Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1: 43761 – Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 45810 – Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35209 – Голка для взяття крові, стандартна; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 57925 – Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 57925 – Предметне скло / слайд; для мікроскопії ІВД; 31400 – Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD; 43344 – Чашка Петрі, для тканинної культури; 43375 – Піпетка з ручним заповненням; 61579 – Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання; 57929 – Транспортний набір для збору середніх зразків Amies агару, деревне вугілля; 56648 – Чашка лабораторна для допоміжних репродуктивних технологій; 57930 – Набір для збору зразків із транспортним середовищем Amies агар, без деревного вугілля; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 58170 – Швидкість осідання еритроцитів (ШОЕ) штатив ІВД, визначення за шкалою; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 42936 – Штатив для піпеток; 35347 – Контейнери для зразків загального призначення; 63061 – Система збору капілярної крові IVD; 63061 – Система збору капілярної
крові IVD; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 47588 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 15155 – Інакуляційна петля IVD; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 47527 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; Лот 2: 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 46237 – Нестерильна пробірка; 43845 – Змішувач лабораторний стандартний; 57925 – Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 37350 – Термометр, діагностичний; 42875 – Мікропіпетка механічна; 42875 – Мікропіпетка механічна; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 57900 – Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA; 45810 – Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD; 63061– Система збору капілярної крові IVD; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 47527 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем; 15186 – Штатив на пробірки
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2023-03-21-010056-a ● d6f90f6bf42b45998fd87efa876f7d71
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Вебсайт: | http://hol.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Алла Сурник +380382794575 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
21 березня 2023 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 15:34 |
додаток 1 ТП лабораторний посуд.docx | |
21 березня 2023 15:34 |
Додаток 2 Технічне завдання лабораторний посуд.docx | |
21 березня 2023 15:34 |
2.1. ТД лабораторний посуд.doc | |
21 березня 2023 15:34 |
Додаток 3 проект договору лаб посуд.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:02
Аплікатор із віскозною кінцівкою у транспортній пробірці, пластиковий стрижень стерильний (інд,уп) (100/уп)
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Декларація відповідності на медичні вироби для діагностики IN VITRО, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 754, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року випускається виключно під особисту відповідальність уповноваженого представника і лише на ті медичні вироби для діагностики IN VITRО (сваби для взяття змивів з поверхні, пробірки, наконечники, чашки Петрі, контейнери, тощо), які не будуть контактувати з тілом людини. Для того, щоб випустити декларацію відповідності на медичні вироби, які будуть контактувати з тілом людини, уповноважений представник або виробник таких медичних виробів, зобов'язаний щорічно залучати сертифікований орган з оцінки відповідності для проведення процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Результатом такої перевірки є Сертифікат відповідності, що видається відповідним органом оцінки відповідності. На підставі Сертифікату відповідності уповноважений представник випускає Декларацію відповідності на медичні вироби, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 753, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року, обов’язково зазначаючи в Декларації номер та дати відповідного Сертифікату відповідності. Оскільки предмет закупівлі буде контактувати з тілом людини просимо задовільнити наступну вимогу: Прошу зробити відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу, що в складі пропозиції учасником повинна бути надана копія чинного Сертифікату відповідності, виданого Органом оцінки відповідності на предмет закупівлі (Аплікатор із віскозною кінцівкою у транспортній пробірці, пластиковий стрижень стерильний (інд,уп) (100/уп)), який підтверджує проходження процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 14:59
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:03
Зонд - тампон довжина 150 мм, стерильний (дерево + бавовна, в індивідуальній упаковці)
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Декларація відповідності на медичні вироби для діагностики IN VITRО, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 754, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року випускається виключно під особисту відповідальність уповноваженого представника і лише на ті медичні вироби для діагностики IN VITRО (сваби для взяття змивів з поверхні, пробірки, наконечники, чашки Петрі, контейнери, тощо), які не будуть контактувати з тілом людини. Для того, щоб випустити декларацію відповідності на медичні вироби, які будуть контактувати з тілом людини, уповноважений представник або виробник таких медичних виробів, зобов'язаний щорічно залучати сертифікований орган з оцінки відповідності для проведення процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Результатом такої перевірки є Сертифікат відповідності, що видається відповідним органом оцінки відповідності. На підставі Сертифікату відповідності уповноважений представник випускає Декларацію відповідності на медичні вироби, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 753, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року, обов’язково зазначаючи в Декларації номер та дати відповідного Сертифікату відповідності. Оскільки предмет закупівлі буде контактувати з тілом людини просимо задовільнити наступну вимогу: Прошу зробити відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу, що в складі пропозиції учасником повинна бути надана копія чинного Сертифікату відповідності, виданого Органом оцінки відповідності на предмет закупівлі (Зонд - тампон довжина 150 мм, стерильний (дерево + бавовна, в індивідуальній упаковці)), який підтверджує проходження процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 14:58
