Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 22:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 564 560,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 822,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Продукції за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. цього Договору. При цьому, оплата продукції здійснюється на щорічній основі після відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету за видатками у межах сум оплат, передбачених у календарному плані, вказаному у Специфікації (Додаток № 1). | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 22:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 1_Медико-технічні характеристики.docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 3_Вимоги до переможця.docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
20 березня 2023 22:18 |
ТД (Інструкція).docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 3-а_абзац чотирнадцятий пункту 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 1-а_Графік поставок.xlsx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 2 Перелік документів (донорство).docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
20 березня 2023 22:18 |
Додаток 2-в абзац чотирнадцятий пункту 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-25-000002 ● 3c3cf1db40064ceab1039107b81376ae
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2023 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
24.05.2023 № 7-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 24.05.2023
№ 7-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДП "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" UA-2023-03-20-012258-a 20.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 16:42:14
Питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33690000-3 — Лікарські засоби різні (Заходи для забезпечення зовнішнього та внутрішнього контролю якості лабораторних досліджень скринінгу донорської крові) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-20-012258-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Таблиця № 1 Додатку №1 «ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації містить посилання на конкретні торгові марки та та містить вираз "або еквівалент". Однак у складі тендерної документації відсутнє обґрунтування таких посилань. Прошу надати пояснення відсутності відповідних обґрунтувань.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 21:17:23
Відповідь на запит
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”, Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Державної аудиторської служби України від 08.06.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33690000-3 — Лікарські засоби різні (Заходи для забезпечення зовнішнього та внутрішнього контролю якості лабораторних досліджень скринінгу донорської крові)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-012258-a) надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
1. Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП “Медзакупівлі України” на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП “Медзакупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду. Відповідно до редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298, яка діяла на момент проведення Процедури закупівлі, ДП «Медзакупівлі України», як одержувач бюджетних коштів, в період воєнного стану не погоджує з МОЗ України медико-технічні вимоги до товарів і послуг, що є предметом закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14).
Наказом МОЗ України від 13.01.2023 № 76 (зі змінами) до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2023 році, включаючи напрям «Медичні вироби для забезпечення розвитку донорства крові та її компонентів» (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-13012023--76-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2023-roku).
Наказом МОЗ України від 21.02.2023 р. № 352 (зі змінами) затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-21022023--352-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom).
Наказом МОЗ України від 28.02.2023 № 418 затверджено зміни до зведених кількісних показників 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-28022023--418-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Медичні вироби для забезпечення розвитку донорства крові та її компонентів», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 17.02.2023 № 329 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2023 рік (копія паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Медичні вироби для забезпечення розвитку донорства крові та її компонентів».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (в чинній редакції) (додається), методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
2. Щодо обґрунтування посилання на конкретні торгові марки
Тендерна документація процедури закупівлі за предметом закупівлі “ДК 021:2015 – 33690000-3 — Лікарські засоби різні (Заходи для забезпечення зовнішнього та внутрішнього контролю якості лабораторних досліджень скринінгу донорської крові) містить посилання на
назви торгових марок, а саме в назвах позицій, що входять до предмета закупівлі, при цьому такі назви містять вираз "або еквівалент". Звертаємо увагу, що перелік та назви позицій, що складають предмет закупівлі в цілому, визначаються декількома нормативно-правовими актами. Закупівля відбувається в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» відповідно до:
- постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;
- Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 р. № 298;
- наказу Міністерства охорони здоров’я України від 28.02.2020 № 589 “Про уповноваження державного підприємства “Медичні закупівлі України” на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я” (режим доступу - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0589282-20#Text);
- наказу Міністерства охорони здоров’я України від 13.01.2023 № 76 “Про доведення до державного підприємства “Медичні закупівлі України” переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування 2023 року”, про що зазначено в тендерній документації;
- наказу МОЗ України від 28.02.2023 № 418 "Про затвердження змін до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-28022023--418-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom).
Додаток 1 до тендерної документації “Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містить перелік позицій, назви яких містять посилання на конкретну торговельну марку, а також вираз “або еквівалент”. При цьому в графі “Додаткові характеристики/вимоги/технічна специфікація” міститься опис функції, яку повинні виконувати контрольні матеріали, що є предметом закупівлі, незалежно від того, чи буде запропоновано учасником закупівлі зазначену замовником торгову марку чи еквівалент. Тендерна документація , і Додаток 1 зокрема, не містить жодних обмежень щодо можливості запропонувати до постачання товар будь-якого бренду, виробництва, моделі тощо.
Також варто зазначити, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги до документів, які необхідно надати в якості підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим вимогам, викладено у Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частин 3, 4 статті 23 Закону “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) “3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз "або еквівалент"”.
В той же час в Законі відсутня норма, яка зобов’язувала би замовника оприлюднювати в складі тендерної документації обґрунтування посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, при цьому визначено лише те, що таке посилання повинно бути обгрунтованим. Варто зауважити, що за результатами розгляду аналогічного питання у судовому порядку (рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.05.2021 № 97487676), було прийняте рішення, яке підтверджує позицію ДП “Медзакупівлі України”.
Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) визначено “3) з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.” З метою виконання вимог даного пункту Замовником на власному сайті оприлюднено, зокрема, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі щодо обґрунтування посилання на конкретні марки (режим доступу - https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/31914-ua-2023-03-20-012258-a).
Також зазначаємо, що обґрунтування посилання на конкретну марку чи виробника товару зазначено в протоколі уповноваженої особи (додається), яким затверджено зміни до річного плану закупівель, визначено предмет закупівлі, вибрано процедуру закупівлі та затверджено тендерну документацію.
- Електронний підпис
- 28_Довідка по цінам контроль якості донорської крові (1).xlsx
- Наказ 383-ОД.pdf
- Наказ 383-ОД-додаток 1.docx
- Наказ 383-ОД-додаток 2.docx
- Наказ_МО__паспорт 17.02..pdf
- Паспорт_2301400_2023 (1).pdf
- Пояснення (інформація та документи).pdf
- Протокол № 72 від 20.03.23 зміни до РП та оголошення.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ |
4 564 560,00
UAH
|
4 564 560,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ #24740569 |
Переможець |
4 564 560,00
UAH
|
31 березня 2023 18:53
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, зокрема, у пункті 7 Специфікації до Договору (Додаток №1 до Договору) цифри та слова "31 грудня 2023" замінити цифрами та словами "31 березня 2024 року". |
Номер договору про закупівлю: | 09/39-04/2023 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |