Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А»
Очікувана вартість
22 060 347,60 UAH
UA-2023-03-21-011059-a 661771c34b38481788a85f0e8d978873
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гончар

+380532562014 04057600ukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Гончар
+380532562014
04057600ukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2023 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2023 08:00
Початок аукціону: 29 березня 2023 08:00
Очікувана вартість: 22 060 347,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 301,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Монастирська, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.0. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 16:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення до процедури закупівлі
Дата подання: 21 березня 2023 22:59
Дата відповіді: 22 березня 2023 11:24
П. 4.2. проекту договору містить вимогу про надання кошторисних документів в ПК АВК-5 версії 3.7.0. не нижче, а додатком 2 до тендерної документації встановлена інша вимога (ймовірно до учасника – переможця) про те, що кошторисна документація та Акти виконаних робіт рекомендовано надавати в програмному комплексі АВК-5 не нижче редакції 3.8.0. Визначитеся остаточно, будь ласка, з версією програмного комплексу АВК 5. Це має бути версія не нижче 3.7.0 чи 3.8.0? І роз’ясніть конкретніше, договірна ціна з розрахунками має бути надана в тендерній пропозиції чи вимоги до договірної ціни встановлені тендерною документацією стосуються учасника, який буде визначений переможцем відкритих торгів з особливостями та укладатиме договір про закупівлю? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо за вимогу стосовно версії програмного комплексу АВК 5. Замовник внесе зміни до Додатку 3, а саме до пп. 4.1. та 4.2. пункту IV порядок здійснення оплати в проєкті Договору.

Навіщо дана Вимога
Дата подання: 22 березня 2023 08:56
Дата відповіді: 22 березня 2023 11:39
Замовнику Просимо Вас прибрати дану Вимогу "Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію чинного договору укладеного з учасником щодо вивезення твердих будівельних відходів (будівельного сміття), термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року або містити умови пролонгації", як таку яка виключно спрямована на обмеження конкуренції, та є дискримінаційною, адже: 1. Ми, як будівельна фірма здійснюємо діяльність не виключно в Полтаві, а маємо можливості по всій Україні, заключаємо подібні Договори з смітєзвалищем безпосередньо перед виконанням робіт, АЛЕ після підписання Договору на виконання робіт й передання нам будівельного майданчику!!! В чому логіка заключати такі Договори без обєкту будівництва?? 2. В більшості громад знаходиться 1 смітєзвалище, яке надає дані послуги, в тому числі й в Полтаві так! Встановивши таку Вимогу наявні ризики обмеження участі, а саме Учасник який повинен виграти в змові з даним смітєзвалищем в частині не надання й не підписання такого договору з іншими Учасниками. Й варто зауважити що за 7 днів підписання такого договору не є можливим. 3. У відсотках 90 випадків дані договори містять привязку до обєкту виконання робіт. Який сенс заключати такий договір без підписаного Договору на виконання робіт.? Просимо Вас не обмежувати безпідставно конкуренцію й не видумувати Вимоги,з метою дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ч. 2. ст. 35-1 Закону України «Про відходи» власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів та здійснюють оплату таких послуг. До джерел утворення побутових відходів стаття 1 даного Закону відносить об’єкти, на яких утворюються побутові та будівельні відходи (будівельне сміття) (житлові будинки, підприємства, установи, організації та земельні ділянки).
При виявленні фактів порушення Правил благоустрою уповноважені на те особи мають право складати протоколи, в яких фіксуватимуться дані порушення і на підставі яких буде відкриватись адміністративне провадження.
Згідно зі ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення правил у сфері благоустрою населених пунктів тягне за собою накладення штрафу. Тобто, відсутність договору на вивезення твердих побутових відходів та будівельних відходів (будівельного сміття) у фізичної особи, юридичної особи, підприємця є порушенням Законів «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів» і тягне за собою адміністративну відповідальність.
