Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Городнянська міська лікарня" Городнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006225 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул.Чернігівська, буд,26 |
Контактна особа: |
Коробко Юрій Миколайович +380464521075 korobkoyuriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 10:16 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 10:11 |
ТД тендерна документація.docx | |
21 березня 2023 10:11 |
Додаток _4 Форма пропозиції.docx | |
21 березня 2023 10:11 |
Додаток_ 3 Проект договору.doc | |
21 березня 2023 10:11 |
Додаток _2 Технічна характеристика.docx | |
21 березня 2023 10:11 |
Додаток _1 Перелік документів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000077 ● 4c491865bc884fc1a719d411683a61ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 21
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-03-21-001985-a 21.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 14:12:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 34110000-1 – Легкові автомобілі (Легковий автомобіль Skoda Kodiaq Stile 2,0 TSI/132kW 7 DSG 4x4 (або еквівалент))», очікуваною вартістю 1 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-21-001985-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕТЕК» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:44:56
Пояснення
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закон України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки
предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При визначенні характеристик бралися до уваги дані виробників та прас-листи які перебувають у відкритому доступі.
При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, враховуючи дані ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав інформацію про право підписання договору директором ПрАТ "МЕТЕК" Єкімовим Олегом Леонідовичем, зокрема надані копії наказу про призначення директора від 19.04.2021р. №11/1, протколу загальних зборів ПрАТ "МЕТЕК" від 19.04.2021 р. в якому надається право на вчинення правочинів, дані документи учасник публікував і в електронній системі.
Ліцензування або дозвіл на даний вид гопсодарської діяльності законодавстом не передбачається, про що повідомлено ПрАТ "МЕТЕК" довідкою опублікованою в електронній системі від 27.03.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП "Городнянська міська лікарня" Городнянської міської ради надає заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі, з необхідними документами (в одному файлі).
2023-05-03 15:16:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 10:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК" |
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК" #14228103 |
Переможець |
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 08:36
|
Договір | укладений |
04 квітня 2023 08:34
|