр" - постачання примірникіів Продукту в електронній формі та надання Доступу до них)
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2023-03-23-001076-a a131368d1f4f4552a5c5896cfd346e9a
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Малета

+380552493032 anastasiamaleta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР
Код ЄДРПОУ: 26084856
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Олеся Гончара, 6
Контактна особа: Анастасія Малета
+380552493032
anastasiamaleta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Річний план закупівель на 2023 рік. Закупівля здійснюється згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Комп'ютерна програма "МедЕйр" - постачання примірникіів Продукту в електронній формі та надання Доступу до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

23 березня 2023 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ілайф"
#36049014
Переможець 3 900,00
UAH
23 березня 2023 09:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2023 08:49
Додаткова угода № 1 до Договору № СГ-0323-02 від 22.03.2023.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 08:48
Електронний підпис укладений
23 березня 2023 09:37
ТОВ Ілайф (постачання Продукту в електронній формі 3900,00).pdf укладений
23 березня 2023 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із прийняттям Закону України №3219-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану" від 30.06.2023р., яким скасовано спрощену систему 3 групи 2% починаючи з 01.08.2023 року (з 01.08.2023р. Виконавець змінює свій податковий статус і стає платником податку на додану вартість за ставкою 20%)
Номер договору про закупівлю: СГ-0323/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML