Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
432 418,00 UAH
UA-2023-03-22-006988-a ● 7cf7d6fd96aa4fedb0f4170319a1c744
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Калиніна Анастасія Олександрівна 380487759504 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 432 418,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 162,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Товар за кодом ДК021-2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п.35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2260 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника (детально в додатку 5 до ТД). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 14:05 |
Тендерна документація від 22.03.23.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-22-006988-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 26 березня 2023 10:56
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-03-22-006988-a на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає ДП "АМПУ".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-22-006988-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-22-006988-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2023 15:47
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного об’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Слід зауважити, що у технічній специфікації Замовника відсутні посилання на виробника та/або торгову марку.
В тендерній документації Замовником було дотримано діапазони за кожною технічною характеристикою паперу для друку, з метою не дискримінації учасників, які б виявили бажання взяти участь в цій закупівлі.
Характеристики паперу, визначені в технічних вимогах, покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки Замовника. Папір має бути ідеальним для друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах, сканерах, як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Безумовно, технічні показники мають бути високими, оскільки вони впливають на якість друкованого зображення. Наприклад, дуже шорсткий папір може викликати одночасне захоплення двох і більше аркушів або застрягати в копіювальному апараті; показник непрозорості - важливий параметр для двостороннього друку, оскільки перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркуша на його лицьову сторону; низький показник вологості забезпечує більшу стабільність паперу при високих перепадах температур в копіювальних апаратах та принтерах.
Окрім того, технічним характеристикам паперу на ринку України, визначеним у тендерній документації, відповідає продукція «щонайменше» чотирьох виробників: DA Alizay (Double A), Mondi Neusiedler GmbH, Excellent Copy, PAPERLINE та інші.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не дискримінаційною, а внесення змін у технічну специфікацію - недоцільним.
Відповідно до ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного об’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Слід зауважити, що у технічній специфікації Замовника відсутні посилання на виробника та/або торгову марку.
В тендерній документації Замовником було дотримано діапазони за кожною технічною характеристикою паперу для друку, з метою не дискримінації учасників, які б виявили бажання взяти участь в цій закупівлі.
Характеристики паперу, визначені в технічних вимогах, покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки Замовника. Папір має бути ідеальним для друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах, сканерах, як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Безумовно, технічні показники мають бути високими, оскільки вони впливають на якість друкованого зображення. Наприклад, дуже шорсткий папір може викликати одночасне захоплення двох і більше аркушів або застрягати в копіювальному апараті; показник непрозорості - важливий параметр для двостороннього друку, оскільки перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркуша на його лицьову сторону; низький показник вологості забезпечує більшу стабільність паперу при високих перепадах температур в копіювальних апаратах та принтерах.
Окрім того, технічним характеристикам паперу на ринку України, визначеним у тендерній документації, відповідає продукція «щонайменше» чотирьох виробників: DA Alizay (Double A), Mondi Neusiedler GmbH, Excellent Copy, PAPERLINE та інші.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не дискримінаційною, а внесення змін у технічну специфікацію - недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
431 250,00
UAH
|
431 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
431 250,00
UAH
|
06 квітня 2023 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:39
|
23-В-АМПУ-23 від 13.04.2023 ВИЛАЙН ГРУП ДУ 1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 15:59
|
Договір від 13.04.2023 № 23-В-АМПУ-23.pdf | укладений |
13 квітня 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду до Договору на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 23-В-АМПУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |