Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Ліцей імені Тараса Шевченка Кропивницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 22217869 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вулиця Чорновола В'ячеслава, будинок 15 |
Контактна особа: |
Олена Чеченіна +380522244590 lenachechenina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 347 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 737,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Закупівля здійснюється без застосування електронного аукціону відповідно до п.35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного станув Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178. Проте згідно з пунктом 11 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або у грошових одиницях
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 10:21 |
ТД (ХЛІБ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000015 ● e52e4b7688664988a3043e18c77bf790
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 № 26-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.04.2023 № 26-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-21-002260-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 16:46:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібобулочні та кондитерські вироби з додаванням цільно-зернового борошна, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 15810000-9 - хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, пиріжок з вишнею, рулетик з маком, булка (0,1 кг), булка (0,05 кг)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-21-002260-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:48:25
Пояснення на запит : щодо розрахунку очікуваної вартості, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
На Ваш запит, що надано в електронній системі закупівлі у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібобулочні та кондитерські вироби з додаванням цільно-зернового борошна, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 15810000-9 - хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, пиріжок з вишнею, рулетик з маком, булка (0,1 кг), булка (0,05 кг)) ID: UA-2023-03-21-002260-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо наступне.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до промірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства економіки України 18.02.2020 № 275.
Очікувану вартість предмету закупівлі розраховано з урахуванням аналізу споживання Замовника (попереднього річного та місячного) за попередні календарні роки (бюджетний період) 2021 — 2022 років. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі сформовано відповідно до моніторингу цінових пропозицій на ринку хлібопродуктів на дату формування змін до річного плану закупівель на 2023 рік. Ціна за одиницю товару ґрунтується на всіх чинниках, що перелічено вище та враховує середній відсоток можливого коливання закупівельних цін в умовах воєнного стану на відповідному ринку; націнку постачальника за послуги з постачання (транспортування) товару; витрати на сплату податків та зборів (обов’язкових платежів).
Ціновий моніторингу проведено з урахуванням технічних характеристик предмету закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 16:51:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібобулочні та кондитерські вироби з додаванням цільно-зернового борошна, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 15810000-9 - хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, пиріжок з вишнею, рулетик з маком, булка (0,1 кг), булка (0,05 кг)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-21-002260-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К», згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, установленим у тендерній документації, відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей?
Так, підпунктом 1.4 пункту 1 додатка 1 «Кваліфікаційні критерії» (далі – підпункт 1.4 пункт 1 Додаток 1) тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/складські приміщення та акти виконаних робіт до зазначеного договору за останній місяць відносно дати подання тендерної пропозиції учасника.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано договір від 01.08.2019 № 95 на проведення у виробничих приміщеннях дератизації. Договір на проведення дезінфекції та дезінсекції у виробничих приміщеннях у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К» не надано, що не відповідає вимогам підпункту1.4 пункту 1 Додатка 1 тендерної документації.
Підпунктом 1.7 пункту 1 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, зазначених в тендерній пропозиції учасника (чинний договір про дезінфекцію, акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній місяць до дати подання пропозиції).
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано договір від 03.01.2022 № 21-72 надання послуги дезінфекції автомобілів, який підлягає розірванню у випадку, зокрема, закінчення терміну його дії, тобто 31.12.2022, що не відповідає вимогам підпункту 1.7 пункту 1 Додатка 1 тендерної документації.
Крім того, додатком 3 «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) тендерної документації передбачено, що для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника, чинний на дату подання тендерної пропозиції;
- сертифікат, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 90001:2015 Системи управління якістю, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника, чинний на дату подання тендерної пропозиції;
- сертифікат, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 14001:2015 Системи екологічного управління, вимоги та настанови щодо застосування, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника, чинний на дату подання тендерної пропозиції.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К», який не є виробником продукції, надано сертифікати ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, ДСТУ ISО 90001:2015 Системи управління якістю та ДСТУ ISО 14001:2015 Системи екологічного управління, які не містять такий вид діяльності, як складування, що не відповідає вимогам Додатка 3 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 12:11:54
Пояснення на запит моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції
Пояснення по суті поставлених у запиті питань надаємо у прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу договір №20 від 12 квітня 2023 року розірвано.
2023-05-05 11:09:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2023-05-17 15:26:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" |
318 537,00
UAH з ПДВ
|
318 537,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" #43047618 |
Переможець |
318 537,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 10:59
|
ДУ РОЗІРВАННЯ.pdf | укладений |
05 травня 2023 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 14:27
|
ДОГОВІР 20.pdf | укладений |
13 квітня 2023 14:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб пшеничний з додаванням цільно-зернового борошна | 3810 | кілограм |
43,75
UAH з ПДВ
|
Пиріжок з вишнею з додаванням цільно-зернового борошна | 1500 | штуки |
14,17
UAH з ПДВ
|
Рулетик з маком з додаванням цільно-зернового борошна | 3000 | штуки |
12,50
UAH з ПДВ
|
Булка (0,1 кг) з додаванням цільно-зернового борошна | 3000 | штуки |
10,00
UAH з ПДВ
|
Булка (0,05 кг) з додаванням цільно-зернового борошна | 1500 | штуки |
6,67
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2023 — 03 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
11 358,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 893,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З урахуванням виявлених в процесі моніторингу процедури закупівлі порушень законодавства |