Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26443858 |
Місцезнаходження: | 84205, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 16 |
Контактна особа: |
Вікторія Ягупець +380996433417 viktoria_yahupets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 08:10 |
Початок аукціону: | 30 березня 2023 08:13 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ліквідація вибоїн струменевим методом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 13:52 |
ДОДАТОК_ 3_проект договору_поточний ремонт_автодоріг.docx |
21 березня 2023 13:52 |
ДОДАТОК_1_загальні вимоги.docx |
21 березня 2023 13:52 |
ДОДАТОК_2_технічне завдання.doc |
21 березня 2023 13:52 |
ТД_поточний ремонт центральних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000056 ● 47a41be761bc46978a83352196b04733
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 18-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 12.06.2023 № 18-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-21-000444-a 21.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 12:57:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття центральних автодоріг міста Дружківка», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-21-000444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 15:25:46
Відповідь на звернення
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття центральних автодоріг міста Дружківка» UA-2023-03-21-000444-a надає інформацію про наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі дефектного акту, який складено за результатами поточного обстеження вулично-дорожньої мережі міста Дружківка власником автодоріг з урахуванням державних та галузевих норм.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до нормативних актів у сфері проведення робіт з благоустрою населених пунктів, а саме Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54, Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарстка України від 23.09.2003 № 154, ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» тощо.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у Замовника відсутній обов’язок розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, пункт 4.1 Постанови носить рекомендаційний характер. Також на момент проведення закупівлі згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» органи місцевого самоврядування здійснюють управління коштами місцевих бюджетів без оприлюднення нормативно-правових актів та інших документів, які застосовуються під час бюджетного процесу. В зв’язку з цим, вищезазначена інформація не оприлюднювалась через веб-сайт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 08:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" |
3 435 694,80
UAH з ПДВ
|
3 435 694,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
4 207 601,92
UAH з ПДВ
|
4 207 601,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" #39484698 |
Переможець |
3 435 694,80
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 11:39
|
Доп.угода № 4 до Договору підряду № 11.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 16:29
|
ДОГОВОР СКАН_та Доп.угода строки.pdf | укладений |
04 вересня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 08:41
|
ДОГОВОР СКАН.pdf | укладений |
10 квітня 2023 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у частині строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу, м2 для проведення ремонту а/б покриття автодоріг |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |