Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40302133 |
Вебсайт: | http://drpzmr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 36 |
Контактна особа: |
Максим Ветушко +380617648771 drp.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 20:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 424 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 122,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 00:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 11:12 |
Перелік змін –2.docx | |
07 квітня 2023 11:12 |
4. Додаток 3 до тендерної документації - зі змінами.docx | |
07 квітня 2023 11:12 |
3. Додаток 2 до тендерної документації - зі змінами.docx | |
07 квітня 2023 11:12 |
1. Тендерна документація - зі змінами.docx | |
07 квітня 2023 11:12 |
2. Додаток 1 до тендерної документації - зі змінами.docx | |
21 березня 2023 20:33 |
2. Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
21 березня 2023 20:33 |
4. Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
21 березня 2023 20:33 |
3. Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
21 березня 2023 20:33 |
1. Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1.1.Учасник повинен мати склад на території м.Запоріжжя.
1.1.1. На підтвердження наявності у Учасника складу на території м.Запоріжжя, Учасник має надати:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або -документ, що посвідчує право користування вказаним нерухомим майном.
При сучасному розвитку логістики на всій території держави (крім окупованих територій), поясність як наявність складу у Львові чи в будь-якому іншому місці країни негативно вплине на якість поставки товару в Запоріжжя?
1.2. Учасник повинен мати транспортний засіб для доставки товару.
1.2.1. На підтвердження наявності у Учасника транспортного засобу, Учасник має надати:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказаний транспортний засіб, або
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом.
При наявній можливості в Учасника винаймати автотранспорт або користуватися послугами компаній-перевізників для чого потрібно йому мати власний транспорт для здійсненя поставки товару?
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.1.Учасник повинен мати наступних працівників:
-водій – не менше 1-ї особи;
-вантажник (різноробочий, тощо) – не менше 2-х осіб.
Поясніть, для чого Замовнику наявність водія і вантажника коли для проведення навантажувально-розвантажувальних робіт і поставки Учасник зможе скористатися послугами перевізника "під ключ".
2.1.1.На підтвердження наявності у Учасника працівників, Учасник повинен надати:
-документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023;
Замовник, в особі уповноваженої особи, поясніть наявність наказів і трудових книжок з терміном дії???
-для водія додатково – документ на право керування транспортним засосбом відповідної категорії;
-на вказаних працівників надати докази (відмітку) про взяття їх на податковий облік (відповідно до вимог Податкового кодексу України).
Воді́й — особа, яка керує транспортним засобом і має при собі посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії.
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів 3.1. Довідка, згідно встановленого зразка, що містить інформацію про виконання не менше десяти аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно коду CPV по ДК 021:2015 - 30190000-7 та/або паперу, які було укладено з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору та повністю виконано.
3.1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має надати:
-договори, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), та
-первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів.
Поясніть Замовнику, для чого необхідна наявність 10! аналогічних договорів, увага, з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору? Як це вплине на закупівлю товару? Присутність такої кількості договорів, укладеними виключно з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору мають особливий (визначальний) статус по відношенню до підприємств приватного сектору?
Висновок: кваліфікаційні критерії обмежують коло учасників, порушують принципи публічних закупівель і виписані під конкретного учасника.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, скасувавши положення:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або -документ, що посвідчує право користування вказаним нерухомим майном.
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказаний транспортний засіб, або
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом.
-водій – не менше 1-ї особи;
-вантажник (різноробочий, тощо) – не менше 2-х осіб.
-документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023;
-для водія додатково – документ на право керування транспортним засосбом відповідної категорії;
-на вказаних працівників надати докази (відмітку) про взяття їх на податковий облік (відповідно до вимог Податкового кодексу України).
- аналогічних договорів, які було укладено з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору
Технічне завдання:
1.Папір формату А4 некрейдований без
вмісту деревної маси:
Щільність ISO 536 – не менше 80 г/м2
Білизна ISO 11475 - не менше 171%
Товщина ISO 534 - не менше 108 мкм
Непрозорість ISO 2471 - не менше 95%
Шорсткість ISO 8791-2- не більше 150 ml/min
Яскравість з UV ISO 2470 -не менше 114%
Вологість ISO 287 – не більше 4.5%
Жорсткість, ISO 2493 мінімум
md: 100-140
cd: 35-60
Ліміт міцності MH ISO 1924-2 - 4,7-5,2 kH/m
Зольність – не більше 24% від загальної маси
Пухлість-1,31 см3/г
2.Сфера застосування паперу – для друку
документів на високошвидкісних принтерах і
копірах як для одностороннього, так і для
двостороннього друку.
Кількість аркушів у пачці – 500 шт.
Технічне завдання прописане під конкретного виробника і конкретну марку паперу для звуження кола учасників закупівлі до 1-го!
Скарги до процедури
Дата подання: 24 березня 2023 15:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000056 ● 8209ef89a52e4d7dbecc9e71e693ccea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 15:47 |
Н А К А З
21.04.2023 № 34-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2023-03-21-012813-a, яку проводить Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
висновок виконано
2023-05-01 17:19:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
359 400,00
UAH з ПДВ
|
359 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
359 400,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 15:52
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 17:03 |
Кінець періоду оскарження: | 12 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | причини та підстави прийняття рішення викладено у протоколі уповноваженої особи, що додається |
01 травня 2023 17:03
|
Електронний підпис |
01 травня 2023 17:02
|
рішення.pdf |