Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | https://knptbckyiv.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Васильківська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Тетяна Недовба +380442589836 tmo_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 399 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 996,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Продуктовий набір має включати: 1 Сік фруктово-ягідний (1 л); 2 Цукор (1 кг) 3 Олія соняшникова (1 л) 4 Борошно (1 кг) 5 Рис (1 кг) 6 Крупа гречана (1 кг) 7 Свинина тушкована в/г (525 г) 8 Консерви рибні (сардини – 240 г) 9 Згущене молоко (банка 375 г) 10 Чай чорний байховий (уп. 90 г) 11 Печиво цукрове (пачка 180 г) 12 Мед (банка 250 г) 13 Масло вершкове, 72,5 % (уп.200 г) 14 Сир твердий, 50 % (уп. 250 г), відповідно обсягу зазначеному в додатку 4 Тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 11:09 |
Т Д.pdf | |
22 березня 2023 11:09 |
Т Д.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000051 ● cef5c9e7ae024ab287cc80a448119da4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2023 № 41-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.06.2023 № 41-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-22-003290-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 16:13:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні; 15897300-5 Продуктові набори (Продуктові набори)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-22-003290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 13:14:43
На виконання Запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 06.06.2023р
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення Процедури закупівлі товару «ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні; 15897300-5 Продуктові набори (Продуктові набори)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-22-003290-a) .
Мета проведення закупівлі відповідно до основ законодавства України про охорону здоров'я, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішень Київської міської ради від 29 жовтня 2009 року № 520/2589 «Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві», від 15 грудня 2011 року № 824/7060 «Про затвердження Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року» (у редакції рішення Київської міської ради від 06 липня 2017 року № 724/2886) розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 серпня 2021 року № 1837 «Про схвалення проекту міської цільової програми «Громадське здоров'я» на 2022-2025 роки», закупівля продуктових наборів проводиться для видачі хворим на туберкульоз які перебувають на амбулаторно-контрольованому лікуванні, як заохочення хворих до безперервного амбулаторного лікування.
Продуктові набори забезпечать належне харчування, яке є важливою складовою комплексної протитуберкульозної терапії, яка направлена на корекцію порушення обміну речовин при тривалому (до року) застосуванні протитуберкульозних препаратів. Перелік продуктів для продуктового набору затверджено розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 серпня 2021 року № 1837 «Про схвалення проекту міської цільової програми «Громадське здоров'я» на 2022-2025 роки».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено через офіційний інтернет-портал "КИЇВАУДИТ", відповідно постанові Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710".
Якісні характеристики продуктових наборів повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Товар повинен відповідати таким нормативно-правовим актам (у редакції, чинній на момент кваліфікації учасника):
• Закону України від 23.12.1997 року № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
• Закону України від 06.12.2018 року № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»;
• Закону України від 12.05.1991 року № 1023-XII «Про захист прав споживачів»;
• Закону України від 15.01.2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Очікувана вартість предмета закупівлі: визначено планом використання коштів місцевого бюджету на 2023 р. (КПКВ 0712142), на закупівлю продуктових наборів затверджено кошти в сумі 4 399 680,00 грн (чотири мільйони триста дев'яносто дев'ять тисяч шістсот вісімдесят гривень, 00 копійок).
Середньо ринкова вартість набору становить 849,35 грн/набір, з розрахунку:
Кількісний розрахунок: За 2021 рік амбулаторно проліковано 1203 хворих на туберкульоз (з них 832 - вперше діагностованих), за 2022 рік лікувалися амбулаторно 1058 хворих (з них 722 - вперше діагностованих).
Для заохочення хворих на туберкульоз до безперервного амбулаторного лікування, продуктові набори видаються хворим, які перебувають на лікуванні, щомісячно, весь період амбулаторного лікування. Оскільки термін амбулаторного лікування хворого може бути від 1 до 12 місяців на рік (в залежності від дати початку лікування, місця початку лікування, типу чутливості до протитуберкульозних препаратів та перебігу захворювання), до розрахунку включена середня кількість місяців амбулаторного лікування (за даними 2021-2022 років), яка склала - 5 місяців.
Орієнтовна кількість хворих на амбулаторному лікуванні на 2023 рік -1036 осіб.
Кількість продуктових наборів на 2023 рік: 1 036 х 5 = 5 180 шт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" |
3 884 482,00
UAH з ПДВ
|
3 884 482,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
3 884 482,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 10:46
|
Продуктові набори.pdf | укладений |
10 квітня 2023 10:45
|