Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993150 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Контактна особа: |
Михайлюк Наталія Павлівна 380342528082 okl_tender@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 942 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 711,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 17:13 |
ТД комп'ютерне обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000042 ● 9f161d50e7ba4223a42277e0e5a4bab3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 20:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 №125
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 22.05.2023 №125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29 UA-2023-03-21-012111-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-25 11:44:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-012111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-30 10:08:45
Пояснення на моніторинг
Пояснення на моніторинг
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 19:33:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-012111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Згідно пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що у частині 3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, в порушення абзацу 15 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 16:34:55
Пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-01 16:44:45
Пояснення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено
2023-06-13 15:55:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 та пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
3 916 327,00
UAH з ПДВ
|
3 916 327,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3196422791 |
Переможець |
3 916 327,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 14:41
|
договір №249 від 06.04.2023.pdf | укладений |
06 квітня 2023 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монітор Тип 1 | 52 | штуки |
5 099,00
UAH з ПДВ
|
Монітор Тип 2 | 4 | штуки |
9 400,00
UAH з ПДВ
|
Комплект клавіатура + мишка | 50 | комплект |
569,00
UAH з ПДВ
|
Персональний комп'ютер Тип 1 | 10 | штуки |
18 998,00
UAH з ПДВ
|
Персональний комп'ютер Тип 2 | 40 | штуки |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
Багатофункціональний пристрій А4 Тип 1 | 49 | штуки |
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Багатофункціональний пристрій А4 Тип 2 | 1 | штуки |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Лазерний принтер з додатковим картриджем | 20 | штуки |
16 530,00
UAH з ПДВ
|
Багатофункціональний пристрій А3 | 1 | штуки |
34 200,00
UAH з ПДВ
|
Мережеве сховище, кріплення в стійку, адаптер | 1 | штуки |
217 924,00
UAH з ПДВ
|
Жорсткий диск HDD | 12 | штуки |
12 600,00
UAH з ПДВ
|
Мережева карта | 3 | штуки |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
Твердотільний накопичувач SSD 960GB | 2 | штуки |
5 430,00
UAH з ПДВ
|
Твердотільний накопичувач SSD 240GB | 2 | штуки |
3 159,00
UAH з ПДВ
|
Твердотільний накопичувач SSD 480GB | 2 | штуки |
4 839,00
UAH з ПДВ
|
Твердотільний накопичувач SSD 250GB | 1 | штуки |
1 878,00
UAH з ПДВ
|
Моноблок | 9 | штуки |
37 999,00
UAH з ПДВ
|