Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна)
Очікувана вартість
500 145,00 UAH
UA-2023-03-22-001624-a ● d3bade3330b24414ace90c68fd368955
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Новоодеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44059865 |
Місцезнаходження: | 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, Центральна №208 |
Контактна особа: |
Міщенко Нінель Костянтинівна +380672767464 osvitanovaodesa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 500 145,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 001,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 № 1495 відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Металопластикове вікно (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
14 штуки
Металопластикове вікно (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Металопластикове вікно (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Металопластикове вікно (тип 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Металопластикове вікно (тип 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Металопластикове вікно (тип 6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56633, Україна, Миколаївська область, с. Підлісне, вул. Центральна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником після постачання товару та пред'явлення Постачальником накладної та рахунку на оплату за поставлений товар з відстрочкою платежу до 20 банківських днів | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 09:59 |
Проект договору.docx | |
22 березня 2023 09:59 |
Тендерна документація_вікна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 22 березня 2023 10:07
Дата відповіді: 22 березня 2023 10:36
Дана закупівля передбачає монтаж?
Відповідь: Добрий день. Шановний учасник, згідно пункту 5 додатку №2 до тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на проведення замірів, страхування, транспортування, завантаження, розвантаження, демонтажні та монтажні роботи та інших витрат визначених законодавством.
Паспорт виробу.
Дата подання: 23 березня 2023 13:06
Дата відповіді: 23 березня 2023 15:04
Добрий день. Згідно додатку 2 до тендорної документації п.6.2.Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
- паспорт виробу;
Як учасник повинен надати паспорта на вироби, якщо вони ще не виготовлині?
Паспорт надається при виготовленій продукцій з йї усіма розмірами та характеристиками .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учасник, надання Паспорту виробу замовником зазначене для можливості самостійно перевірити відповідність запропонованого товару технічним вимогам, відповідно до тендерної документації, дізнатись інформацію про виробника, ознайомитись з умовами надання гарантії виробником.
Паспорт на виріб (відомості про оцінку відповідності товару), потрібний для підтвердження якості товару.
Крім того, замовником в тендерній документації передбачено, що у разі якщо учасник даної закупівлі не повинен складати, або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в переліку документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів
Паспорт на виріб (відомості про оцінку відповідності товару), потрібний для підтвердження якості товару.
Крім того, замовником в тендерній документації передбачено, що у разі якщо учасник даної закупівлі не повинен складати, або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в переліку документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-22-001624-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 13 квітня 2023 16:16
Надання додаткових розяснень
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення нашої пропозиції та вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з огляду на наш лист, вкладений на етапі виправлення , стосовно Дії дозвільних документів (висновків СЕС) на період воєнного стану згідно із Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18 березня 2022 р. № 314.
Зазначаємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентується, що "Документи (та/або інформація), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів (та/або інформації), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі учасник у складі тендерної пропозиції надає пояснення в довільній формі з посиланням на норми законодавства, які обґрунтовують причини відсутності таких документів (та/або інформації)".
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентується, що "Документи (та/або інформація), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів (та/або інформації), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі учасник у складі тендерної пропозиції надає пояснення в довільній формі з посиланням на норми законодавства, які обґрунтовують причини відсутності таких документів (та/або інформації)".
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2023 11:59
Відповідно до тендерної документації Замовника (додаток 2 ) Учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повинен був надати висновок СЕС на склопакети з діючим ДСТУ, так як в пункті 6.2 зазначено, що металопластикові віконні блоки повинні відповідати діючим Державним стандартам України та Державним Будівельним Нормам.
Так як Учасник в своїй тендерній пропозиції надав висновок СЕС на склопакети з ДСТУ термін дії якого закінчився 01.12.2022 року, відповідно знаючи, що висновок не відповідає вимогам Замовника (ДСТУ повинен бути діючий, відповідати діючим Державним стандартам України), то відповідно мав надати роз’яснення та підтверджуючі документи щодо дії висновків СЕС на період дії воєнного стану при поданні своєї тендерної пропозиції, щоб Замовник мав можливість розглянути їх та прийняти відповідні рішення.
Так як складі тендерної пропозиції був наданий тільки висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні двокамерні та однокамерні, енергозберігаючі № 12-2-18-1/10719 від 14.05.2020 року, який дійсний протягом терміну дії ДСТУ Б EN 1279-1:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1. Загальні положення, тому повідомлення про усунення невідповідностей містило вимогу надати дійсний висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні будівельного призначення з діючим ДСТУ, а не пояснення до нього.
Також Замовником в телефонному режимі отримана консультація Держпродспоживслужби по застосуванню норм постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 року, де зазначили, шо постанова передбачає спрощену процедуру ведення господарської діяльності без отримання відповідних ліцензій/дозволів шляхом подання декларації до Міністерства економіки України. Декларація подається до Мінекономіки як в електронній, так і паперовій формі незалежно від місця перебування або реєстрації. В електронній формі декларація подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Порталу Дія https://diia.gov.ua. У паперовій формі декларація подається через центр надання адміністративних послуг, як особисто так і засобами поштового зв’язку.
Таким чином Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були зазначені в повідомленні протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме не надав дійсний (з діючим ДСТУ) висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні двокамерні та однокамерні, енергозберігаючі, чим не виправив невідповідність в документах, що подані учасником, згідно підпункту 6.2 пункту 6 додатку № 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна) тендерної документації ( Лист –відповідь додається).
Так як Учасник в своїй тендерній пропозиції надав висновок СЕС на склопакети з ДСТУ термін дії якого закінчився 01.12.2022 року, відповідно знаючи, що висновок не відповідає вимогам Замовника (ДСТУ повинен бути діючий, відповідати діючим Державним стандартам України), то відповідно мав надати роз’яснення та підтверджуючі документи щодо дії висновків СЕС на період дії воєнного стану при поданні своєї тендерної пропозиції, щоб Замовник мав можливість розглянути їх та прийняти відповідні рішення.
Так як складі тендерної пропозиції був наданий тільки висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні двокамерні та однокамерні, енергозберігаючі № 12-2-18-1/10719 від 14.05.2020 року, який дійсний протягом терміну дії ДСТУ Б EN 1279-1:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1. Загальні положення, тому повідомлення про усунення невідповідностей містило вимогу надати дійсний висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні будівельного призначення з діючим ДСТУ, а не пояснення до нього.
Також Замовником в телефонному режимі отримана консультація Держпродспоживслужби по застосуванню норм постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 року, де зазначили, шо постанова передбачає спрощену процедуру ведення господарської діяльності без отримання відповідних ліцензій/дозволів шляхом подання декларації до Міністерства економіки України. Декларація подається до Мінекономіки як в електронній, так і паперовій формі незалежно від місця перебування або реєстрації. В електронній формі декларація подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Порталу Дія https://diia.gov.ua. У паперовій формі декларація подається через центр надання адміністративних послуг, як особисто так і засобами поштового зв’язку.
Таким чином Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були зазначені в повідомленні протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме не надав дійсний (з діючим ДСТУ) висновок ДСЕЕ на склопакети клеєні двокамерні та однокамерні, енергозберігаючі, чим не виправив невідповідність в документах, що подані учасником, згідно підпункту 6.2 пункту 6 додатку № 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна) тендерної документації ( Лист –відповідь додається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
432 942,88
UAH з ПДВ
|
432 942,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" |
450 460,80
UAH з ПДВ
|
450 460,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
487 700,00
UAH з ПДВ
|
487 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3233314453 |
Відхилено |
432 942,88
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 09:02
|
|
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" #41703152 |
Відхилено |
450 460,80
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 08:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2023 09:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
487 700,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 10:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій