Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 37752790 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Чуднівська, 156 |
Контактна особа: |
Ірина Соловей +380963250285 komunservis-prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 967 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 15:59 |
Протокол УО про внесення змін.docx | |
27 березня 2023 15:59 |
Тендерна документація — нова редакція.docx | |
22 березня 2023 10:20 |
Проєкт договору.docx |
27 березня 2023 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
27 березня 2023 15:59 |
Протокол УО про внесення змін.docx
|
||||
27 березня 2023 15:59 |
Тендерна документація — нова редакція.docx
|
||||
22 березня 2023 10:20 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник уважно розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в повній мірі виконано норми діючого законодавства України та не встановлено жодного дискримінаційного критерію чи вимог, які порушують принципи здійснення публічних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-26-000030 ● d7229b3c1aaf4413a1bca58aba23d6ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023
№ 29-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.04.2023 № 29-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-03-22-002074-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з виявленими ознаками порушень законодавства у сфері публічних закупівель та згідно висновку проведеного моніторингу Держаудит служби у Житомирській області прийнято рішення розірвати договір № 1508 від 18 квітня 2023 року між Замовником та Підрядником.
2023-05-08 15:01:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2023-05-18 09:23:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРЧЕНКО ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" |
2 593 738,00
UAH з ПДВ
|
2 593 738,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАРЧЕНКО ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" #2071103335 |
Переможець |
2 593 738,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 14:49
|
додаткова угода до Договору № 1508.pdf | укладений |
08 травня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 16:33
|
1508.pdf | укладений |
18 квітня 2023 16:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2023 — 08 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 18.04.2023 № 1508. |