Прохання
Дата подання: 22 березня 2023 09:02
Дата відповіді: 22 березня 2023 12:09
Замовнику, наданий Вами кошторис в складі пропозиції виконаний в програмі АВК 5. Просимо Вас надати нульовий кошторис у форматі imd, bdd. Дане надання забезпечить належне формування кошторисної документації всім Учасникам. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Кошторис в складі пропозиції виконаний в програмі АВК 5, який призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. Сьогодні він орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Крім того в ньому реалізовані алгоритми, що дозволяють визначати вартість будівельних робіт згідно з відомчими нормативними документами: Міністерства промислової політики України; Міністерства транспорту та зв'язку України; Державного агентства автомобільних доріг України; Житлово-комунального господарства України.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 березня 2023 11:22
Дата відповіді: 23 березня 2023 10:30
Чи може бути аналогічним договір на будівництво медичного закладу з переліком робіт аналогічими техзавданню? Уточніть будь ласка кількість аналогічних договорів
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, встановленні кваліфікаційних критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. При цьому, Замовником було враховано специфіку даної закупівлі, а саме виконання робіт у закладі охорони здоров’я.
Програмний комплекс
Дата подання: 22 березня 2023 11:27
Дата відповіді: 23 березня 2023 11:06
Вимогу про застосування для розрахунку договірної ціни тільки програмного комплекса АВК-5 вважаємо дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі і вимагаємо надати право – згідно з Законом про публічні закупівлі (ст.5, п.1.1, п.1.4, п.4; ст.22, п.4) і вимогами Мінрегіонбуду України (роз’яснення «Ціноутворення у будівництві» №7 2009року*) – розраховувати договірну ціну у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281. Просимо внести зміни до тендерної документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Програмний комплекс АВК-5 затверджений "Держбудом» і рекомендований листом Мінрегіонбуду від 31.12.2008 р. Зазначений програмний комплекс дозволяє достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» і рекомендується для застосування Замовником. Програма АВК-5, крім складання Актів виконаних робіт, дозволяє розрахувати вартість будівництва на стадії проекту (тут розрахунки виконуються за державними нормами) і на стадії складання контракту для визначення коректної Договірної ціни з можливістю урахування реальних для будівельної фірми витрат ресурсів і актуальних цін на них. Саме це, за умови грамотного використання програми АВК-5, дозволяє передбачати можливі проблеми та ускладнення при будівництві об'єктів, що фінансуються за державні кошти.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 березня 2023 11:55
Дата відповіді: 23 березня 2023 13:30
Уточніть, які ваші вимоги до аналогічного договору. Це може буди як будівництво так і капітальний чи поточний ремонти?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, встановленні кваліфікаційних критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. При цьому, Замовником було враховано специфіку даної закупівлі, а саме виконання робіт у закладі охорони здоров’я.
вимоги до інженера з охорони праці
Дата подання: 22 березня 2023 11:59
Дата відповіді: 23 березня 2023 10:44
Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), Учасник надає у складі пропозиції: копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) фахівця будівельної галузі та/або посвідчення з охорони праці, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту. Які саме стандарти ви маєте на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Згідно затверджених вимог Державного стандарту сертифікації фахівців будівельної галузі.
аналогічне виконання
Дата подання: 22 березня 2023 12:40
Дата відповіді: 23 березня 2023 13:29
Чи повинен бути аналогічним договір виконаний саме у закладах охорони здоров’я?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.

Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.

Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Кваліфікація працівників
Дата подання: 22 березня 2023 14:28
Дата відповіді: 23 березня 2023 10:52
Згідно ТД дод. 1 ч.2 зазначено - ( обов’язкова наявність: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер відповідальний за будівництво (сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)), виконроб) . Уточніть , будь ласка, що означає вимога "головний інженер відповідальний за будівництво (сертифікований інженер з охорони праці (будівництво))"? - головний інженер повинен бути сертифікованим спеціалістом по охороні праці? - або потрібно , щоб був головний інженер та окремо сертифікований спеціаліст по охороні праці? - чи потрібно просто мати головного інженера обо сертифікованого спеціаліста по охороні праці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Згідно ТД додаток 1 ч.2 зазначено, що Головний інженер відповідальний за будівництво (сертифікований інженер з охорони праці (будівництво), який пройшов відповідне навчання з охорони праці та має сертифікат та/або посвідчення встановленого зразка згідно норм чинного законодавства України.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 березня 2023 12:31
Дата відповіді: 25 березня 2023 20:40
Просимо вилучити вимогу про підтвердження залучення учасником саме сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Ми розуміємо, що інженер з охорони праці повинен бути на підприємстві та повинен мати відповідні документи, що підтверджують його кваліфікацію, а також відповідні посвідчення про навчання та перевірку знань відповідних правил чи інструкцій з охорони праці, що й просимо включити до вимог. Отримання ж сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) є добровільним, до того ж наразі вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Ми вважаємо, що дана вимога протидіє доцільності і принципам прозорих торгів. Просимо вилучити або змінити дану вимогу, У разі Вашої відмови, будемо змушені звернутися да АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний Учасник! Частиною 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема враховуючи специфіку даної закупівлі, Замовником і встановлена зазначена вимога: обов’язкова наявність сертифікованого інженера відповідального за будівництво, який має відповідний сертифікат та/або посвідчення з охорони праці (будівництво).
аналогічне виконання
Дата подання: 24 березня 2023 09:32
Дата відповіді: 25 березня 2023 20:41
Шановний замовник, ми розуміємо, що викладене вами в тендерній документації все згідно Закон України “Про публічні закупівлі”. Але на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону вами все ж таки не вимагається підтвердження аналогічного виконання в закладах охорони здоров'я, чи потрібен досвід саме в медичному закладі? Надайте конкретну відповідь! Чи аналогічний договір на виконання капітального ремонту не в медичній установі може вважатись аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний Учасник! Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон України “Про публічні закупівлі” не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно. Враховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”.
уточнення
Дата подання: 24 березня 2023 09:40
Дата відповіді: 25 березня 2023 20:00
Згідно ТД додаток 1 ч.2 зазначено, що Головний інженер відповідальний за будівництво (сертифікований інженер з охорони праці (будівництво), який пройшов відповідне навчання з охорони праці та має сертифікат та/або посвідчення встановленого зразка згідно норм чинного законодавства України. Чи правильно ми зрозуміли, що потрібно підтвердити наявність кваліфікованого головного інженера або інженера з охорони праці? Якщо потрібні два спеціалісти, то коректно пропишіть це в тендерній документації, щоб не було двоякого розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Шановний Учасник! В тендерній документації в Додатку 1 зазначено, що обов’язкова наявність сертифікованого інженера відповідального за будівництво, який має відповідний сертифікат та/або посвідчення з охорони праці (будівництво).
Програмний комплекс
Дата подання: 24 березня 2023 12:40
Дата відповіді: 25 березня 2023 20:41
ВСІ ліцензовані на Україні кошторисни програмні комплекси дозволяють достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» і рекомендуються для застосування Замовником. ВСІ ліцензовані кошторисни програми на Україні , крім складання Актів виконаних робіт, дозволяьть розрахувати вартість будівництва на стадії проекту (тут розрахунки виконуються за державними нормами) і на стадії складання контракту для визначення коректної Договірної ціни з можливістю урахування реальних для будівельної фірми витрат ресурсів і актуальних цін на них. Саме це, за умови грамотного використання ВСІХ ліцензованих кошторисних програм на Україні, дозволяють передбачати можливі проблеми та ускладнення при будівництві об'єктів, що фінансуються за державні кошти. Тому вважаємо вимогу про застосування тільки однієї ліцензованої кошторисної програми на Україні , а саме АВК-5 , дискримінаційною вимогою і вимагаємо виключити цю вимогу та надати Учасникам право на використання ліцензованих на Україні кошторисних програм, які взаємодіють з АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги, ми не вбачаємо дискримінаційних вимог, тому, що програмний комплекс АВК-5 затверджений "Держбудом» і рекомендований листом Мінрегіонбуду від 31.12.2008 р. Зазначений програмний комплекс дозволяє достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» і рекомендується для застосування Замовником. Програма АВК-5, крім складання Актів виконаних робіт, дозволяє розрахувати вартість будівництва на стадії проекту (тут розрахунки виконуються за державними нормами) і на стадії складання контракту для визначення коректної Договірної ціни з можливістю урахування реальних для будівельної фірми витрат ресурсів і актуальних цін на них. Саме це, за умови грамотного використання програми АВК-5, дозволяє передбачати можливі проблеми та ускладнення при будівництві об'єктів, що фінансуються за державні кошти. І саме тому, Замовник рекомендує надавати вищезазначені документи в програмному комплексі АВК-5 редакції 3.8.0.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-29-000134 ● 84d66cb648fa42f190c2aa0ef98bc092
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2023 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.05.2023 № 57-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.05.2023 № 57-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-03-21-011059-a, 21.03.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-13 11:57:21

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 22 060 347,60 грн. з ПДВ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за № UA-2023-03-21-011059-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1) В ході моніторингу встановлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі, для виконання будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі № 2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)», між Замовником та ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ» укладено Договір підряду від 11.04.2023 № 08-юр/23 (далі – Договір).
Згідно пункту 13.1. розділу ХІІІ Договору, його невід’ємною частиною є договірна ціна.
Як свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником не оприлюднено Договірну ціну, яка є невід’ємною частиною даного Договора. Поясніть вказане.
2) Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в електронній системі закупівель учасником ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ» завантажено Договір підряду від 08.06.2021 № 8 на суму 12 268 237,18 грн. та Договір підряду від 05.07.2021 № 9 на суму 1 618 651,16 грн.
В той же час, відомості веб-порталу свідчать, що до договору від 08.06.2021 № 8 укладено додаткову угоду від 24.12.2021 № 1, а до договору від 05.07.2021 № 9 - додаткову угоду від 28.12.2021 № 1, які учасником у складі Тендерної пропозиції не завантажено.
З якої причини замовником не надано учаснику ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-14 11:33:19

Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-21-011059-a

Відповідь на запит по об'єкту:
«Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-21-011059-a
Розглянувши Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне.
1. За результатами проведеної процедури закупівлі, для виконання будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі № 2 Комунального підприємства «2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Монастирська, 7А» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)», між Замовником та ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ» укладено Договір підряду від 11.04.2023 № 08-юр/23, Уповноваженою особою було завантажено Договір № 08-юр/23 від 11.04.2023 року, але зі значною кількістю скан-копій було допущено похибку та не завантажено Договірну ціну до вищезазначеного Договору. В подальшому Уповноважена особа буде пильнішою та уважнішою. Договірну ціну додано окремим файлом.
2. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в електронній системі закупівель учасником ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ» завантажено Договір підряду від 08.06.2021 № 8 на суму 12 268 237,18 грн. та Договір підряду від 05.07.2021 № 9 на суму 1 618 651,16 грн. В той же час, відомості веб-порталу свідчать, що до договору від 08.06.2021 № 8 укладено додаткову угоду від 24.12.2021 № 1, а до договору від 05.07.2021 № 9 - додаткову угоду від 28.12.2021 № 1, які учасником у складі Тендерної пропозиції не завантажено. Уповноваженою особою було здійснено перегляд даних додаткових угод на веб-порталі, і зробивши аналіз поданої пропозиції, дійшла висновку, що вся підтверджуюча інформація, яка вимагалась Замовником у тендерній документації, міститься в текстах доданих до тендерної пропозиції договорів, а тому відсутність цих додатків не є суттєвою помилкою та підставою для відхилення тендерної пропозиції. Підтвердженням зазначеного є Рішення Антимонопольного комітету пункт 1.2. №209-р/пк-пз від 16.01.2017 file:///C:/Users/Admin/Downloads/%D0%B2%D1%96%D0%B4%2016.01.17%20%E2%84%96%20209.pdf .

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, з відповідальними особами проведена роз’яснювальна робота та здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2023-06-28 14:31:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2023 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" 14 886 360,00
UAH з ПДВ
14 886 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" 22 028 000,00
UAH з ПДВ
22 028 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2023 16:18
Електронний підпис
29 березня 2023 16:16
обгрунтування ціни.PDF
28 березня 2023 19:19
Електронний підпис
28 березня 2023 19:18
цінова пропозиція.PDF.p7s
28 березня 2023 19:18
цінова пропозиція.PDF
28 березня 2023 19:18
повноваження та уставні.pdf
28 березня 2023 19:18
Фінзвіт 2021 та 2022.pdf
28 березня 2023 19:18
підтвердження МТБ.pdf
28 березня 2023 19:18
Фінзвіт 2021 та 2022.pdf.p7s
28 березня 2023 19:18
підтвердження МТБ.pdf.p7s

Публічні документи

05 квітня 2023 16:44
Електронний підпис
05 квітня 2023 16:32
Документи переможця
05 квітня 2023 16:32
Документи переможця
27 березня 2023 16:30
Електронний підпис
27 березня 2023 16:25
Довідки.pdf
26 березня 2023 16:49
Електронний підпис
26 березня 2023 14:20
Довідки.pdf
26 березня 2023 14:20
Технічна специф. ч.4_5_.pdf
26 березня 2023 14:20
Технічна специф. ч.1_2_3_.pdf
26 березня 2023 14:20
Працівники.pdf
26 березня 2023 14:20
Звіти.pdf
26 березня 2023 14:20
Договір КАТП_1628.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"
#25155206
Відхилено
14 886 360,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2023 14:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 березня 2023 00:00
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
Переможець 22 028 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2023 14:15

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2023 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
22 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2024 14:22
ДУ_11_08_юр_23.pdf зміни до договору
30 січня 2024 14:20
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:05
ДУ_10_08_юр_23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:03
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 14:01
ДУ_9_08_юр_23.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 13:55
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2023 16:23
ДУ_08_08_юр_23.pdf зміни до договору
23 листопада 2023 16:19
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 15:06
ДУ_7_08_юр_23.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 15:05
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 16:20
ДУ_6_08_юр_23.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 16:19
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2023 15:05
ДУ_5_08_юр_23.pdf зміни до договору
11 вересня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2023 10:35
Додаткова угода №4_08_юр_23.pdf зміни до договору
29 серпня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2023 10:18
Дод.угода №3_08_юр_23.pdf зміни до договору
12 червня 2023 10:16
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2023 15:13
ДУ_2_08_юр_23.pdf зміни до договору
10 травня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 11:45
ДУ_08_юр_23.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 11:44
Електронний підпис укладений
11 квітня 2023 14:11
Договір_08_юр_23.pdf укладений
11 квітня 2023 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до виділеного фінансування сторони домовилися внести зміни у абзац 2 п. 3.1. Розділу ІІІ Договору.
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт на 2023 рік відповідно до наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг наданого фінансування та керуючись пп.1 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178, зменшено ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт на 2023 відповідно до наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно наданого фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт на 2023 рік згідно виділеного фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості робіт на 2023 рік відповідно до наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування та враховуючи затримку фінансування витрат Замовника продовжено термін дії Договору та термін виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наданого фінансування змінено вартість робіт на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 08-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML