Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Гайдай +380462253021, +380462256412 kolujejka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 3 036 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 185,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2023 рік.
(НК 024:2019 код 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук)
(НК 024:2019 код 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук)
(НК 024:2019 код 57969-Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом)
(НК 024:2019 код 57969-Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом)
(НК 024:2019 код 17988 – Антисептична серветка)
(НК 024:2019 код 17988 – Антисептична серветка)
(НК 024:2019 код 17988 – Антисептична серветка)
(НК 024:2019 код 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук)
(НК 024:2019 код 47631– Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631– Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631– Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631– Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
(НК 024:2019 код 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови та порядок оплати: згідно підписаного Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 15:11 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
22 березня 2023 15:08 |
Додаток 1 Форма пропозиц.doc | |
22 березня 2023 15:08 |
ТД 2023.docx | |
22 березня 2023 15:08 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc | |
22 березня 2023 15:08 |
Додаток 3 (проєкт договору).doc | |
22 березня 2023 15:08 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація формується замовником на підставі пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 з дотриманням вимог статті 5, пункту 3 частини 2 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Тендерній документації зазначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, в Додатку № 2 до тендерної документації наведена Технічна специфікація. Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо.
Зазначені медико-технічні вимоги жодним чином не є дискримінаційними, чи такими, що обмежують коло учасників, оскільки замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Замовник визначає засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції.
Замовник самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до положень Наказу МОЗ України від 03.08.2021 р. № 1614 «Про організацію профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров'я та установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення» усі питання, щодо забезпечення надання якісної (безпечної) медичної допомоги населенню вирішуються на рівні лікувального закладу і заклад самостійно вирішує що і в якій кількості йому потрібно для цього.
Таким чином, вимоги, визначені Додатком 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) не містять жодних дискримінаційних вимог.
Тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000057 ● 11aefcbef0c3444b946ba86059ee2935
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 19:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 №125
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.05.2023 №125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2023-03-22-008670-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 16:39:16
Запит про надання пояснень
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради
Жиденку Андрію Михайловичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-22-008670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому при закупівлі засобів для використання в медичних цілях обрано назва предмета закупівлі має код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція, а не ДК 021:2015 33631600 Антисептичні та дизенфекційні засоби?
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-05 14:32:48
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2023-05-31 16:39:16 згідно моніторингу UA-M-2023-05-22-000057 ● 11aefcbef0c3444b946ba86059ee2935
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Північно-східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню) щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також необхідно надати пояснення, чому «назва предмета закупівлі має код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція, а не ДК 021:2015 33631600 Антисептичні та дизенфекційні засоби».
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості закупівлі: з метою забезпечення безперебійної роботи КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, відповідно до потреб замовника, 22.03.2023р. було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю дезінфекційних засобів згідно: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню). Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Обсяги закупівлі визначені на підставі наявної потреби замовника на основі фактичного використання деззасобів у попередньому році, залишків на складі. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися закупівельні ціни попередніх закупівель, а також проводився моніторинг цін відповідних закупівель в електронній системі "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2023 рік (за посиланням UA-P-2023-03-22-003006-b) та складає 3 036 700,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до особливостей надання медичної допомоги, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів та вимог чинного законодавства.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: • Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; • органам місцевого самоврядування; • головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); • суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (НК 024:2019 код: 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук; 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом; 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 17988 – Антисептична серветка; 45058 – Дезінфікувальний засіб перекису водню), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось. Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається до пояснення у вигляді pdf. файлу.), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Щодо назви предмету закупівлі, пояснюємо наступне: Згідно пункту 15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». У вищезазначеному словнику міститься код, необхідний для закупівлі товару – дезінфекційні засоби: «24455000-8 Дезинфекційні засоби». Тому, з урахуванням вимог Порядку, а саме – визначення предмету закупівлі за четвертим знаком, замовником і визначено цей предмет закупівлі за кодом 24450000-3. Таким чином, предмет закупівлі замовник визначив правомірно, із дотриманням вимог Закону і Порядку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" |
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЛАНІДАС" |
3 036 700,00
UAH з ПДВ
|
3 036 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" #41108647 |
Відхилено |
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 16:12
|
|
ТОВ "БЛАНІДАС" #36423868 |
Переможець |
3 036 700,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:17
|
ДУ № 2 до Договору № 68.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 13:19
|
ДУ №1 до договору №68.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 14:49
|
договір №68.pdf | укладений |
10 квітня 2023 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершеною 30 червня 2023 р. на території України дії карантину (Постанова КМУ від 9 грудня 2020 р. № 1236) в період якого відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України та Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 дезінфікуючі засоби звільняються від оподаткування податком на додану вартість, Сторони дійшли взаємної згоди, на підставі п.3.5, п.3.6 Договору, зменшити ціну за одиницю товару без зміни загальної вартості Договору.В результаті сума договору складає 3 036700,00 грн з ПДВ. Специфікація викладена в новій редакції додається. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму Договору та сума Договору складає 2356 900,00 грн. Специфікація викладена в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |