Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03192023 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2 |
Контактна особа: |
Віталій Леонець +380969403202 0754uszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 08:37 |
Очікувана вартість: | 112 098 748,75 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560 493,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3360000 грн (3% від очікуваної вартості). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3360000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 16:45 |
Тендерна документація 2023 рік.pdf | |
23 березня 2023 16:45 |
Зміни.docx | |
21 березня 2023 09:28 |
Тендерна документація 2023.pdf | |
21 березня 2023 09:28 |
Проект договору 2023.doc |
23 березня 2023 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2023 16:45 |
Тендерна документація 2023 рік.pdf
|
|||
23 березня 2023 16:45 |
Зміни.docx
|
|||
21 березня 2023 09:28 |
Тендерна документація 2023.pdf
|
|||
21 березня 2023 09:28 |
Проект договору 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
змін до тендерної документації по закупівлі «Кейтерингові послуги» у відповідності
до рішення уповноваженої особи протокол №3 від 23.03.2023р
Чинна редакція Зміни до Тендерної документації
6.2.1. Примірне чотиритижневе сезонне меню затверджене згідно чинного законодавства з виконанням добової (фізіологічної) норми харчування. 6.2.1. Примірні чотиритижневі сезонні меню (зима, весна, осінь, літо), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 37% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погоджені Камінь-Каширським управлінням головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області, в період прийому пропозицій за даною закупівлею.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000039 ● 996ac6995f314424bf60974806be2733
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-03-21-001046-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 10:37:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-001046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 14:20:57
Про надання пояснення
КАМІНЬ-КАШИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля,2 факс (03357) 23481, E-mail: uszn0754@ukr.net, код ЄДРПОУ 03192023
__________ № ____________ на № __________ від __________
Пояснення
1 Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі затвердженого уповноваженою особою від 21.03.2023 року «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь Каширського району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» на 2023 рік, ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2023-03-21-001046-a на очікувану вартість –112098748,75 грн.»
2. Відповідно до пп.1 п.4 Постанови № 710 від 16.12.2020, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів з публікацією англійської мови. Оскільки дана вимога містить рекомендаційний характер. Управлінням соціального захисту населення Камінь-Каширськоїї РДА було розміщено витяг зі змінами річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2023 рік очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті районної державної адміністрації (соціальний захист інформує) 21 березня 2023 року .
Начальник Максим ДЕМИДЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-11 16:52:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-001046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до частини 7 розділу І тендерної документації Замовника під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі, якщо виготовлення документа, наданого учасником у складі тендерної пропозиції не належить до його компетенції, учасник зобов’язаний подати нотаріально завірений переклад такого документу.
Згідно з вимогами підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством необхідно подати інформацію учасника у довільній формі про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі.
У штаті учасника має перебувати не менше 20 працівників, що мають освіту кухара, не нижче ІІІ розряду, що підтверджується сканованими копіями оригіналів трудових книжок та документами про освіту таких працівників.
Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надав, зокрема:
довідку про наявність 22 кухарів не нижче ІІІ розряду, в тому числі Царик Н.К., Кравчук І.Г. та Мартинюк Н.М., та технолога,
документів про освіту Кравчук І.Г. та Мартинюк Н.М., складених білоруською та російською мовами.
При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасника не надано трудової книжки та документів про освіту Царик Н.К.
Також не надано переклад українською мовою документів про освіту Кравчук І.Г. та Мартинюк Н.М.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення (інформацію та документи) з зазначенням причин, за якими Замовник визнав тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації, за умови ненадання визначених нею документів, або повідомити назви файлів у складі тендерної пропозиції Учасника, які містять такі документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-14 08:21:52
Про надання пояснення
Підпунктом 2.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у штаті Учасника має перебувати не менше 10 працівників, що мають освіту кухаря, не нижче ІІІ розряду, що підтверджується сканованими копіями оригіналів трудових книжок (1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття) та документами про освіту таких працівників. Також обов’язкова наявність у штаті технолога, кваліфікація якого підтверджується дипломом про вищу освіту, що надається у складі пропозиції із копією сторінок трудової книжки, що містять запис про прийняття за відповідною посадою та підтверджує стаж роботи на посаді технолога в Учасника не менше 2-х років, а також пройшов навчання із принципів впровадження системи НАССР, що підтверджується відповідним сертифікатом/свідоцтвом.
На виконання вищезазначених вимог переможцем закупівлі ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції завантажені інформація про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у приготуванні їжі («27. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні у процесі приготування їжі»), з яких 13 працівників кухарів ІІІ розряду, а саме: Бродавська В.С., Кабак М.М, Луцик М.В., Михалик Л.Г., Пилипчук В.А., Понеділок Г.А., Примачук Н.П., Прокопчук Н.С., Стоцька Г.В., Хлистік Г.С., Хоцевич Л.П., Місонець В.В., Кобилянська О.Д., 7 працівників кухарів IV розряду, а саме: Кравчук І.Г., Мартинюк Н.М., Приходько Л.А.,Савчук Л.М., Хаймик Л.Д., Царик Н.К., Шиліпук С.В., Козел О.І., та 1 працівник кухар Vрозряду – Карпік Г.Ф., а також скан-копії оригіналів трудових книжок відповідних працівників товариства («29. Трудові книжки працівників»), чим виконано вимоги тендерної документації щодо наявності більше ніж 10 працівників, що мають освіту кухаря, не нижче ІІІ розряду, оскільки було надано перелік працівників в кількості більше ніж у 2 рази від необхідної.
Щодо зазначення в довідці («27. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні у процесі приготування їжі.pdf») Царик Н.К. замість Царик Юлії Борисівни, Нами враховано це як описка, що відноситься до формальної помилки.
В інформація про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у приготуванні їжі («27. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні у процесі приготування їжі») також зазначено (сторінки 2-3) що у штаті наявний технолог Тосхопаран Марина Борисівна. Документи, що підтверджують вимоги тендерної документації надані у складі пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вчасно та в повному обсязі («31. Документи технолога Тосхопаран М.Б.», «32. Сертифікат навчання на технолога»).
Щодо подання Кравчук І.Г., Мартинюк Н.М. (сторінки 7-8, 11-12 відповідно)копіями оригіналів трудових книжок (1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття) складених іншими мовами, ніж українська.
Відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» офіційного перекладу таких документів українською мовою не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, з огляду на наступне.
Положеннями статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п`ять днів.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
При цьому, суд зауважує, що до 1993 року чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців».
На виконання вимог статті 48 КЗпП України, 27.04.1993 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973.
Абзацом другим пункту 1 Постанови №301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають.Наведене узгоджується з положеннями пункту 1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993, прийнятого на виконання пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України № 301.
Пунктом 2.1. вказаної Інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
За результатами аналізу змісту та форми затверджених Кабінетом Міністрів України зразків бланків трудових книжок і останніх сторінок , слідує, що трудові книжки працівниківКравчук І.Г., Мартинюк Н.М. складається з 2 сторінок, з яких сторінка 1 викладаються російською мовою , а сторінка 2 із записом про прийняття на роботу доТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» - українською мовою.
Враховуючи наведені вище законодавчі положення, Ми вважаємо за необхідне зауважити, що встановлення замовниками у документах для проведення публічних закупівель вимог щодо забезпечення учасниками закупівель перекладу українською мовою трудових книжок працівників, що видані за зразком бланків, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 та чинних до 1993 року, свідчитиме про надмірність вимог від нас як замовників та суперечитиме положенням діючого законодавства України, аналогічна позиція у Восьмогоапеляційногоадміністративногосуду України в постанові від 22.06.2021 по справі №460/8569/20.
Копії дипломів Кравчук І.Г. та Мартинюк Н.М. були подані як сканована копія оригіналу, тому Нами враховано, як формальна помилка, відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, а також те, що кількість необхідних працівників у складі пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» була більш як достатньою.
Уповноважена особа В. Леонець
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання пояснення про усуненню порушень
2023-07-28 08:40:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Як встановлено під час моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднювалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «Рамедас Україна».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 08:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
112 054 979,60
UAH
|
112 054 979,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Переможець |
112 054 979,60
UAH
|
29 березня 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 09:27
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2024 10:05
|
2024-02-09-0002.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:32
|
Додаткова угода№3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:30
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 12:28
|
Додаткова угода №1 Управління соц. захисту населення Камінь-Каширської районної держ. адміністрації.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:21
|
Договір № 9.pdf | укладений |
10 квітня 2023 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |