Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 01996792 |
Вебсайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79031, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
Контактна особа: |
Андрій Мих +380984047763, +380322953799 tender.onko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 9 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 10:19 |
Тендерна документація.doc | |
22 березня 2023 10:19 |
Додаток 1.doc | |
22 березня 2023 10:19 |
Додаток-4 Форма.doc | |
22 березня 2023 10:19 |
Додаток_2 ТС.docx | |
22 березня 2023 10:19 |
Додаток 3 Проект доровору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000061 ● 936afde1837742a89c27fc4971c57825
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 20:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 №125
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.05.2023 №125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2023-03-22-002056-a 22.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 08:50:57
Запит про надання пояснень
Керівнику
Громадсьої організації "Українська Академія Лідерства"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Закупівля послуг із організації розміщення, тимчасового проживання та харчування учасників програми «Українська академія лідерства» та співробітників Громадської організації «Українська академія лідерства» (в частині оплати послуг на організацію розміщення, тимчасового проживання, харчування та інших, пов'язаних з навчальними програмами витрат) в cічні – червні 2023 року (ДК 021:2015 - 55210000-5 - Послуги молодіжних хостелів / туристичних баз), ДК 021:2015:55210000-5: Послуги молодіжних хостелів / туристичних баз, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-11-006028-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 13:47:15
відповідь
У зв'язку із тим, що даний запит про надання поснень адресовано керівнику Громадсьої організації "Українська Академія Лідерства" і не стосується моніторину закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Iohexol, Gadoteric acid) ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-22-002056-a, пояснення не надаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 09:08:31
Запит про надання пояснень
Керівнику
КНП ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Iohexol, Gadoteric acid), ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-03-22-002056-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 14:29:54
відповідь на запит про надання пояснень
Пояснення з приводу запитання та копії документів надано в окремих файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 10:34:06
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
Керівнику
КНП ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Iohexol, Gadoteric acid), ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-03-22-002056-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.На підставі чого в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено саме код предмета закупівлі ДК 021:2015: 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби, , тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 33692500-2 «Розчини для ін`єкцій»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 12:17:53
відповідь на запит про надання пояснень
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби.
Замовником – КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» проведено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Iohexol, Gadoteric acid) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-22-002056-a).
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 708 під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Згідно з міжнародною класифікацією лікарських засобів (Анатомо-терапевтично-хімічна класифікація (АТХ), розробленою ВООЗ для класифікації ліків та інших медичних продуктів, лікарські засоби – Йогексол, Гадотерова кислота належить до код V08 — Контрастні речовини. Зокрема, АТХ код Йогексолу - V08AB02, Гадотерової кислоти - V08CA02. Вказана інформація міститься в Державному реєстрі лікарських засобів України (http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/index?opendocument) та в інструкціях для медичного застосування лікарського засобу (витяги з інструкцій додаються).
Рентгеноконтрастні препарати – це контрастні речовини, що використовуються у рентгенодіагностиці та застосовуються для поліпшення візуалізації внутрішніх органів і анатомічних структур при променевих методах дослідження (рентгенівської комп’ютерної томографії та рентгенографії).
Рентгеноконтрастні лікуарські засоби призначені для внутрішньоартеріального, внутрішньовенного, інтратекального, внутрішньопорожнинного введення, перорального прийому та ректального введення дорослим і дітям, тобто різним способом введення, а не тільки у вигляді ін’єкційного розчину.
Замовником закуповуються рентгеноконтрастні лікарські засоби для проведення різноманітних діагностичних процедур, таких як : артрографії, ангіографії, артеріографії, урографії, флебографії і комп’ютерної томографії з контрастним підсиленням, шийні мієлографії, гістеросальпінографії, сіалографії та дослідження шлунково-кишкового тракту.
Отже, визначення конкретного коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для номенклатурних позицій ліків, що закуповувались замовником, а саме коду 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби, здійснено замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі та віднесення даних препаратів до конкретної фармакотерапевтичної групи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ФАРМАК" |
8 838 768,17
UAH з ПДВ
|
8 838 768,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ФАРМАК" #00481198 |
Переможець |
8 838 768,17
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 12:22
|
IMG_0003.pdf | укладений |
10 квітня 2023 12:21
|