Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | П'ЯДИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354120 |
Вебсайт: | https://pyadycka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 78254, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. П'ядики, вул. ПЕТЛЮРИ, буд. 1 |
Контактна особа: |
Оксана Яворська +380678943743 postsana@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 23:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 718 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 186,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться за фактом отримання товару Замовником на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 23:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 23:01 |
Тендерна документація.docx | |
20 березня 2023 23:01 |
Додаток 3.docx | |
20 березня 2023 23:01 |
Додаток 1.docx | |
20 березня 2023 23:01 |
Додаток 4.docx | |
20 березня 2023 23:01 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000018 ● 4dd574bb33f54ccfa24559ff880d4c8b
- Статус: завершено ● Дата: 18 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2023-03-20-012318-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-10 10:34:02
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм, щебінь фракції 10-20 мм, щебінь фракції 40-70 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-20-012318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 16:17:24
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм, щебінь фракції 10-20 мм, щебінь фракції 40-70 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-20-012318-a) надаємо пояснення на Ваш запит, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено наступним чином:
- розмір бюджетного призначення щодо предмету закупівлі було визначено виходячи із потреб П’ядицької громади та наявним фінансовим ресурсом, що затверджено рішенням сесії при прийнятті бюджету П’ядицької сільської територіальної громади на 2023 рік.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ (що і зазначено в умовах закупівлі).
- очікувана вартість предмета закупівлі була визначена виходячи із вартості щебня за 1 т в яку, згідно умов закупівлі, треба було включити доставку предмета закупівлі - різними партіями з різними пунктами призначення, а саме до с. П’ядики, с. Велика Кам’янка, с. Турка, с. Ценява, с. Мала Кам’янка, с. Годи-Добровідка, що значно підвищило вартість 1 т щебню в зв’язку із складною логістикою доставки. Для цього було направлено інформаційне звернення до Постачальників щодо надання своїх пропозицій по даному предмету закупівлі з врахуванням зазначеної вище логістики. В результаті аналізу їх комерційних пропозицій ціна щебня фракції 20х40 коливалась в межах 588,00 грн. – 610,00 грн. за 1 т., фракції 10х20 - 600,00 грн. – 625,00 грн., фракції 40х70 - 600,00 грн. – 625,00 грн.
Також було проведено аналіз закупівель проведених в 2022 році по даному предмету закупівлі. Закупівельна ціна щебня фракції 20х40 коливалась в межах 540,00–550,00 грн. за 1 т.
Враховуюче вище наведене та рівень інфляції в 2022-2023 рр., коливання цін на паливно-мастильні матеріали, було прийнято рішення встановлення очікуваної вартості закупівлі на рівні 600,00 грн. за 1 т щебня фракції 20х40 та 620,00 грн. за 1 т щебня фракції 10х20, 40х70. Так як, заниження очікуваної вартості закупівлі чи оголошення закупівлі за цінами 2022 року могло призвести до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), щодо закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм, щебінь фракції 10-20 мм, щебінь фракції 40-70 мм» розміщено на сторінці власного веб-сайту П’ядицької громади (https://pyadycka-gromada.gov.ua/) в розділі «Оголошення» 22.03.2023р. о 10:35 год.
Додатки:
1. Копія рішення сесії П’ядицької сільської ради № 1069-ХХІІ/2022 від 23.12.2022 р. «Про бюджет П’ядицької сільської територіальної громади на 2023 рік» на 5 арк.
2. Копія службової записки заступника сільського голови про потребу по даному предмету закупівлі на 1 арк.
3. Копія звернення про надання інформації на 1 арк.
4. Копія комерційних пропозицій від Постачальників по даному предмету закупівлі на 2 арк.
5. Скрін сторінки з веб-сайту П’ядицької громади, де розміщено Обгрунтування на 1 арк.
6. Копія обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАРДИШ ДМИТРО МИРОСЛАВОВИЧ " |
612 600,00
UAH з ПДВ
|
612 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОДНАРЧУК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ" |
647 190,00
UAH з ПДВ
|
647 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВА-ТЕПЛО" |
705 640,00
UAH з ПДВ
|
705 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАРДИШ ДМИТРО МИРОСЛАВОВИЧ
" #3134321432 |
Відхилено |
612 600,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 12:03
|
ФОП "БОДНАРЧУК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ" #2156704211 |
Переможець |
647 190,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 11:52
|
Додаток 1.PDF | укладений |
14 квітня 2023 11:50
|
Договір.PDF | укладений |
14 квітня 2023 11:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Щебінь фракції 20-40 мм (з вапняка) | 1166 | тонни |
540,00
UAH з ПДВ
|
Щебінь фракції 10-20 мм (будівельний) | 25 | тонни |
552,00
UAH з ПДВ
|
Щебінь фракції 40-70 мм (будівельний) | 5 | тонни |
750,00
UAH з ПДВ
|