Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання будинків, технічного та експлуатаційного обслуговування інженерних мереж та елементів будівель
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-03-22-011974-a ● 9fe48beb0d844f31a2aac6a21cfd257e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26268119 |
Вебсайт: | http://ko.court.gov.ua/tu10/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б |
Контактна особа: |
Андрій Гарасюта +380442340500 voitenko@ko.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 (сорок тисяч) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підписання гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником на підставі п. 41 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Додаток 7 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання будинків, технічного та експлуатаційного обслуговування інженерних мереж та елементів будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Державний бюджет України,КЕКВ 2240 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 18:53 |
ТДС.pdf | |
31 березня 2023 18:53 |
Перелік Змін.pdf | |
29 березня 2023 16:34 |
Перелік Змін.docx | |
28 березня 2023 16:05 |
Додаток 1.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 7.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 7.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
проєкт договору.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 6.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 2.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 5.docx | |
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 3.docx |
31 березня 2023 18:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
31 березня 2023 18:53 |
ТДС.pdf
|
|||||||||
31 березня 2023 18:53 |
Перелік Змін.pdf
|
|||||||||
29 березня 2023 16:34 |
Перелік Змін.docx
|
|||||||||
28 березня 2023 16:05 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
проєкт договору.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
22 березня 2023 18:42 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 24 березня 2023 17:26
Дата відповіді: 28 березня 2023 14:52
Шановний замовник!
На вимогу надання у складі пропозиції дозволу на виконання газонебезпечних та вибухонебезпечних робіт та ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (пункт 6 Розділу 3 тендерної документації) зазначаємо наступне.
Відповідно до постанови КМУ від 18.03.2022 року № 314 у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). У зв’язку із наведеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме надати можливість підтвердження, зазначеного у вимогах до тендерної документації, дозволу/ліцензії декларацією про провадження господарської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В умови тендерної документації буде внесено зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-22-011974-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 28 березня 2023 16:28
Наведені положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами Закону та Особливостей
Шановний Замовнику! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг. Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначено, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.
Встановивши умову в тендерній документації щодо незалучення субпідрядника, ви порушуєте імперативну норму Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації, наводимоприклад позитивного рішення Колегії з цього питання за № 18835р/пк-пз від 17.08.2021, оголошення № UA-2021-07-20-006296-b.
Окремо, аналогічно зазанчаємо, що встановивши вимогу щодо надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме від учсаника, без можливості надання такого від субпіждрядної організації вами навмисно звужено ринок до вашого діючого контрагента - ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля". Просимо змінити вимоги тендерної документації в цій частині, окремо у разі залишення даного питання без уваги нами буде прийнято рішення звернутись до Державної аудиторської служби України з питання контролінку правомірності проведення даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши умову в тендерній документації щодо незалучення субпідрядника, ви порушуєте імперативну норму Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації, наводимоприклад позитивного рішення Колегії з цього питання за № 18835р/пк-пз від 17.08.2021, оголошення № UA-2021-07-20-006296-b.
Окремо, аналогічно зазанчаємо, що встановивши вимогу щодо надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме від учсаника, без можливості надання такого від субпіждрядної організації вами навмисно звужено ринок до вашого діючого контрагента - ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля". Просимо змінити вимоги тендерної документації в цій частині, окремо у разі залишення даного питання без уваги нами буде прийнято рішення звернутись до Державної аудиторської служби України з питання контролінку правомірності проведення даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2023 16:21
В тенедерну документацію буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2023-03-22-011974-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 28 березня 2023 16:35
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Просимо надати роз"яснення які саме послуги з переліку згідно вашого технічного завдання передбачають обов'язковість наявності в учасника дозволу на виконання газонебезпечних та вибухонебезпечних робіт та аналогнічно, які саме послуги з переліку згідно вашого технічного завдання передбачають обов'язковість наявності в учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Детально вивчивши тендерну документацію ми дійшли до висновку, що такі документи не є необхідними та вписані додатково, окремо для навмисного звуження ринку до ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля"
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши тендерну документацію ми дійшли до висновку, що такі документи не є необхідними та вписані додатково, окремо для навмисного звуження ринку до ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 16:38
Відхилення вимоги згідно протоколу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля" |
1 559 340,00
UAH з ПДВ
|
1 559 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія Воля" #41039343 |
Переможець |
1 559 340,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:21
|
Додаткова1 №151-23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:21
|
Додаткова2 №151-В.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 16:50
|
151-23.pdf | укладений |
17 квітня 2023 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 151-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |