Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, Островського,4 |
Контактна особа: |
Королевська Леся Павлівна +380384040204 43607890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 357 653,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 788,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 10:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 10:39 |
табличка змін.docx | |
31 березня 2023 10:39 |
Технічне завдання.docx | |
31 березня 2023 10:39 |
Чкалова.docx | |
23 березня 2023 11:14 |
Технічне завдання.docx | |
23 березня 2023 11:14 |
Чкалова.docx | |
23 березня 2023 11:14 |
табличка змін.docx | |
22 березня 2023 16:44 |
Технічне завдання.docx | |
22 березня 2023 16:44 |
Чкалова.docx |
31 березня 2023 10:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2023 10:39 |
табличка змін.docx
|
||||||
31 березня 2023 10:39 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
31 березня 2023 10:39 |
Чкалова.docx
|
||||||
23 березня 2023 11:14 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
23 березня 2023 11:14 |
Чкалова.docx
|
||||||
23 березня 2023 11:14 |
табличка змін.docx
|
||||||
22 березня 2023 16:44 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
22 березня 2023 16:44 |
Чкалова.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000008 ● 53ade07307b947ffa4bbc05437f4b6ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2023 Одеса № 150
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.06.2023.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.06.2023 № 150
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2023-03-22-011164-a 22.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-22 09:39:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбуд Сервіс Груп» (далі – ТОВ «Дорбуд Сервіс Груп») вимогам додатку «Технічне завдання» до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Дорбуд Сервіс Груп» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікати відповідності, що видані акредитованим центром, на вироби бетонні тротуарні неармовані, камені бетонні бортові вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008, ДСТУ Б.В.2.7-237:2010?
Відповідно до пункту 3.6.1 частини 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Водночас відповідно до пункту 3.6.3 частини 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в технічній частині (технічна частина подається Замовником разом з ТД в окремому файлі).
Так Замовником у додатку «Технічне завдання» до ТД встановлено, що для підтвердження відповідності виробів бетонних тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008, ДСТУ Б.В.2.7-237:2010 учасник надає у складі пропозиції сертифікат відповідності на такі вироби, що виданий акредетованим центром.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів (кошторис), які є невід’ємною частиною договору від 13.04.2023 № 38 (далі – Договір)?
Слід зазначити, що пунктом 1.3 розділу 1 Договору встановлено, що перелік та склад послуг визначені технічним завданням та локальними кошторисами з підсумковими відомостями ресурсів (додатки), які є невід’ємною частиною Договору.
Разом з тим, відповідно до пункту 11.10 розділу 11 Договору невід’ємною частиною Договору є договірна ціна, календарний графік виконання робіт, кошторис, технічне завдання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 16:53:30
Пояснення
1. Відповідно до пункту 3.6.1 частини 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі – ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» (далі – учасник закупівлі) надав розрахунки (локальні кошториси, відомості ресурсів), чим підтвердив можливість надання послуг з поточного середнього ремонту проїзної частини та тротуарів вул. Чкалова відперехрестя з вул. ГероївНебесноїСотні до перехрестя з проспектом Миру в м. ШепетівкаХмельницькоїобласті. В наданих учасником закупівлі кошторисах враховані витрати з надання повного комплексу послуг відповідно до наданого технічного завдання і з урахуванням всіх необхідних матеріальних ресурсів відповідної якості і характеристик, які використовуються для надання подібного роду послуг.
Відповідно до примітки в технічному завданні, для підтвердження відповідності виробів бетонних тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008, ДСТУ Б.В.2.7-237:2010 учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат відповідності на такі вироби, що виданіакредетованим центром. Відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» відсутні дані про обов’язкову сертифікацію виробів, зазначених в тендерній документації Замовника. На сьогоднішній день, немає жодного правового документу, який зобов’язує виробника в обов’язковому порядку сертифікувати дану продукцію, відповідно немає законних підстав вимагати сертифікат у виробника (та учасника).Враховуючи нормативно-правові акти України отримання сертифікатів відповідності на вказані вироби наразінеобов’язкове. Достатньо мати сертифіковану лабораторію яка буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій які необхідні під час виконання робіт/надання послуг. На, що Учасник надав договір про надання послуг сертифікованої вимірювальної лабораторії №1-ПЛ-21 від 04.01.2021р., гарантійний лист від власника лабораторії №05-24/03-23 від 24.03.2023р.
Враховуючи дані обставини щодо необов’язкової сертифікації даних виробів, помилкового зазначення даної вимоги в тендерній документації та оцінивши наповненість тендерної пропозиції, проаналізувавши локальні кошториси надані Учасником закупівлі, Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції всім вимогам.
Також, Учасником процедури закупівлі було надано Лист погодження №24/03-22 від 24.03.22р., де Учасник погоджується з усіма умовами тендерної документації чим підтверджує своє погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що передбачає використання якісних матеріалів під час виконання робіт/надання послуг.
Таким чином, учасником процедури закупівлі було надано інформацію, зміст якої у повному обсязі відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
2.13.04.2023 року між Управлінням житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради(далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» було укладено договір № 38 з надання послуг з поточного середнього ремонту проїзної частини та тротуарів вул. Чкалова відперехрестя з вул. ГероївНебесноїСотні до перехрестя з проспектом Миру в м. ШепетівкаХмельницькоїобласті (Код ДК 021:2015 "Єдинийзакупівельний словник" - 45230000-8 Будівництвотрубопроводів, лінійзв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничнихдоріг; вирівнюванняповерхонь (45233142-6 Ремонт доріг)).
Відповідно до пункту 4 Розділу VI тендерної документації (далі ТД), а саме пункту 6.4.1. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Постанови. Відповідно до пункту 6.4.2. ТД умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім встановлених законодавством випадків.
В п 11.4. Договору зазначено, що згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» істотними (основними) умовами договору є: предмет договору; сума договору; строк дії договору та строк виконання робіт; якість робіт, та 11.6. інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та Закону України «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі даних пунктів Договору Замовником були внесені зміни додатковою угодою від 26 червня 2023 року№1 та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», в судовому порядку оскаржує Висновок «ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ» від 28 червня 2023 року про результати проведення моніторингу закупівлі. Копії опису документів відправлених в суд та чеки додаємо.
2023-07-12 16:54:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" |
6 167 034,00
UAH з ПДВ
|
6 167 034,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРТЕХНОЛОГІЯ" |
6 356 600,00
UAH з ПДВ
|
6 356 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" #40945017 |
Переможець |
6 167 034,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 09:44
|
ДУ3.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2024 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 15:09
|
ду2.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 16:31
|
Додаток до додаткової угоди до договору 38 (2).pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 16:27
|
ДУ_1.PDF | зміни до договору |
26 червня 2023 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 11:14
|
Договір | укладений |
13 квітня 2023 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити Договір додатком - кошториси |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |