Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-03-21-000475-a bd5087fc33814921ae0c027892b24a5a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Чернова

+380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04398092
Вебсайт: https://starovirivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60
Контактна особа: Оксана Чернова
+380505868209
zakupkistaroverovka@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2023 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2023 09:00
Початок аукціону: 29 березня 2023 09:03
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63240, Україна, Харківська область, Красноградський район,с.Караван, вулиця Молодіжна, ділянка від будинку №28 до будинку №64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2023 08:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 березня 2023 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2023 08:55
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx
21 березня 2023 08:55
додаток 3 (технічне завдання).docx
21 березня 2023 08:55
додаток 6 (лист згода).docx
21 березня 2023 08:55
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx
21 березня 2023 08:55
додаток 5 (проект договору).docx
21 березня 2023 08:55
тендерна документація.doc
21 березня 2023 08:55
додаток 2 (стаття 17).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-21-000475-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД", Код ЄДРПОУ:33644464
Дата подання: 25 березня 2023 10:09
Акт обстеження
АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. У іншому вмпадку будемо вмшені подати скаргу до АМКУ, суду.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 березня 2023 18:02
Причина: ,

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-08-000155 ● b92205e8a982472a9c05a71efed1d195
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2023 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2023 №119
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.

В.о. начальника Артур Єгіозар'ян


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 08.05.2023 №119

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
42 UA-2023-03-21-000475-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-09 14:16:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-000475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-12 10:24:35

Відповідь на запит про надання пояснення

На Ваш запит про надання пояснення від 09.05.2023року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a, замовник, Старовірівська сільська рада, повідомляє наступне:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a, формувалися з метою забезпечення виконання «Програми по утриманню та ремонту автомобільних доріг Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» затвердженою рішенням XXXVII сесії Старовірівської сільської ради VIII скликання від 22.12.2022р. №3440; зі змінами внесеними рішенням XLI сесії VIII скликання від 14.03.2023р. №3489. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акта по вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області, ділянка від будинку №28 до будинку №64(додається). Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил відповідно до вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (зі змінами і доповненнями) та стандартів України. Послуги та матеріальні ресурси, що використовуються для їх надання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Послуги повинні бути надані з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт/послуг, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, кошторисним нормам України в будівництві, технічному завданню та умовам Договору.
При визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, щодо визначення предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, було враховано пропозиції та побажання від депутатів сільської ради та старости с.Караван.
Очікувана вартість визначена згідно «Програми по утриманню та ремонту автомобільних доріг Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» затвердженою рішенням XXXVII сесії Старовірівської сільської ради VIII скликання від 22.12.2022р. №3440; зі змінами по пропозиції спеціалістів Райавтодора з розрахунку 1500,00грн. за м/кв, так як у штаті Старовірівської сільської ради відсутня посада спеціаліста-кошторисника (за допомогою в розрахунках ціни було звернено до спеціалістів-кошторисників Райавтодора).
Розмір бюджетного призначення послуг визначений на підставі планування бюджету Старовірівської сільської ради на 2023 рік, рішення XXXVII сесії VIII скликання Старовірівської сільської ради від 22 грудня 2022 року №3436 «Про бюджет Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами та додатками, з врахуванням розподілу вільного залишку, що утворився на 01.01.2023 року, рішення XLI сесії VIII скликання від 14 березня 2023 року №3485.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Старовірівської територіальної громади протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за посиланням: https://starovirivska-gromada.gov.ua/; https://starovirivska-gromada.gov.ua/news/1679481475/.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-15 20:19:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-000475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:

Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів фізичної особи-підприємця Оганісян А.А. (далі – ФОП Оганісян А.А.) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам,визначеним замовником, а саме (окрім іншого): повним розрахунком ціни тендерної пропозиції (за статтями витрат) – згідно Додатком 3 до цієї тендерної документації та з пунктом 6 даного розділу.
Додатком 3 «Технічне завдання» тендерної документації, Замовником передбачено, що до повного розрахунку ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (твердої) з урахуванням Настанови, в тому числі: договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги послуг та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями; підсумкова відомість ресурсів; локальний(і) кошторис(и); відомість ресурсів по кожному локальному кошторису; розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності; розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності; розрахунок прибутку – при наявності; розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення надання послуг та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності).
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, формується на підставі вартісніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт дорожніх робіт та послуг обладнання, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Однак, учасник ФОП Оганісян А.А. при формуванні договірної ціни тендерної пропозиції в кошторисах не врахував кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, чим не дотримав вимоги технічного завдання тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-18 08:32:16

Відповідь на звернення



На Ваш запит замовнику про надання пояснення від 15.05.2023року у межах проведення моніторингу закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a, замовник, Старовірівська сільська рада пояснює наступне:
Згідно п. 5.32. розділу V "Визначення коштів на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням будівельних робіт" Настанови з визначення вартості будівництва, під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення
проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту,
наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. Таким чином Настанови з визначення вартості будівництва не зобов'язують підрядника закладати кошти на покриття ризиків учасників дорожніх робіт та послуг у будь-якому разі, а лише у випадках, коли є ризики, усунути які немає можливості, і коли учасник не оглядав об'єкт надання послуг/виконання робіт.
Відповідно до Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації до повного розрахунку ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (твердої) з урахуванням Настанов. Таким чином учасник при формуванні ціни тендерної пропозиції керується не тільки вимогами замовника, а й Настановами. В той же час учасник ФОП Оганісян А.А. здійснив аналіз ризиків, що можуть виникнути під час надання послуг з поточного ремонту доріг і згідно п. 5.32 Настанови з визначення вартості будівництва обстежив об'єкт надання послуг, а саме вулицю Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області, про що складений акт обстеження об'єкта від 22 березня 2023 року, підписаний учасником і посадовою особою замовника. Учасник ФОП Оганісян А.А. перевірив наявність неточностей у технічному завданні, які створюють ризики для надання послуг, і в результаті не виявив неточностей, про що поінформував замовника. Таким чином учасник ФОП Оганісян А.А. зменшив виникнення ризиків учасників дорожніх робіт та послуг до нуля і врахував їх у договірній ціні як відсутні.
Таким чином тендерна пропозиція учасника ФОП Оганісян А.А. відповідає умовам технічної специфікації.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-06-02 09:10:41

Старовірівською сільською радою до суду буде подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 26.05.2023року про результати моніторингу закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a.

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) Старовірівська сільська рада (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України (далі –ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 26 травня 2023року.
У констатуючої частини оприлюдненого висновку ДАСУ зазначено, що:
1)За результатами моніторингу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок № 1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 45233142-6 «Ремонт доріг». За результатами моніторингу.
Замовник заперечує вищезазначений висновок ДАСУ з огляду на таке, а саме:
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082, зазначено, що внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, для закупівель за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів, керуючись пунктом 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, Старовірівською сільською радою було вибрано відповідний код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. При цьому, предметом закупівлі є послуги із Поточного ремонту дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64) Відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011, що за своїм характером є поточним ремонтом доріг. Водночас, поточний ремонт - це широкий комплекс робіт, якому найбільше відповідає код, обраний замовником торгів. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 9 Закону №922, однією із основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Листом від 03.09.2020 №3304-04/5372-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель" Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України роз`яснило порядок визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та зазначило, зокрема, що код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЁСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом від 15.04.2020 № 708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Зважаючи на вищевказане, керуючись положеннями закону та порядку визначення предмета закупівлі, Замовником було вибрано Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що є належним для ширшого обсягу робіт та послуг, в тому числі для такої послуги як поточний ремонт вулиці, що є належним для ширшого обсягу робіт та послуг, в тому числі для такої послуги як поточний ремонт вулиці. Адже відповідно до ГБН Г. 1-218-182:2011, Поточний ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Таким чином, поточний ремонт - це широкий комплекс робіт, а не лише покриття дороги, чи латання вибоїн, тому обраний нами код найбільше відповідає даній послузі.
У констатуючої частини оприлюдненого висновку ДАСУ зазначено, що:
2)За результатами моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ФОП Оганісяна А.А. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації а саме при формуванні договірної ціни тендерної пропозиції в кошторисах не врахував кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, чим не дотримав вимоги технічного завдання тендерної документації.
Замовник заперечує вищезазначений висновок ДАСУ з огляду на таке, а саме:
Згідно п. 5.32. розділу V "Визначення коштів на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням будівельних робіт" Настанови з визначення вартості будівництва, під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення
проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту,
наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. Таким чином Настанови з визначення вартості будівництва не зобов'язують підрядника закладати кошти на покриття ризиків учасників дорожніх робіт та послуг у будь-якому разі, а лише у випадках, коли є ризики, усунути які немає можливості, і коли учасник не оглядав об'єкт надання послуг/виконання робіт.
Відповідно до Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації до повного розрахунку ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (твердої) з урахуванням Настанов. Таким чином учасник при формуванні ціни тендерної пропозиції керується не тільки вимогами замовника, а й Настановами. В той же час учасник ФОП Оганісян А.А. здійснив аналіз ризиків, що можуть виникнути під час надання послуг з поточного ремонту доріг і згідно п. 5.32 Настанови з визначення вартості будівництва обстежив об'єкт надання послуг, а саме вулицю Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області, про що складений акт обстеження об'єкта від 22 березня 2023 року, підписаний учасником і посадовою особою замовника. Учасник ФОП Оганісян А.А. перевірив наявність неточностей у технічному завданні, які створюють ризики для надання послуг, і в результаті не виявив неточностей, про що поінформував замовника. Таким чином учасник ФОП Оганісян А.А. зменшив виникнення ризиків учасників дорожніх робіт та послуг до нуля і врахував їх у договірній ціні як відсутні.
Таким чином тендерна пропозиція учасника ФОП Оганісян А.А. відповідає умовам технічної специфікації. Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.04.2023 № 119, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що на разі вже виконаний та сплачений, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням, що суперечить закону та іншим нормативно-правовим актам, де не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договору. Також даний договір не підпадає під статтю 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Нікчемність договору про закупівлю, та не являється недійсним/нікчемним. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Даний договір №119 від 14.04.2023року в частині розрахунків вже повністю виконаний обома Сторонами. Також у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою ДАСУ про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Тому усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним, оскільки вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який на разі сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів- сторін договору про закупівлю.
Найбільш розширені аргументовані заперечення до висновку ДАСУ будуть викладені в позовній заяві про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 26.05.2023року.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Старовірівською сільською радою до суду буде подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 26.05.2023року про результати моніторингу закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Молодіжна с.Караван, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №28 до будинку №64), код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-03-21-000475-a.

2023-06-02 09:11:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 та пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подана позова заява, №справи 520/14011/23
Дата публікації: 08 червня 2023
Номер відкриття провадження: П/520/15511/23
Дата відкриття провадження: 08 червня 2023

Документи:

14 червня 2023 11:01
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ" 759 321,00
UAH з ПДВ
759 321,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 788 628,44
UAH з ПДВ
788 628,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" 790 363,20
UAH з ПДВ
790 363,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ 849 925,51
UAH з ПДВ
849 925,51
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СК ГРИНБУД" 905 482,65
UAH з ПДВ
905 482,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2023 12:31
Електронний підпис
01 квітня 2023 12:31
Довідка п.44.pdf.p7s
01 квітня 2023 12:29
Витяг несудимість.pdf.p7s
01 квітня 2023 12:29
Витяг несудимість.pdf
01 квітня 2023 12:29
Довідка п.44.pdf
29 березня 2023 08:43
Електронний підпис
28 березня 2023 12:36
Електронний підпис
28 березня 2023 12:34
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка ст. 17 і п.44.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка звязки з РФ.pdf
28 березня 2023 12:34
Відгук Красноград.pdf
28 березня 2023 12:34
Витяг єдиний податок.pdf
28 березня 2023 12:34
Лист згода перс. дані.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Договір 245 Красноград.pdf
28 березня 2023 12:34
Довідка ліцензія.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Акт Молодіжна.pdf
28 березня 2023 12:34
Договір 245 Красноград.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Витяг єдиний податок.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Акт Молодіжна.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка аналогічні.pdf
28 березня 2023 12:34
Проєкт договору.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка звязки з РФ.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Паспорт 1-16.pdf
28 березня 2023 12:34
Довідка ліцензія.pdf
28 березня 2023 12:34
Довідка аналогічні.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка повноваження.pdf
28 березня 2023 12:34
Проєкт договору.pdf
28 березня 2023 12:34
Розяснення статут.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Довідка ст. 17 і п.44.pdf
28 березня 2023 12:34
Відгук Красноград.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Розяснення статут.pdf
28 березня 2023 12:34
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2023 12:34
Лист згода перс. дані.pdf
28 березня 2023 12:34
Довідка повноваження.pdf.p7s
28 березня 2023 12:34
Паспорт 1-16.pdf.p7s

Публічні документи

28 березня 2023 17:02
Електронний підпис
28 березня 2023 16:57
47. Ліцензія.pdf.p7s
28 березня 2023 16:57
39. Статут.pdf.p7s
28 березня 2023 16:57
34. Наказ № 1 директор.pdf
28 березня 2023 16:57
48. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 березня 2023 16:57
46. Довідка щодо ліцензії.pdf
28 березня 2023 16:57
39. Статут.pdf
28 березня 2023 16:57
48. Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2023 16:57
47. Ліцензія.pdf
28 березня 2023 16:57
49. Витяг Опендатабот.pdf
28 березня 2023 16:57
49. Витяг Опендатабот.pdf.p7s
28 березня 2023 16:57
34. Наказ № 1 директор.pdf.p7s

Публічні документи

28 березня 2023 18:10
Електронний підпис
28 березня 2023 18:08
9.акт обстеження об'єкту.pdf

Публічні документи

29 березня 2023 01:08
Електронний підпис
29 березня 2023 01:07
Рішення Молодіжна.pdf
29 березня 2023 01:07
Пропозиція Молодіжна.pdf
29 березня 2023 01:07
ДЦ Молодіжна.pdf
29 березня 2023 01:07
Довідки листи та інше.pdf
29 березня 2023 01:07
Статут.pdf
29 березня 2023 01:07
Паспорт код.pdf
29 березня 2023 01:07
Наказ на призначення.pdf
29 березня 2023 01:07
Лист-відгук.pdf
29 березня 2023 01:07
Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2023 01:07
Витяг ЄП.pdf
29 березня 2023 01:07
Виписка з ЄДР.pdf
29 березня 2023 01:07
Аналогічний договір _270.pdf

Публічні документи

29 березня 2023 04:04
Електронний підпис
29 березня 2023 04:03
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2023 04:03
Рішення 1000.pdf
29 березня 2023 04:03
Кошторис 1000.pdf
29 березня 2023 04:03
Акт-обстеження 1000.pdf
29 березня 2023 04:03
Статутні документи.pdf
29 березня 2023 04:03
Паспорт код Директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЛЕГІОНБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СК ГРИНБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ"
#3396015717
Переможець 759 321,00
UAH з ПДВ
31 березня 2023 16:28

Документи

31 березня 2023 16:28
Електронний підпис
31 березня 2023 16:27
протокол №99.pdf
29 березня 2023 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2023 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ"
#3396015717
759 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2023 16:28
Електронний підпис
31 березня 2023 16:27
протокол №99.pdf
29 березня 2023 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 16:10
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2023 09:45
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 травня 2023 09:44
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 09:01
протокол №119.pdf укладений
14 квітня 2023 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.3.1. розділу III. Ціна договору викладений в новій редакції: «Ціна цього Договору становить - 757 168,00 грн. (сімсот п’ятдесят сім тисяч сто шістдесят вісім грн. 00 кой.), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: договір №119
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 757 168,00
UAH