Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк постерів для білбордів 3х6 м, друк сітілайтів 1,2х1,8 м, друк банерів для беклайта 3х4 м
Очікувана вартість
498 304,80 UAH
UA-2023-03-21-005061-a 0b5ad9201b6e43c7a47ff08f1a390bd1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія Володимирівна

+380612335034 tendgrad@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Градпроект"
Код ЄДРПОУ: 20504731
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Зелінського, буд. 3
Контактна особа: Москаленко Юлія Володимирівна
+380612335034
tendgrad@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Пункт 1.2. договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 штуки
Друк постерів для білбордів 3х6 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Друк сітілайтів 1,2х1,8 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
5 штуки
Друк банерів для беклайта 3х4 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

21 березня 2023 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфа Графіка"
#40141057
Переможець 445 020,00
UAH з ПДВ
21 березня 2023 12:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2024 11:26
Дод угода 2 про вартість послуг від 31.01.24.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 11:19
Електронний підпис укладений
19 лютого 2024 14:21
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:52
Доп.угода-Альфа Графіка.pdf зміни до договору
11 січня 2024 16:38
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx зміни до договору
11 січня 2024 16:38
Договір № 9 надання послуг укладений
21 березня 2023 12:41
Звіт про укладений договір укладений
21 березня 2023 12:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Друк постерів для білбордів 3х6 м 750 штуки 480,00
UAH з ПДВ
Друк сітілайтів 1,2х1,8 м 600 штуки 120,00
UAH з ПДВ
Друк банерів для беклайта 3х4 м 5 штуки 2 604,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 9
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фактичної ціни договору
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Друк постерів для білбордів 3х6 м 610 480,00
UAH з ПДВ
Друк сітілайтів 1,2х1,8 м 341 120,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 лютого 2024
Сума оплати за договором: 333 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 620,00 UAH)