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:04
Стерільний аплікатор в транспортній пробірці ,з середовищем Amies та вугіллям, пластиковий стержень, 100 шт/пак
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Декларація відповідності на медичні вироби для діагностики IN VITRО, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 754, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року випускається виключно під особисту відповідальність уповноваженого представника і лише на ті медичні вироби для діагностики IN VITRО (сваби для взяття змивів з поверхні, пробірки, наконечники, чашки Петрі, контейнери, тощо), які не будуть контактувати з тілом людини. Для того, щоб випустити декларацію відповідності на медичні вироби, які будуть контактувати з тілом людини, уповноважений представник або виробник таких медичних виробів, зобов'язаний щорічно залучати сертифікований орган з оцінки відповідності для проведення процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Результатом такої перевірки є Сертифікат відповідності, що видається відповідним органом оцінки відповідності. На підставі Сертифікату відповідності уповноважений представник випускає Декларацію відповідності на медичні вироби, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 753, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року, обов’язково зазначаючи в Декларації номер та дати відповідного Сертифікату відповідності. Оскільки предмет закупівлі буде контактувати з тілом людини просимо задовільнити наступну вимогу: Прошу зробити відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу, що в складі пропозиції учасником повинна бути надана копія чинного Сертифікату відповідності, виданого Органом оцінки відповідності на предмет закупівлі (Стерільний аплікатор в транспортній пробірці ,з середовищем Amies та вугіллям, пластиковий стержень, 100 шт/пак), який підтверджує проходження процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 14:58
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:07
Стерільний аплікатор в транспортній пробірці ,з середовищем Amies та вугіллям, пластиковий стержень, 100 шт/пак
Шановний Замовнику, згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Таким чином, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", просимо прибрати з Медико-технічних вимог геометричні розміри транспортної пробірки: 12 x 150 мм, оскільки крім дискримінаційної складової вони ні на що не впливають. Сотні виробників виготовляють Аплікатори у транспортній пробірці. Призначення у всіх одинакове. Але геометричні розміри можуть дещо відрізнятись (в межах +/-15%)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 14:58
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:09
18 Стерильний аплікатор в транспортній пробірці, з середовищем Amies , пластиковий стержень
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Декларація відповідності на медичні вироби для діагностики IN VITRО, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 754, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року випускається виключно під особисту відповідальність уповноваженого представника і лише на ті медичні вироби для діагностики IN VITRО (сваби для взяття змивів з поверхні, пробірки, наконечники, чашки Петрі, контейнери, тощо), які не будуть контактувати з тілом людини. Для того, щоб випустити декларацію відповідності на медичні вироби, які будуть контактувати з тілом людини, уповноважений представник або виробник таких медичних виробів, зобов'язаний щорічно залучати сертифікований орган з оцінки відповідності для проведення процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Результатом такої перевірки є Сертифікат відповідності, що видається відповідним органом оцінки відповідності. На підставі Сертифікату відповідності уповноважений представник випускає Декларацію відповідності на медичні вироби, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 753, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року, обов’язково зазначаючи в Декларації номер та дати відповідного Сертифікату відповідності. Оскільки предмет закупівлі буде контактувати з тілом людини просимо задовільнити наступну вимогу: Прошу зробити відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу, що в складі пропозиції учасником повинна бути надана копія чинного Сертифікату відповідності, виданого Органом оцінки відповідності на предмет закупівлі (Стерильний аплікатор в транспортній пробірці, з середовищем Amies , пластиковий стержень ), який підтверджує проходження процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2023 14:58
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-21-010056-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ", Код ЄДРПОУ:33239012
Дата подання: 22 березня 2023 18:10
19 Аплікатор з бавовняною кінцівкою, у транспортній пробірці, дерев'яний стрижень стерильний, одноразового використання
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Декларація відповідності на медичні вироби для діагностики IN VITRО, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 754, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року випускається виключно під особисту відповідальність уповноваженого представника і лише на ті медичні вироби для діагностики IN VITRО (сваби для взяття змивів з поверхні, пробірки, наконечники, чашки Петрі, контейнери, тощо), які не будуть контактувати з тілом людини. Для того, щоб випустити декларацію відповідності на медичні вироби, які будуть контактувати з тілом людини, уповноважений представник або виробник таких медичних виробів, зобов'язаний щорічно залучати сертифікований орган з оцінки відповідності для проведення процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Результатом такої перевірки є Сертифікат відповідності, що видається відповідним органом оцінки відповідності. На підставі Сертифікату відповідності уповноважений представник випускає Декларацію відповідності на медичні вироби, що відповідають вимогам Технічного регламенту № 753, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року, обов’язково зазначаючи в Декларації номер та дати відповідного Сертифікату відповідності. Оскільки предмет закупівлі буде контактувати з тілом людини просимо задовільнити наступну вимогу: Прошу зробити відповідні зміни до тендерної документації та додати вимогу, що в складі пропозиції учасником повинна бути надана копія чинного Сертифікату відповідності, виданого Органом оцінки відповідності на предмет закупівлі (Аплікатор з бавовняною кінцівкою, у транспортній пробірці, дерев'яний стрижень стерильний, одноразового використання), який підтверджує проходження процедури оцінки відповідності виробника вимогам «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 14:57
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
По перше, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуваням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
По друге, вимогами тендерної документації, зокрема п.2 Додатку 2 визначено, що Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту при поставці товару).
По третє, у випадку відсутності документів під час поставки товару, що підтверджують якість запропонованого товару або ж можливість застосування на території України (декларації про відповідність або сертифікат відповідності технічному регламенту) , товар не буде прийматися, а договір із Учасником буде розірвано.
Замовник здійснює закупівлю товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Важливим аспектом закупівельної діяльності є вивчення Замовником стану та кон’юнктури ринку конкретного предмета закупівлі. Від вдало та своєчасно проведених маркетингових досліджень залежить якість планування закупівель, зокрема визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вірний вибір предмета закупівлі та строки організації і проведення процедури, що є ключовими показниками річного плану закупівель. Процедура відкритих торгів – це найбільш прозора та основна процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому суб’єкту господарювання. Одними з найважливіших аспектів публічних закупівель є об’єктивність і недискримінація. Документація містить всю інформацію, необхідну для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може оцінити витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: 43761 – Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 45810 – Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35209 – Голка для взяття крові, стандартна; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 57925 – Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 57925 – Предметне скло / слайд; для мікроскопії ІВД; 31400 – Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD; 43344 – Чашка Петрі, для тканинної культури; 43375 – Піпетка з ручним заповненням; 61579 – Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання; 57929 – Транспортний набір для збору середніх зразків Amies агару, деревне вугілля; 56648 – Чашка лабораторна для допоміжних репродуктивних технологій; 57930 – Набір для збору зразків із транспортним середовищем Amies агар, без деревного вугілля; 33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний; 58170 – Швидкість осідання еритроцитів (ШОЕ) штатив ІВД, визначення за шкалою; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 63337 – Кінчик піпетки ІВД; 42936 – Штатив для піпеток; 35347 – Контейнери для зразків загального призначення; 63061 – Система збору капілярної крові IVD; 63061 – Система збору капілярної крові IVD; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 61901 – Папір принтера для лабораторного приладу; 47588 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 15155 – Інакуляційна петля IVD; 35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний; 47527 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем; 63337 – Кінчик піпетки ІВД |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH з ПДВ |
Позиції
12 шт
43761 – Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
45810 – Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 45810 — Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
25 шт
42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
25 шт
42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
15 шт
42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
500 шт
42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
500 шт
35209 – Голка для взяття крові, стандартна
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35209 — Голка для взяття крові, стандартна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
20 шт
33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 33722 — Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
3000 шт
33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 33722 — Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
57925 – Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 57925 — Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
57925 – Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 57925 — Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1000 шт
31400 – Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 31400 — Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
3000 шт
43344 –Чашка Петрі, для тканинної культури
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 43344 — Чашка Петрі, для тканинної культури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
100 шт
43375 – Піпетка з ручним заповненням
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 43375 — Піпетка з ручним заповненням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
50 шт
61579 –Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 61579 — Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
3 шт
57929 – Транспортний набір для збору середніх зразків Amies агару, деревне вугілля
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 57929 — Транспортний набір для збору середніх зразків Amies агару, деревне вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
3000 шт
56648 – Чашка лабораторна для допоміжних репродуктивних технологій
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 56648 — Чашка лабораторна для допоміжних репродуктивних технологій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
300 шт
57930 – Набір для збору зразків із транспортним середовищем Amies агар, без деревного вугілля
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 57930 — Набір для збору зразків із транспортним середовищем Amies агар, без деревного вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1000 шт
33722 – Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 33722 — Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
58170 – Швидкість осідання еритроцитів (ШОЕ) штатив ІВД, визначення за шкалою
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 58170 — Швидкість осідання еритроцитів (ШОЕ) штатив ІВД, визначення за шкалою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
500 шт
35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35413 — Загальна лабораторна тара, багаторазово
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
63337 – Кінчик піпетки ІВД
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 63337 — Кінчик піпетки ІВД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
10 шт
63337 – Кінчик піпетки ІВД
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 63337 — Кінчик піпетки ІВД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
42936 – Штатив для піпеток
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 42936 — Штатив для піпеток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
300 шт
35347– Контейнери для зразків загального призначення
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35347 — Контейнери для зразків загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
6000 шт
63061 – Система збору капілярної крові IVD
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 63061 — Система збору капілярної крові IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
3 шт
63061 – Система збору капілярної крові IVD
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 63061 — Система збору капілярної крові IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35734 — Дозатор рідини лабораторний, ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35734 — Дозатор рідини лабораторний, ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35734 — Дозатор рідини лабораторний, ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
10 рул
61901– Папір принтера для лабораторного приладу
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 61901 — Папір принтера для лабораторного приладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
10 рул
61901– Папір принтера для лабораторного приладу
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 61901 — Папір принтера для лабораторного приладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
20 шт
47588 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35413 – Загальна лабораторна тара, багаторазово
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 35413 — Загальна лабораторна тара, багаторазово
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35734 — Дозатор рідини лабораторний, ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
100 шт
15155 – Інакуляційна петля IVD
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 15155 — Інокуляційна петля IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
1 шт
35734 – Дозатор рідини лабораторний, ручний
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 35734 — Дозатор рідини лабораторний, ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
47527 – Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47527 — Ортез для висунення нижньої щелепи / підняття піднебіння, щоб лікувати хропіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
2 шт
63337 – Кінчик піпетки ІВД
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
НК 024:2019: 63337 — Кінчик піпетки ІВД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До накладної додається: сертифікати якості чи сертифікати відповідності. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" |
446 358,50
UAH з ПДВ
|
446 358,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" #2571100722 |
Переможець |
446 358,50
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:53
|
ДУ1 ФОП Жадан.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 14:53
|
лот1 Жадан Т.М..PDF | укладений |
11 квітня 2023 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.8 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |