Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Шаран Дарія Володимирівна +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 22:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 302 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 22:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 20:54 |
Проект договору (Додаток _5).docx | |
22 березня 2023 20:54 |
Технічна специфікація (Додаток _2).docx | |
22 березня 2023 20:54 |
Тендерна документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000053 ● 10a24c9952494251bd2f0b717f28b87f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-03-22-012223-a 22.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 09:51:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «МНН: Mono, Chlorpromazine, Choline alfoscerate, Ammonia, Tiazotic acid, Arginine hydrochloride, Amiodarone, Chondroitin sulfate, Magnesium (different salts in combination), Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm, Comb drug, Verapamil,Vinpocetine, Heparin, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Choline alfoscerate, Silymarin, Dexketoprofen, Bendazol, Diphenhydramine, Mexidol, Dopamine, Drotaverine, Esomeprazole, Etamsylate, Quetiapine, Ketorolac, Hopantenic acid*, Nikethamide, Lidocaine, Ipidacrine, Meldonium, Comb drug, Mirtazapine, Myramistin, Thiocolchicoside, Thiocolchicoside, Adenosine, Pitofenone and analgesics, Nicotinic acid, Comb drug, Papaverine, Pentoxifylline, Pyridoxine (vit B6), Platyphylline, Pregabalin, Choline alfoscerate, Inosine, Sulfocamphocain, Tiazotic acid, Ursodeoxycholic acid, Ketoprofen, Cefotaxime, Ceftazidime», за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція ( інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-22-012223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 12:54:14
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року та інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro. Очікувана вартість закупівлі здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів – висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені фармацевтом Хомишин О.М. з урахуванням реальних потреб медичного заклад та оптимального співвідношення ціни та якості. (Службова записка додається)
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування:
Пункт 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачає вимогу щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, відноситься виключно до головних розпорядників коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору. Однак, після зміни форми господарювання лікарні та отримання статусу комунального некомерційного підприємства, що не має статусу бюджетної установи, відповідно до положень Бюджетного кодексу України та казначейського реєстру, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” є одержувачем бюджетних коштів. Відтак, вимога щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" |
4 258 792,40
UAH з ПДВ
|
4 258 792,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" #25067695 |
Переможець |
4 258 792,40
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:11
|
Дод.4.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:02
|
Дод.3.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 12:07
|
23-ОС.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 13:31
|
Дод.1 23-ОС.PDF | зміни до договору |
05 травня 2023 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 15:52
|
Підписаний контракт | укладений |
11 квітня 2023 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору 4258792.40 грн. тому числі: за рахунок коштів обласного бюджету 1 370365.70 грн.за рахунок власних коштів 2888426.70 грн.Зміни щодо істотних умов договору не вносились. |
Номер договору про закупівлю: | 23-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору 4258792.40 грн. тому числі: за рахунок коштів обласного бюджету 1484833.6 грн.за рахунок власних коштів 2773958.8 грн.Зміни щодо істотних умов договору не вносились. |
Номер договору про закупівлю: | 23-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |