Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 tdv.cv@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 250 000 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250 001,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Розрахунки проводяться Замовником на користь Виконавця протягом 10-ти (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ)) (далі – форма №КБ- 2в(УПВ)) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі – форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п.7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі обсягів наданих послуг та їх вартості, визначеної у Договірній ціні (Додаток 1 до Договору), за період, установлений у пунктах 4.1.1. та 4.1.2. даного Договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата виставлення рахунку | 4.12. За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів на поточний рік за КПКВК 3111020, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення розпорядника коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.... Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) робочих днів після виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 10:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 10:06 |
Протокольне рішення УО про внесення змін_42-ЕУ.pdf | |
11 квітня 2023 10:06 |
Перелік змін_42-ЕУ.docx | |
11 квітня 2023 10:05 |
Тендерна документація (експлуатаційне утримання)_Чернівецький район_зміна 4.docx | |
11 квітня 2023 09:50 |
Додаток 5 (Проект договору)_Чернівецький район_зміна 1.docx | |
11 квітня 2023 09:50 |
Додаток 3 (Технічне завдання)_Чернівецький район_зміна 2.pdf | |
03 квітня 2023 16:20 |
Додаток 8 (ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ)_Чернівецький район).pdf | |
03 квітня 2023 16:19 |
Перелік змін_36-ЕУ.docx | |
28 березня 2023 17:14 |
Перелік змін_30-ЕУ.docx | |
24 березня 2023 14:45 |
Перелік змін_23-ЕУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 1 Загальних положень Особливостей:
«1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.».
Відповіднодо пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей…
…У тендерній документації обов’язково зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;…».
У Додатку 1 тендерної документації в якому розміщено Інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону, Замовником у пункті 3.1. розділу 3 «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розміщено інформацію, яку повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції.
У цьому ж пункті 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив:
«Під аналогічним договором необхідно вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний(і) впродовж 2021 – 2022 років, не менше 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі…».
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей. Жодним чином Замовник не порушив вимог Закону та Особливостей, а навпаки, з метою розширення кола потенційних учасників у даній закупівлі 24.03.2023 року вніс зміни у пункт 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та розширив межі підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів додавши до 2022 року, який був зазначений при оголошенні закупівлі – 2021 рік.
Окрім того, слід врахувати, що закупівля проводиться до кінця поточного 2023 року, на не повних 9 місяців, а підтвердження аналогічного досвіду Замовник вимагає за 2021 – 2022 роки. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі.
Встановивши в тендерній документації вимогу про виконання аналогічних договорів за 2021 – 2022 роки, Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який бере участь у закупівлі та потенційно може стати переможцем, спроможний надати послуги з експлуатаційного утримання, відповідно до технічного завдання та в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно до пункту 1 Загальних положень Особливостей: «1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.».
У розділі 3 Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації:
«Під аналогічним договором необхідно вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний(і) впродовж 2021 – 2022 років, не менше 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник підтверджує об'єми основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 3.2.».
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей.
Замовник, встановлюючи в тендерній документації умови про підтвердження досвіду експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, які виконані впродовж календарного 2021-2022 років, керувався вимогами ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану".
Зазначеним ДСТУ 3587:2022 регламентовано, рівень вимог до експлуатаційного стану автомобільних доріг. Вимоги до якості утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні), які віднесені до 1 та 2 рівня вимог значно відрізняється від вимог для автомобільних доріг місцевого значення (обласні та місцеві), які віднесені до 3 та 4 рівня вимог, зокрема: вимогами до якості очищення автомобільних доріг, строків проведення оброблення протиожеледними матеріалами та снігоочищення покриву автомобільних доріг, строків ліквідації дефектів дорожнього покриву, тощо.
Позитивний досвід експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого значення (обласні та місцеві), які віднесені до 3 та 4 рівня вимог, не гарантує якісного надання Учасником послуг з експлуатації на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні), які віднесені до 1 та 2 рівня вимог.
Встановивши в тендерній документації вимогу: «Під аналогічним договором необхідно вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний(і) впродовж 2021 – 2022 років…», Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який бере участь у закупівлі та потенційно може стати переможцем, спроможний надати послуги з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування державного значення, відповідно до технічного завдання та завдань, які покладені керівництвом держави на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, як правонаступника Укравтодору, в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно до пункту 26 «Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні» затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 р. № 181 “Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні” із змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2022 р. № 292-р «Про здійснення Державним агентством автомобільних доріг окремих заходів правового режиму воєнного стану в Україні» на час введення воєнного стану та до прийняття Кабінетом Міністрів України окремого рішення на Укравтодор, як Орган, відповідальний за запровадження заходів згідно із законом, покладено відповідальність «Забезпечення належного функціонування дорожнього господарства, транспортної інфраструктури та інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану, зокрема: виконання робіт та надання послуг (включаючи оплату утримання служби замовника та розроблення проектної документації) з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг, у тому числі їх складових, загального користування державного значення;».
«…Для забезпечення рівня експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернівецькій області, протяжністю 434,9 км, відповідно до Р В.3.2-218-03449261-306-2004 «Рекомендації з удосконалення системи експлуатаційного утримання автомобільних доріг України», учасник процедури закупівлі повинен мати розгалужену структуру лінійних підрозділів дорожньо-експлуатаційних дільниць у кількості не менше 2 (із розрахунку на 220 км приведеної протяжності автомобільних доріг не менше ніж 1 дільниця)…».
Виходячи з потреби підрозділів дорожньо-експлуатаційних дільниць у кількості не менше 2, Замовник вказав потребу у 2 головних інженерах.
«До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції дорожньо-експлуатаційних дільниць (не менше 2 осіб);…».
Замовником 28.03.2023 року внесено зміни у Додаток 1 тендерної документації.
У Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), у колонці 4 Таблиці 3.1. розділу 3 Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен вказати:
1. Загальна ціна договору, грн.,
в тому числі:
ціна договору 2021, грн.;
ціна договору 2022, грн..
2. Загальна сума виконання договору за 2021 – 2022 роки, тис.грн.,
в тому числі:
сума виконання договору 2021, тис.грн.;
сума виконання договору 2022, тис.грн..
3. Загальний відсоток виконання договору за 2021 – 2022 роки, %,
в тому числі:
відсоток виконання договору 2021, %;
відсоток виконання договору 2022, %,.
Крім того відповідно до вимог пункту 3.1 цього розділу 3: «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;…».
Відповідними додатками до договору Учасник підтверджує суми, які вказав у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), у пункті 1 колонки 4 Таблиці 3.1., за відповідними роками договору (1. Загальна ціна договору, грн., в тому числі: ціна договору 2021, грн.; ціна договору 2022, грн.).
Залучення Учасником техніки з екіпажем, за договором про надання послуг технікою з екіпажем, не буде належним підтвердженням для Замовника наявності працівників, оскільки згідно частини1 статті 805 Цивільного Кодексу України «Екіпаж не припиняє трудових відносин з наймодавцем. Витрати на утримання екіпажу несе наймодавець.».
Розділ 2 Додатку 1 тендерної документації доповнено Приміткою2: «2Посвідчення має бути дійсним на період надання послуг з експлуатаційного утримання та містити відмітку про підвищення кваліфікації машиніста крана, згідно вимог чинного законодавства».
Відповідно до пункту 1 Загальних положень Особливостей: «1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.».
У розділі 3 Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації:
«Під аналогічним договором необхідно вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний(і) впродовж 2021 – 2022 років, не менше 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник підтверджує об'єми основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 3.2.».
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей.
Жодним чином Замовник не порушив вимог Закону та Особливостей, а навпаки, з метою розширення кола потенційних учасників у даній закупівлі 24.03.2023 року вніс зміни у пункт 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та розширив межі підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів додавши до 2022 року, який був зазначений при оголошенні закупівлі – 2021 рік.
Окрім того, слід врахувати, що закупівля проводиться до кінця поточного 2023 року, на не повних 9 місяців, а підтвердження аналогічного досвіду Замовник вимагає за 2021 – 2022 роки. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі.
Встановивши в тендерній документації вимогу про виконання аналогічних договорів за 2021 – 2022 роки, Замовник, повинен бути впевнений, що Учасник, який бере участь у закупівлі та потенційно може стати переможцем, спроможний надати послуги з експлуатаційного утримання, відповідно до технічного завдання та завдань, які покладені керівництвом держави на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, як правонаступника Укравтодору, в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно до пункту 26 «Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні» затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 р. № 181 “Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні” із змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2022 р. № 292-р «Про здійснення Державним агентством автомобільних доріг окремих заходів правового режиму воєнного стану в Україні» на час введення воєнного стану та до прийняття Кабінетом Міністрів України окремого рішення на Укравтодор, як Орган, відповідальний за запровадження заходів згідно із законом, покладено відповідальність «Забезпечення належного функціонування дорожнього господарства, транспортної інфраструктури та інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану, зокрема: виконання робіт та надання послуг (включаючи оплату утримання служби замовника та розроблення проектної документації) з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг, у тому числі їх складових, загального користування державного значення;».
Відповідно до пункту 1 Загальних положень Особливостей: «1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.».
Відповіднодо пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей… …У тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;…».
У Додатку 1 тендерної документації в якому розміщено Інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону, Замовником у пункті 3.1. розділу 3 «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розміщено інформацію, яку повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції. У цьому ж пункті 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив: «Під аналогічним договором необхідно вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний(і) впродовж 2021 – 2022 років, не менше 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі…».
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей. Жодним чином Замовник не порушив вимог Закону та Особливостей, а навпаки, з метою розширення кола потенційних учасників у даній закупівлі 24.03.2023 року внесені зміни у пункт 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та розширені межі підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів додавши до 2022 року, який був зазначений при оголошенні закупівлі – 2021 рік.
Замовник вимагає підтвердження аналогічного досвіду договорами, які виконані впродовж 2021 – 2022 років. У випадку, якщо в Учасником буде наданий аналогічний договір, який укладений на три роки з 2021– 2023 рік та є діючим у 2023 році, то для підтвердження аналогічного досвіду буде врахований досвід 2021 – 2022 років.
При укладанні Договорів на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення існувала практика укладання таких договорів терміном дії 3 років. Таким чином у надавача послуг можуть бути діючі договори 2021 – 2023, 2022 – 2024 року або завершені договори: 2019 – 2021, 2020 – 2022 років, які виконувались у 2021 – 2022 роках. Замовник буде вважати такі аналогічні договори, як підтверджені у сумі та обсягах, виконаних у відповідних 2021 – 2022 роках.
Окрім того, слід врахувати, що закупівля проводиться до кінця поточного 2023 року, на не повних 9 місяців, що майже втричі менше терміну підтвердження аналогічного досвіду, який Замовник вимагає за 2021 – 2022 роки. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або декількома договорами сумарно в обсязі 100% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі.
Встановивши в тендерній документації вимогу про виконання аналогічних договорів за 2021 – 2022 роки, Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який бере участь у закупівлі та потенційно може стати переможцем, спроможний надати послуги з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування державного значення, відповідно до технічного завдання та завдань, які покладені керівництвом держави на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, як правонаступника Укравтодору, в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно до пункту 26 «Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні» затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 р. № 181 “Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні” із змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2022 р. № 292-р «Про здійснення Державним агентством автомобільних доріг окремих заходів правового режиму воєнного стану в Україні» на час введення воєнного стану та до прийняття Кабінетом Міністрів України окремого рішення на Укравтодор, як Орган, відповідальний за запровадження заходів згідно із законом, покладено відповідальність «Забезпечення належного функціонування дорожнього господарства, транспортної інфраструктури та інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану, зокрема: виконання робіт та надання послуг (включаючи оплату утримання служби замовника та розроблення проектної документації) з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг, у тому числі їх складових, загального користування державного значення;».
Обсяг 60000 м2 з «Ліквідація чагарникової порослі» передбачає вирізання/ліквідацію порослі на площі 2 м від краю проїзної частини протяжністю 30 км (у разі вирізання/ліквідацію порослі з обох сторін проїзної частини протяжність становитиме 15 км), тобто вимога не є завищеною. і цілком виправдана.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 березня 2023 16:06
Дата подання: 01 травня 2023 15:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000033 ● 109390b1d1e24b54941c1de85958273d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-23-001053-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 10:35:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-001053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 14:28:23
Відповідь на запит від 07.07.2023
На Ваш запит від 07.07.2023 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a) інформуємо наступне.
1. Інформація та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» визначена відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. №753 (далі – Методика) на підставі затвердженого Дефектного акту, розробленого Технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості, відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху шляхом складання кошторису на підставі правил та стандартів Ціноутворення у будівництві (додається у файлі «Дефектний акт.pdf»).
На підставі Дефектного акту розроблено Технічне завдання (технічна специфікація) – Додаток 3 тендерної документації у якому зазначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Усі пункти Технічного завдання було окошторено (складений кошторис) у відповідності до Методики, у програмному комплексі «Кошторис-Технологія» (додаються окремими файлами: 226_вр.docx, 226_зкр=250 037,046.docx, 226_Інші витрати=розрах.=. docx, 226_лк 02 01 Зем. полотно та споруди дор. водовідведенн.docx, 226_лк 02 02 Дор. одяг та покриття.docx, 226_лк 02 03 Аварійні роботи.docx, 226_лк 02 04 Організація дор. руху.docx, 226_лк 02 05 Р-ти із зим. утр.docx, 226_лк 02 06 Трансп. споруди.docx, 226_лк 02 07 Об єкти дор. сервісу та інж. облаштуванн.docx, 226_лк 02 08 Р-ти з інж.-техн. забезпечення.docx, 226_лк 02 09 Дод. перевезення.docx).
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»» обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a розміщене за посиланням: https://cv.restoration.gov.ua/diialnist/5696/54609.html.
- 226_зкр=250 037,046.docx
- 226_лк 02 06 Трансп. споруди.docx
- 226_лк 02 03 Аварійні роботи.docx
- 226_лк 02 09 Дод. перевезення.docx
- 226_лк 02 02 Дор. одяг та покриття.docx
- 226_лк 02 07 Об єкти дор. сервісу та інж. облаштуванн.docx
- 226_лк 02 04 Організація дор. руху.docx
- 226_лк 02 08 Р-ти з інж.-техн. забезпечення.docx
- 226_лк 02 01 Зем. полотно та споруди дор. водовідведенн.docx
- 226_вр.docx
- 226_Інші витрати=розрах.=.docx
- 226_лк 02 05 Р-ти із зим. утр..docx
- Відповідь на запит ДАСУ від 07.07.2023_Чернівецький район.pdf
- Дефектний акт.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-14 14:37:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-001053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (таблиця 1.1.1), зокрема одного автокрану, вантажопідйомністю не менше 10 т, чотирьох дорожніх котків.
У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Учасник процедури закупівлі дочірнє підприємство «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 342 про наявність техніки, зокрема одного автокрану КС 3577 МАЗ 35337, чотирьох котків, в тому числі котка ДУ-48,
свідоцтво про реєстрацію ТЗ (автокрану КС 3577 МАЗ 35337) № 149781, серія ІСС,
свідоцтво про реєстрацію машини (котка ДУ-48) № 298512, серія АК.
При цьому, у вказаних свідоцтвах власником автокрану зазначено шляхове ремонтно-будівельне управління n 102 та власником котка – РАЙ ШРБУ, що не відповідає назві Учасника та назві його 11 філій.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення (інформацію та документи) з зазначенням причин про підстави, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови не підтвердження приналежності вказаних автокрану та котка до Учасника, або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції Учасника, які містять документи, що підтверджують їх приналежність до Учасника.
2. Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої таблицею 2.1.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться, зокрема:
- інженер з охорони праці (не менше 1 особи);
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії, трактористи) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин).
На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (надаються на інженерно-технічних працівників) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
виправлену, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, довідку від 12.06.2023 № 343 про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема одного інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» Учасника Заболотнюка В.Г., трьох машиністів котка та одного тракториста-каткіста Матейчука М.М.,
наказ філії «Сторожинецький автодор» Учасника від 10.08.2020 № 27-К про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г. інженером з охорони праці та безпеки руху 1 категорії,
трудову книжку Заболотнюка В.Г.,
наказ Вижнецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління від 01.06.1992 № 19-К про прийняття на роботу трактористом-каткістом Матейчука М.М.
При цьому, відповідно до записів у трудовій книжці Заболотнюка В.Г. він був звільнений з роботи у філії «Сторожинецький автодор» Учасника за наказом від 15.06.2022 № 9-К та прийнятий на роботу до цієї філії за наказом від 10.07.2022 № 10-К.
Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній наказ від 10.07.2022 № 10-К.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення (інформацію та документи) з зазначенням причин про підстави, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови надання наказу про прийняття на роботу Матейчука М.М., виданого іншою організацією ніж Учасник, та не надання чинного наказу про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г., або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції Учасника, які містять необхідні накази на цих осіб, що відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 18:07:30
Відповідь на запит від 14.07.2023
18.07.2023 № 720
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу та перевірок закупівель
На Ваш запит від 14.07.2023 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a) інформуємо наступне.
1. Щодо приналежності вказаних автокрану КС 3577 МАЗ 35337 та котка ДУ-48 до власності Учасника.
Учасником ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 12.06.2023) завантажив 13.06.2023 файл «1.1 Довідка про наявність техніки Таблиця 1.1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 342 від 12.06.2023 року (далі – Інформаційна довідка техніки).
В інформаційній довідці техніки зазначено:
у рядку 42: колонка 3 – «Вантажний автокран/КС3577МАЗ5337, 1997», …, колонка 5 – «власний», колонка 6 – «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія ІСС №149781, 08.02.2000р.».
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія ІСС №149781 зареєстроване на «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 102», адреса: Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Н. Яремчука, 23;
у рядку 50: колонка 3 – «Коток /ДУ-48, 1986», …, колонка 5 – «власний», колонка 6 – «Свідоцтво про реєстрацію машини серія АК № 298512, 11.06.1996р.».
Свідоцтво про реєстрацію машини серія АК № 298512 зареєстроване на «Рай ШРБУ», адреса: м. Сокиряни, Чернівецька область.
Згідно додатку до наказу ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» від 23.05.2002 р. №10 «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» до складу Учасника ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» входять 15 філій, у тому числі: філія «Сокирянський райавтодор», філія «Дорбуд-102». Невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями, а саме:
Відповідно до наказу №123 від 27.06.2000 року «Про структурні та кадрові зміни в дорожньому господарстві Чернівецької області» виданого Укравтодором, правонаступниками:
Дорожнього ремонтно-будівельного управління №102 (ДРБУ-102) є Сторожинецьке дорожнє ремонтно-будівельне державне підприємство №102 (Сторожинецьке ДРБДП-102);
Сокирянського районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сокирянське РайШРБУ) є Сокирянське районне дорожнє державне підприємство (Сокирянський райавтодор).
Наказом №10 від 23.05.2002 року виданого ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» правонаступниками:
Сторожинецького дорожнього ремонтно-будівельного державного підприємства №102 є філія «Дорбуд-102» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України»;
Сокирянського районного дорожнього державне підприємство є філія «Сокирянський райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України».
Наказом №127 від 09.08.2005 року «Про реорганізацію та ліквідацію філій ДП «Чернівецький облавтодор» виданого ДП «Чернівецький облавтодор» на підставі наказу ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» від 01.08.2005 року № 224, філії «Дормостобуд», «Дорбуд-102» та «Доркомплект» приєднано до філії «Сторожинецький райавтодор».
Наказом № 239 від 15.08.2005 року виданого ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» філію «Сторожинецький райавтодор» перейменовано у філію «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор».
Отже, Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації за приналежністю техніки філіям Учасника: філії «Сторожинецький автодор» ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та філії «Сокирянський райавтодор» ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
2. Про прийняття на роботу Заболотнюка В.Г., Матейчука М.М.
Учасником ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 12.06.2023) завантажив 13.06.2023 файл «1.4 Довідка про наявність працівників Таблиця 2.1-1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 343 від 12.06.2023 року (далі – Інформаційна довідка працівників).
В інформаційній довідці працівників зазначено:
у рядку 5: колонка 2 – «Інженер з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Філія «Сторожинецький автодор», колонка 3 – «Заболотнюк Віталій Георгійович», …, колонка 7 – «Штатний (Наказ №27-к, 10.08.2020р.)».
у рядку 77: колонка 2 – «Тракторист коткіст ІІІ класу», колонка 3 – «Матейчук Микола Миколайович», …, колонка 7 – «Штатний (Наказ №19-К, 01.06.1992р.)».
Згідно додатку до наказу ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» від 23.05.2002 р. №10 «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» до складу Учасника ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» входять 15 філій, у тому числі: філія «Вижницький райавтодор», філія «Сторожинецький райавтодор». Невідповідність назви Учасника і його філій зумовлено проведеними реорганізаціями та перейменуваннями, а саме:
Відповідно до наказу №123 від 27.06.2000 року «Про структурні та кадрові зміни в дорожньому господарстві Чернівецької області» виданого Укравтодором, правонаступниками:
Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Вижницьке РайШРБУ) є Вижницьке районне дорожнє державне підприємство (Вижницький райавтодор);
Сторожинецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сторожинецьке РайШРБУ) є Сторожинецьке районне дорожнє державне підприємство (Сторожинецький райавтодор).
Наказом №10 від 23.05.2002 року виданого ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» «Про створення філій дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» правонаступниками:
Вижницького районного дорожнього державного підприємства (Вижницький райавтодор) є філія «Вижницький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України»;
Сторожинецького районного дорожнього державного підприємства (Сторожинецький райавтодор) є філія «Сторожинецький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України».
Наказом № 239 від 15.08.2005 року виданого ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» філію «Сторожинецький райавтодор» перейменовано у філію «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор».
На момент подання тендерної пропозиції Учасника тракторист коткіст ІІІ класу Матейчук Микола Миколайович був штатним працівником філії «Вижницький райавтодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України» як правонаступника Вижницького районного дорожнього державного підприємства (Вижницький райавтодор), утвореного як правонаступник Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Вижницьке РайШРБУ).
Отже, наказ Вижницького районного шляхового ремонтно-будівельного управління №19-К від 01.06.1992р. про прийняття на роботу тракториста- каткіста ІІІ класу Матейчука М.М., виданий не іншою організацією ніж Учасник, а його правонаступником.
Щодо інженера з охорони праці та безпеки руху 1 категорії філії «Сторожинецький автодор» Заболотнюка В.Г. то його посада відноситься до посад інженерно-технічних працівників.
Відповідно до вимог розділу 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації:
«…До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: …- інженер з охорони праці (не менше 1 осіб);…
…На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок1 та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці…
…Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо (крім інженерів з охорони праці). Загальний стаж роботи інженерно-технічних працівників у дорожньому господарстві має становити не менше одного року. До інших працівників умови стажу не вимагаються… .
…Примітка:1Копії трудових книжок надаються на інженерно-технічних працівників…».
На момент подання тендерної пропозиції Учасника інженер з охорони праці та безпеки руху 1 категорії Заболотнюк Віталій Георгійович був штатним працівником філії «Сторожинецький автодор» дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України» як правонаступника Сторожинецького районного дорожнього державного підприємства (Сторожинецький райавтодор), утвореного як правонаступник Сторожинецького районного шляхового ремонтно-будівельного управління (Сторожинецьке РайШРБУ), що підтверджується записами у трудовій книжці, поданій Учасником, відповідно до зазначених вище вимог тендерної документації у файлі «1.4.5 Копії наказів інженерів по охороні праці.pdf». У цьому ж файлі Учасник завантажив наказ філії «Сторожинецький автодор» від 10.08.2020р. №27-к «Про прийняття на роботу». Оскільки, відповідно до зазначених вище вимог тендерної документації, Замовник вимагав що загальний стаж роботи інженерно-технічних працівників у дорожньому господарстві має становити не менше одного року, то Учасник надав саме наказ №27 від 10.08.2020 р., для підтвердження відповідного стажу роботи, а не наказ №10 від 15.07.2022 р., що не підтверджував такий стаж, на момент подання тендерної пропозиції. Адже Замовник у тендерній документації не конкретизував, який саме наказ про призначення на посаду подає Учасник.
Отже, Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, оскільки посада Заболотнюка В.Г., його фах та стаж роботи повністю їй відповідають.
Додаються окремими файлами: «Наказ №123 від 27.06.2000.pdf», «Наказ №10 від 23.05.2002.pdf», «Наказ №127 від 09.08.2005.pdf», «Наказ № 239 від 15.08.2005.pdf», «Наказ №224 від 01.08.2005.pdf», «Наказ №10-К від 15.07.2022.pdf».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.06.2024 р. по справі № 600/5441/23-а апеляційну скаргу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області залишено без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року - без змін. У зв’язку з викладеним Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору від 22.06.2023 р. № 20 (Повідомлення про розірвання договору за вих. № 652 від 24.06.2024 р., файл додається).
2024-06-26 17:38:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу подала 31.07.2023 вих. №757 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 26.07.2023 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-23-001053-a). Додатки: 1. Платіжне доручення №527 від 31.07.2023 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркушах (файл «Копія платіжного доручення №527 від 31.07.2023_Судовий збір.pdf»). |
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 600/5441/23-а |
Дата відкриття провадження: | 09 серпня 2023 |
Документи:
31 липня 2023 14:18
|
Електронний підпис |
31 липня 2023 14:17
|
Копія платіжного доручення №527 від 31.07.2023_Судовий збір.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
97 002 108,00
UAH з ПДВ
|
97 002 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Рішення скасоване |
97 002 108,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 16:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 квітня 2023 00:00
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
Рішення скасоване |
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 16:15
|
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Відхилено |
97 002 108,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 16:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 травня 2023 00:00
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
Переможець |
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 11:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 червня 2023 15:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 11:34
|
Д.у.10 до 20 від 22.06.2023.pdf | укладений |
17 липня 2024 11:23
|
Повідомлення про розірвання договору з ДП Чернівецький облавтодор_.pdf | укладений |
17 липня 2024 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 17:58
|
Д.у.9 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 16:06
|
Д.у.8 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 16:50
|
Д.у.7 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:14
|
Д.у.6 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 13:37
|
Д.у.5 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 11:42
|
Д.у.4 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:42
|
Д.у.3 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 16:01
|
Д.у.2 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 14:05
|
Д.у.1 до 20 від 22.06.2023.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 13:47
|
Договір № 20 від 22.06.2023.pdf | укладений |
23 червня 2023 13:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) | 1 | послуга |
139 956 284,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | окращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Чернівецький район, Чернівецька область) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) | 1 | послуга |
65 589 529,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 червня 2023 — 30 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
60 814 463,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 135 743,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року, постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.06.2024 р. по справі № 600/5441/23-а, висновку Державної аудиторської служби України від 26.07.2023 року, згідно Повідомлення про розірвання договору за вих. № 652 від 24.06.2024 р., у відповідності до пунктів 7.2.9. та 11.4. Договору №20 від 22.06.2023 р., договір вважається розірваним на наступний день з дня спливу 15-ти денного строку від дати отримання Виконавцем Повідомлення про розірвання вказаного договору |