Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Калинівкаводоканал" Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36657927 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівський район, м. Калинівка , вул. Незалежності, 65 г |
Контактна особа: |
Олександр Борівський +380433321063 kalinvodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 09:04 |
Очікувана вартість: | 649 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 245,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 12:57 |
Тендерна документація Бензин та ДП 2023 .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000042 ● fc972353c29744dabcd8392ecda3d069
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 №86-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2023 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-03-22-005756-a 22.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 10:04:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-22-005756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
3. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 22 березня 2023 року №б/н), складена не у відповідності до вимог пунктів 41 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
4. Яким чином учасником ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" виконано вимоги тендерної документації щодо надання копії наказу або виписки з наказу відповідного органу про рішення про видачу ліцензії (пункт 1 додатку 3 тендерної документації Замовника)?
5. Якими документами підтверджено коливання ціни дизельного палива та бензину А-95 на ринку, що призвело до внесення змін до договору від 11 квітня 2023 року №УПЦ-676 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару на ринку на дати укладання додаткових угод у порівнянні із датою укладання договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 15:00:34
Пояснення щодо закупівлі бензину та дизельного палива
КП «Калинівкаводоканал» надає пояснення щодо закупівлі бензину та дизельного палива, а саме:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась шляхом моніторингу діючих цін на заправних станціях в м. Калинівка Вінницької області. Листування з учасниками ринку непроводились.
2. В окремих електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів зазначено код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником відповідно до п. 3 ч.1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783.
3. У тендерній документації, зазначені вимоги які передбачені пунктами 41 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, а саме: в тендерній документації зазначені вимоги щодо відхилення тендерних пропозицій (п.6 розділу 5 тендерної документації) які ідентичні з п. 41 Особливостей, та передбачено зобов’язання замовника відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі (п.6 розділу 5 тендерної документації) з посиланням на ст. 17 Закону України про публічні закупівлі, яка по суті ідентична з п. 44 Особливостей. Також під час розгляду пропозиції Учасника уповноважена особа Замовника керувалась пунктами 41 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
4. Пунктом 1 додатку 3 тендерної документації передбачено, що:
Для підтвердження спроможності на провадження господарської діяльності згідно з предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник надає один із таких документів:
- інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу йому ліцензії на право провадження господарської діяльності;
- довідку у довільній формі, що містить посилання на реквізити рішення органу виконавчої влади, уповноваженого КМУ, на підставі якого отримано відповідну ліцензію;
- документ, що свідчить про внесення запису до відповідного державного реєстру, що засвідчує факт видачі учаснику ліцензії;
- копію наказу або виписку з наказу відповідного органу про рішення про видачу ліцензії;
- ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі.
Учасником ТОВ «Укрпетролцентр» було надано Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (переоформлення), реєстраційний номер : 990614202000614, зареєстровану 06.01.2023, терміном дії з 07.10.2020 до 07.10.2025.
Отже, учасником було виконано вимогу передбачену п.1 додатку 3 тендерної документації так як, учасник надав один із документів які вимагались.
5. Коливання ціни дизельного палива та бензину А-95 підтверджено змінами ставок оподаткування з 7% до 20% з 01.07.2023 року та експертними висновками Запорізької ТПП які зазначені в додаткових угодах №2 та №3 а саме:
- Додатковою угодою № 1 збільшено ціну товару ( Бензин А-95 на 6,68%, Дизельного палива на 5,73%) на підставі звернення постачальника №0407/11-ПДВ від 04.07.2023 року (копія додається) та в зв’язку із зміною ставок оподаткування з 01.07.2023 року до 20% ПДВ, п. 41 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ;
- Додатковою угодою № 2 збільшено ціну товару ( Бензин А-95 на 9,59%, Дизельного палива на 8,54%) на підставі звернення постачальника №3-П від 24.08.2023 року (копія додається) та експертного висновку Запорізької ТПП № ОИ-1798 від 24.08.2023 р. згідно якого середньо ринкова вартість нафтопродуктів на АЗС Вінницької області збільшилась по Бензину А-95 на 10,26%, Дизельного палива на 11,40% (копія висновку додається).
- Додатковою угодою № 3 збільшено ціну товару ( Бензин А-95 на 4,13%, Дизельного палива на 5,34%) на підставі звернення постачальника №1810/2-ПЦ від 18.10.2023 року (копія додається) та експертного висновку Запорізької ТПП № ОИ-1896 від 16.10.2023 р. згідно якого середньо ринкова вартість нафтопродуктів на АЗС Вінницької області збільшилась по Бензину А-95 на 4,16%, Дизельного палива на 5,37% (копія висновку додається).
Уповноважена особа КП «Калинівкаводоканал»
_________________ О. Г. Борівський
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Калинівкаводоканал" здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, проведено роз’яснення та звернуто увагу відповідальної особи щодо дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення порушень у подальшому.
2023-12-22 10:28:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
625 920,00
UAH з ПДВ
|
625 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВАНТАЖ ВІННИЦЯ" |
627 000,00
UAH з ПДВ
|
627 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Переможець |
625 920,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:04
|
Додаткова угода 5 від 28.12.2023 р. з ТОВ УПЦ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:18
|
Додаткова угода 4 та Специфікація від 26.12.2023 року ТОВ УПЦ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:10
|
Додаткова угода 3 та Специфікація до договору УПЦ 676.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 12:35
|
Додаткова угода 2 та Специфікація до договору УПЦ 676.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 14:48
|
Додаткова угода 1 та Специфікація до договору УПЦ 676.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 10:02
|
Договір УПЦ-676 від 11.04.2023 року.pdf | укладений |
12 квітня 2023 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю Товару у зв’язку зі зміною ставки оподаткування ( з 7% ПДВ на рівні 20% якою вона була до запровадження пільги) з 01.07.2023 року в зв’язку з чим, зменшено обсяг закупівлі Товару. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-676 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною додатковою угодою змінено ціни за одиницю товару, в зв’язку з коливанням ціни нафтопродуктів на ринку в бік збільшення, що підтверджується висновком Запорізької ТПП №ОИ-1789 від 24.08.2023 року. Та зменшено загальну суму договору на 17,25 грн. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-676 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною додатковою угодою змінено ціни за одиницю товару, в зв’язку з коливанням ціни нафтопродуктів на ринку в бік збільшення, що підтверджується експертним висновком Запорізької ТПП №ОИ-1896 від 16.10.2023 року. Та зменшено загальну суму договору на 4,20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-676 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 26.12.2023 року зменшено ціну за одиницю товару та зменшено суму договору без зміни кількості товару. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-676 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 28.12.2023 року продовжено строк дії договору до 31.03.2024 року (на строк достатній для проведення закупівлі на початку наступного року). Вартість додаткової угоди складає 120688,20 грн. (що не перевищує 20% суми визначеної в початковому договорі). |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-676 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |