Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління капітального будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Кирило Бурикін +380988712672 burykinkirill954@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 21:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 11 826 352,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 263,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 17:04 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
24 березня 2023 17:04 |
Протокол внесення змін до ТД.doc | |
24 березня 2023 17:04 |
Перелік змін до ТД.doc | |
20 березня 2023 21:34 |
Додаток 6 проєкт договору.doc | |
20 березня 2023 21:34 |
Додаток 8 технічне завдання.rtf |
24 березня 2023 17:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2023 17:04 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
|||
24 березня 2023 17:04 |
Протокол внесення змін до ТД.doc
|
|||
24 березня 2023 17:04 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
20 березня 2023 21:34 |
Додаток 6 проєкт договору.doc
|
|||
20 березня 2023 21:34 |
Додаток 8 технічне завдання.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-27-000015 ● 3c56a9fc5117438c8eb429aeb6bda521
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2023 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
27.07.2023 № 22-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.07.2023
№ 22-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Міське управління капітального будівництва UA-2023-03-20-012174-a 20.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 15:05:51
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт 1-4 поверхів будівлі гуртожитку для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. Піхоти Короля (Лізи Чайкіної), 2 у Соборному районі, м. Дніпро (внутрішні електричні мережі, гаряче водопостачання, підлога)», ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-012174-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтування необхідності застосування в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ по об’єкту «Поточний ремонт 1-4 поверхів будівлі гуртожитку для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. Піхоти Короля (Лізи Чайкіної), 2 у Соборному районі, м. Дніпро (внутрішні електричні мережі, гаряче водопостачання, підлога)», що наведено в Додатку №8 до тендерної документації Замовника, посилання на конкретну марку/виробника:
- Перегородка з вологостійкого ДСП (Egger 25 mm);
- Клей Lacrysil "Божевільна ліпучка";
- Клей для лінолеуму та ковроліну BauGut;
- Герметик силіконовий SOUDAL;
- Дисперсійна грунтовка Thomsit RS 77;
- Линолеум 4-го класу коммерческий Standard PLUS STONE GREY 0924;
- Універсальний клей Thomsit L 2400 для ПВХ;
- Штукатурка декоративно-мозаїчна полімерна Ceresit СT 77;
- Фарба акрилова водоемульсійна Sniezka;
- Ґрунтовка адгезійна Ceresit СТ 19;
- Сумiш ремонтна Ceresit RS-88;
- Холодильна шафа Side-by-side;
- Холодильник BEKO GN164021XB;
- Диспенсер для мила ТМ Devisan;
- Варильна панель BOSCH PKF651FP3E;
- Тримач паперових рушників MAR PLAST PRESTIGE 601;
- Мильниця-решітка A5034600 AM.PM Inspire;
- Сушарка для рук Mediclinics Dualflow Plus;
- Піддон душовий невеликий акриловий 900х900 мм в комплекті з водозливною арматурою та кріпленням ТМ Radaway;
- Прокат кутовий рівнополичковий із сталі марки Ст3сп.
4. Чому відсутні зауваження та не відхилена пропозиція ТОВ «ПБІК «БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ»» через надання на підтвердження кваліфікації окремих працівників, лише посвідчення про проходження навчання на курсах цільового призначення (спеціальне навчання) видане ДП «Запорізький навчально-курсовий комбінат» (код ЄДРПОУ 33378273) згідно протоколів засідання комісії №165, 168, 171, 173, 179 від 06.03.2023, інших документів про освіту, кваліфікацію та спеціальність не надано?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-04 18:08:45
Відповідь на запит замовнику на пояснення
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією згідно ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» та кошторисної норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Міністерства громад та територій України від 01.11.2021 № 281), і затвердженої наказом КП «Міське управління капітального будівництва» від 14.03.2023 № 01-04-птв, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертної оцінки (позитивної) від 13.03.2023, виданої експертною організацією ТОВ «Експертиза МВК» за результатом розгляду кошторисної частини проектної документації, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
2. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
3. Технічне завдання (додаток 8 тендерної документації) було розроблене на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивну експертну оцінку.
Згідно пункту 4.2. ДСТУ Б А.2.4-4:2009 Система проектної документації для будівництва. Основні вимоги до проектної та робочої документації (зі Зміною № 1), до складу робочої документації на спорудження будинку або споруди у загальному випадку включають специфікації обладнання, виробів та матеріалів згідно з ДСТУ Б А.2.4-10.
Відповідно до пункту 4.5. ДСТУ Б А.2.4-10:2009 Правила виконання специфікації обладнання, виробів і матеріалів, у специфікації вказують:
- найменування обладнання, виробу, матеріалу, їх технічну характеристику відповідно до вимог стандартів, технічних умов та іншої технічної документації, а також інші необхідні відомості;
- тип, марку обладнання, виробу, позначення стандарту, технічних умов чи іншого документа, а також позначення опитувального аркуша;
- найменування заводу-виготовлювача обладнання (для імпортного обладнання - країну, фірму).
У технічному завданні містяться посилання на ті самі марки/виробників, що зазначені у проєктно-кошторисній документації. У пункті 6 розділу III тендерної документації зазначено, що будь-яке посилання у специфікації Замовника на конкретну торгівельну марку чи фірму трактується у значенні «або еквівалент».
4. У додатку 1 тендерної документації зазначено, що «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку, складену згідно форми Додатку 3. До довідки додаються офіційні документи, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію всіх працівників, що зазначені в довідці.»
Замовником не вказано, які саме документи повинен надати учасник на підтвердження спеціальності або кваліфікації працівників.
Згідно кваліфікаційних характеристик, наведених у Довідниках кваліфікаційних характеристик професій працівників: Випуск 1 Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності (затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 N 336), Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи (затверджено наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 N 249), кваліфікаційними вимогами до категорії «Робітники» є повна або базова загальна середня освіта, професійно-технічна освіта або одержання професії безпосередньо на виробництві.
Згідно статті 15 ЗУ «Про освіту», професійна (професійно-технічна) освіта здобувається на основі базової або повної загальної середньої освіти.
Відповідно до статті 17 ЗУ «Про професійну (професійно-технічну) освіту», заклад професійної (професійно-технічної) освіти - це заклад освіти, що забезпечує реалізацію потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіті, оволодінні робітничими професіями, спеціальностями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров'я.
Одним з типів закладів професійної (професійно-технічної) освіти є навчально-курсовий комбінат (стаття 18 ЗУ «Про професійну (професійно-технічну) освіту»).
ДП «Запорізький навчально-курсовий комбінат» надає освітні послуги з професійно-технічного навчання за професіями, навчання та перевірки знань керівників та спеціалістів, спеціального навчання з безпечного виконання робіт, проводить курси цільового призначення.
Таким чином, замовник вважає, що надані учасником документи підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників, зазначених у довідці.
Додаємо скановані копії проєктно-кошторисної документації, експертної оцінки (позитивної), наказу про затвердження робочого проекту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Замовником отримано і оплачено повний обсяг послуг за договором про закупівлю № 03/2023 від 07.04.2023, що підтверджується укладанням додаткової угоди № 3 від 27.06.2023. Будь-які зобов’язання за договором про закупівлю № 03/2023 від 07.04.2023 станом на сьогоднішній день відсутні. Стаття 202 Господарського кодексу України визначає загальні умови припинення господарських зобов'язань. Так, згідно частини 1 ст. 202 ГКУ, господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином. Зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі порушення враховані, з метою недопущення таких порушень при проведенні закупівель в майбутньому. Таким чином, вважаємо порушення законодавства в сфері публічних закупівель усунутими.
2023-08-25 09:52:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБІК „БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ“" |
11 616 441,38
UAH з ПДВ
|
11 616 441,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПБІК „БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ“" #44486346 |
Переможець |
11 616 441,38
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 12:53
|
Звіт про виконання договору 03-2023.docx | укладений |
25 серпня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 10:02
|
Додаткова угода № 4 від 10.07.2023 до договору № 03-2023.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 13:49
|
Повідомлення про внесення змін ДУ 3.doc | зміни до договору |
27 червня 2023 13:32
|
Додаткова угода № 3 від 27.06.2023 до договору № 03-2023.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 12:04
|
Повідомлення про внесення змін ДУ 2.doc | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:56
|
Додаткова угода № 2 від 18.04.2023 до договору № 03-2023.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 11:30
|
Повідомлення про внесення змін ДУ 1.doc | зміни до договору |
17 квітня 2023 11:26
|
Додаткова угода № 1 від 17.04.2023 до договору № 03-2023.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 13:36
|
Договір № 03-2023 від 07.04.2023.pdf | укладений |
07 квітня 2023 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення додатку 2 до договору «Календарний графік надання послуг» у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору, викладення додатку 1 до договору “Договірна ціна” і додатку 3 до договору “План фінансування” у нових редакціях |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в додатку 1 "Договірна ціна" |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |