Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО РИТУАЛЬНИХ ТА ПОХОРОННИХ ПОСЛУГ "ВІЧНІСТЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 34526743 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Космонавтів, буд. 2 |
Контактна особа: |
Валентина Пистряк +380982221707 vicnist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 220 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 104,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 14:11 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
21 березня 2023 14:11 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2023 14:11 |
Додаток Проект Договору.docx | |
21 березня 2023 14:11 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
21 березня 2023 14:11 |
Технічна і якісна характеристика.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000088 ● 0483883c74a0442f8208bd1806fec5fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-21-007667-a, 21.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:32:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-21-007667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Пояснити наступне: З якої причини замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога, а саме необхідність наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тоді як, проведення відкритих торгів з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального… положення пункту 1 частини другої статті 16 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Закону замовником не застосовується.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 12:32:02
Пояснення на запит
В систему закупівель Prozorro помилково завантажено (Додаток №1 до тендерної документації). У зв'язку з тим, що дану помилку виправити неможливо, відкриті торги з особливостями за номером ID : UA-2023-03-21-007667-а по предмету ДК 021: 2015:09130000-9 Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 220 900,00 грн будуть відмінені.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
218 550,00
UAH з ПДВ
|
218 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
220 900,00
UAH з ПДВ
|
220 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
218 550,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 14:49
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 12:40 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час оприлюднення тендерної документації, помилково завантажено невірний Додаток 1 до тендерної документації. В даному додатку застосовано пункт 1 частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", що суперечить пункту 29 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» . |
14 квітня 2023 12:40
|
Електронний підпис |
14 квітня 2023 12:39
|
Протокол 37.jpg |