Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
826 484,04 UAH
UA-2023-03-22-009879-a ● 16ba42d6ca694b3b9a43c2d20c31b0c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОСЛАВ" |
Код ЄДРПОУ: | 38184136 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., Лиманський район, селище міського типу Доброслав ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 5А |
Контактна особа: |
Анатолій Володимирович Клименко +380485591826 klim1401@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 826 484,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 132,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162055 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, Доброслав, Першотравнева, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 16:54 |
Зміни до ТД.docx | |
22 березня 2023 16:54 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
22 березня 2023 15:50 |
ТД.docx | |
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 3 до ТД проєкт Договору.docx | |
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 2 до ТД.docx |
22 березня 2023 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2023 16:54 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
22 березня 2023 16:54 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
22 березня 2023 15:50 |
ТД.docx
|
|||
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 3 до ТД проєкт Договору.docx
|
|||
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
22 березня 2023 15:50 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 березня 2023 17:01
Дата відповіді: 28 березня 2023 16:49
З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції.
Учасник вважає дані вимоги незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Замовником вимагається підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016). На дату подання скарги існують або міжнародний стандарт ISO 37001:2016 або національний стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Відповідно до Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 № 507 Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту був прийнятий національний стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT). У тексті даного стандарту зазначено:
Національний стандарт відповідає ISO 37001:2016 Anti-bribery management systems — Requirements with guidance for use (Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування)
Ступінь відповідності — ідентичний (IDT)
Переклад з англійської (еn).
Таким чином можна стверджувати, що національний стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) є перекладом міжнародного стандарту стандарт ISO 37001:2016. Тобто, вони є ідентичними.
Однак, із встановленої Замовником вимоги не зрозуміло, які саме документи вимагаються Замовником. Замовник встановленням у Документації зазначених вище вимог створює умови за яких жоден учасник не зможе прийняти участь у даній закупівлі, адже неможливо підтвердити впровадження неіснуючих стандартів.
Окрім того, вимоги Замовника щодо надання Звіту з перевірки системи управління щодо протидії корупції (аудит третьої сторони) та Сертифікату внутрішнього аудитора, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту призводять лише до звуження кола учасників закупівлі, адже обов’язковість їх наявності у учасника публічної процедури закупівлі за предметом Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія) не передбачається жодним чинним нормативно-правовим актом України, що призводить до дискримінації учасників (у тому числі, і Скаржника). До того ж, отримання подібних документів (які не є обов’язковими) вимагає від Скаржника та інших учасників значних фінансових та часових затрат.
Однак попри своє бажання підтвердити впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) через хибність, помилковість встановленої вимоги, Скаржник не знає який саме сертифікат йому необхідний. Бо Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозиції сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016), тобто, сертифікат, якого не існує у зв’язку з чим ми не можемо його взяти та подати Тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі.
Стандарти є добровільними. Обов’язковими вони є лише якщо їх обов’язковість встановлена нормативно-правовими актами. Однак, жодним нормативно-правовим актом не передбачена обов’язковість національного стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) або міжнародного стандарту ISO 37001:2016 для електричної енергії. Тим більше ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016).
Скаржник зазначає, що для електричної енергії (яка є предметом даної закупівлі) існує лише один відповідний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2010, IDT), який прийнятий з 01.10.2014 року відповідно до Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20.05.2014 № 573 Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні. А вказаним стандартом не передбачається наявності у постачальника електричної енергії жодного із вказаних вище документів, які вимагаються Замовником
Таким чином, встановлені Замовником вимоги, які вказані вище, є незаконними та дискримінаційними, та є такими, які неможливо виконати, тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та виключити оскаржувані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо наступне.
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу.
Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014 р. № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації».
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме:
- ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502);
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104);
- ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2017 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 р. №193);
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507);
- ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007) (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268);
- ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» (у відповідності до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»).
Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а, як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b),
рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c),
рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c),
рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b),
рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Щодо звіту з перевірки системи управління щодо протидії корупції (аудит третьої сторони) та Сертифікату внутрішнього аудитора таких вимог в тендерній документації взагалі не міститься.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу.
Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014 р. № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації».
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме:
- ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502);
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104);
- ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2017 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 р. №193);
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507);
- ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007) (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268);
- ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» (у відповідності до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»).
Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а, як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b),
рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c),
рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c),
рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b),
рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Щодо звіту з перевірки системи управління щодо протидії корупції (аудит третьої сторони) та Сертифікату внутрішнього аудитора таких вимог в тендерній документації взагалі не міститься.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
700 077,60
UAH з ПДВ
|
700 077,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
715 634,88
UAH з ПДВ
|
715 634,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
724 385,85
UAH з ПДВ
|
724 385,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Переможець |
700 077,60
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:28
|
ДУ 1 12.04.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 16:33
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
12 квітня 2023 16:31
|
Договір.pdf | укладений |
12 квітня 2023 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору з 01.10.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 12-460-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |