Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 44810000-1 Фарби
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2023-03-21-007024-a fa00bd28dce44c8db9f6f4f2f66295ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шешеня Людмила Олександрівна

380445291423
380445290162
300964807530
kdtlp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський фаховий коледж прикладних наук
Код ЄДРПОУ: 00301931
Місцезнаходження: 01042, Україна , Київська обл., Київ, вул.Маккейна Джона, будинок 29
Контактна особа: Шешеня Людмила Олександрівна
380445291423, 380445290162, 300964807530
kdtlp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2023 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2023 10:00
Початок аукціону: 31 березня 2023 11:48
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби (Біла матова акрилова фарба для зовнішніх та внутрішніх робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2023 18:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2023 18:37
Тендерна документація зі змінами (1).docx
23 березня 2023 13:23
Тендерна документація зі змінами.docx
21 березня 2023 13:39
Тендерна документація.docx
21 березня 2023 13:39
Протокол.pdf
25 березня 2023 18:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 13:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2023 13:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2023 18:37
Тендерна документація зі змінами (1).docx
23 березня 2023 13:23
Тендерна документація зі змінами.docx
21 березня 2023 13:39
Тендерна документація.docx
21 березня 2023 13:39
Протокол.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна одиниць вимірювання та фасування
Дата подання: 23 березня 2023 11:53
Дата відповіді: 23 березня 2023 13:20
Доброго дня! Відповідно до Додатку 2 до оголошення предметом закупівлі є «Біла матова акрилова фарба для зовнішніх та внутрішніх робіт» в кількості 430 літри, в фасуванні 10 літрів. Разом з тим, загальноприйнятою одиницею вимірювання ЛФМ серед більшості виробників є «штука» у відповідному фасуванні в кілограмах, а не літрах. Зокрема типовим фасуванням, яке потрібне замовнику є 14 кілограмів. У зв’язку з зазначеним просимо внести зміни в оголошення в частині одиниці вимірювання, кількості та фасування, а саме: 1. Одиниці вимірювання змінити з літрів в штуки. 2. Кількість з 430 літрів на 43 штуки. 3. Фасування матеріалу з 10 літрів на 14 кілограм. Це значно спростить Учасникам можливість підбору продукції та, як наслідок, залучить до закупівлі максимальну кількість учасників, що дасть можливість Замовнику досягнути максимальної економії при закупівлі товару. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 2, будуть внесенні відповідні зміни.
якість товару. проєкт договору
Дата подання: 24 березня 2023 21:21
Дата відповіді: 25 березня 2023 18:29
Державні стандарти на лакофарбові матеріали не містять нормативних показників якості. Лакофарбова продукція виготовляється за ТУ виробника, відповідність ТУ виробника товару підтверджується паспортом якості або сертифікатом якості ( відповідності ) або іншими документами. Окрім вище зазначеного обов’язкова сертифікація на фарбу не вимагається згідно законодавства. З метою приведення договору у відповідність до специфіки товару, просимо внести зміни у п. 4.1. виклавши у наступній редакції: 4.1. Якість товару повинна відповідати технічним умовам та підтверджуватися паспортом якості (сертифікатом відповідності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 6, будуть внесенні відповідні зміни.
гарантійний строк та строк придатності
Дата подання: 24 березня 2023 21:22
Дата відповіді: 25 березня 2023 18:29
У пунктах 4.3, 4.5, зазначено гарантійний строк. Та початок обліку строку з моменту поставки товару та підписання видаткової накладної. Відповідно до технічних умов товаровиробника предмет закупівлі (фарба) має строк придатності а не гарантійний строк. Початок обліку строку придатності починається від дати виготовлення товару, про що зазначено на етикетці кожної одиниці товару. У зв’язку із зазначеним прошу внести змін у пункти 4.3. та 4.5 договору та вказати строк придатності від дати виготовлення товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 6, будуть внесенні відповідні зміни.
санкції
Дата подання: 24 березня 2023 21:22
Дата відповіді: 25 березня 2023 18:29
Прошу привести умови договору в частині порушення зобов’язань з поставки товару у відповідність до ст. 231 ГК та принципам розумності, справедливості та рівності сторін, виклавши п. 5.3. у наступній редакції: 5.3. У разі порушення Постачальником строків поставки товару, відповідно до п.3.1. даного Договору, Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1% вартості товару, щодо поставки якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 6, будуть внесенні відповідні зміни.
мораторій
Дата подання: 24 березня 2023 21:23
Дата відповіді: 25 березня 2023 18:30
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це. У випадку, якщо будь-яка із сторін не відповідає наведеним вище умовам (гарантіям) щодо не розповсюдження дії мораторію визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року, договір не укладається
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 6, будуть внесенні відповідні зміни.
військова агресія рф
Дата подання: 24 березня 2023 21:24
Дата відповіді: 25 березня 2023 18:30
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Просимо включити до договору п. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Загальновідомі обставини (ракетні, артилерійські обстріли, бомбардування, пошкодження логістичних шляхів, критичної інфраструктури, тощо) можуть підтверджуватися з офіційних джерел та не підлягають в такому разі додатковому підтвердженню компетентним органом. Доведення причинно-наслідкового зв'язку між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема до Додатку 6, будуть внесенні відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2023 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛІКОЛОР" 23 658,60
UAH з ПДВ
23 658,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" 38 613,83
UAH з ПДВ
27 029,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 31 499,22
UAH з ПДВ
31 499,22
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 32 667,10
UAH з ПДВ
32 667,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 45 795,00
UAH з ПДВ
45 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2023 09:59
Електронний підпис
28 березня 2023 09:58
Сертифікат якості.pdf
28 березня 2023 09:58
СЕС на водоемульс..pdf
28 березня 2023 09:58
Довідка (досвід).pdf
28 березня 2023 09:58
Копії відгуків.pdf

Публічні документи

28 березня 2023 09:20
Електронний підпис
28 березня 2023 09:20
Цінова пропозиція.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Цінова пропозиція.docx
28 березня 2023 09:20
Довідка_право підпису.docx
28 березня 2023 09:20
Довідка_бенефіціар.docx
28 березня 2023 09:20
Витяг ПДВ.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Довідка_щодо окуп.тер.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Довідка_бенефіціар.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
ТУ титул.pdf
28 березня 2023 09:20
Витяг ЄДР 20.03.2023.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Протокол_1.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Довідка_щодо окуп.тер.docx
28 березня 2023 09:20
Статистика.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Тех. характеристики.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Статут+опис.pdf
28 березня 2023 09:20
Довідка_Ліцензування.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Тех. характеристики.docx
28 березня 2023 09:20
Сертифікат.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Довідка_Ст.17_загальна.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Рішення.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Проект Договору.docx
28 березня 2023 09:20
Проект Договора.pdf
28 березня 2023 09:20
Протокол_1.pdf
28 березня 2023 09:20
Рішення.pdf
28 березня 2023 09:20
Проект Договора.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Статут+опис.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Витяг ЄДР 20.03.2023.pdf
28 березня 2023 09:20
Проект Договору.docx.p7s
28 березня 2023 09:20
Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2023 09:20
Довідка_Ст.17_загальна.docx
28 березня 2023 09:20
ТУ титул.pdf.p7s
28 березня 2023 09:20
Сертифікат.pdf
28 березня 2023 09:20
Статистика.pdf
28 березня 2023 09:20
Довідка_Ліцензування.docx

Публічні документи

29 березня 2023 17:08
Електронний підпис
29 березня 2023 17:08
Електронний підпис
29 березня 2023 17:07
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf.p7s
29 березня 2023 17:07
Витяг із ТУ-051.pdf.p7s
29 березня 2023 17:07
Довідка не є РФ.pdf.p7s
29 березня 2023 17:07
Висновок СЕС.pdf.p7s
29 березня 2023 16:53
Цінова пропозиція дод. 4.pdf
29 березня 2023 16:53
Висновок СЕС.pdf
29 березня 2023 16:53
Витяг із ТУ-051.pdf
29 березня 2023 16:53
Довідка не є РФ.pdf
29 березня 2023 16:53
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf

Публічні документи

30 березня 2023 05:59
Електронний підпис
30 березня 2023 05:37
Електронний підпис
30 березня 2023 05:36
Інформація про учасника.pdf
30 березня 2023 05:36
ІПН Онищенко В.В. завір.pdf
30 березня 2023 05:36
ВИТЯГ ЄП.pdf
30 березня 2023 05:36
Аналогічний договір 2.pdf
30 березня 2023 05:36
Аналогічний договір 1.pdf
30 березня 2023 05:36
Аналогічний договір 3.pdf
30 березня 2023 05:36
Висновок фасадна фарба.pdf
30 березня 2023 05:36
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2023 05:36
Виписка з ЄДР 28.02.2023.pdf

Публічні документи

30 березня 2023 09:57
Електронний підпис
30 березня 2023 09:56
10 Витяг з ЄДРПОУ 17.03.2023.pdf
30 березня 2023 09:56
4 Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2023 09:56
5 Основні умови договору.pdf
30 березня 2023 09:56
7.1 ПЯ Mattlatex 14.pdf
30 березня 2023 09:56
7.2 farby_polysan_sez.pdf
30 березня 2023 09:56
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛІКОЛОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛІКОЛОР"
#30012591
Переможець 23 658,60
UAH з ПДВ
03 квітня 2023 14:12

Документи

03 квітня 2023 14:12
Електронний підпис
03 квітня 2023 14:10
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2023 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛІКОЛОР"
#30012591
23 658,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2023 14:12
Електронний підпис
03 квітня 2023 14:10
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 10:56
Електронний підпис укладений
10 квітня 2023 15:03
Договір 124.pdf укладений
10 квітня 2023 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 23 658,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 943,10 UAH)