Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з IP-телефонії для потреб Держаної служби зайнятості
Очікувана вартість
2 115 000,00 UAH
UA-2023-03-20-011931-a 6569b05d3b574ef8b62b1dc1a8f68416
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Фурик

+380442352232 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491079
Вебсайт: https://www.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Віталій Фурик
+380442352232
furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2023 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2023 01:00
Початок аукціону: 29 березня 2023 01:03
Очікувана вартість: 2 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з IP-телефонії для потреб Держаної служби зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом здійснення щомісячної оплати Замовником, з урахуванням фінансових можливостей, після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2023 19:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 березня 2023 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2023 17:40
Зміни 2 до ТД-6421.docx
24 березня 2023 17:40
ТД-6421-2-нова редакція.docx
24 березня 2023 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2023 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2023 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2023 17:40
Зміни 2 до ТД-6421.docx
23 березня 2023 19:22
Зміни до ТД-6421.docx
24 березня 2023 17:40
ТД-6421-2-нова редакція.docx
23 березня 2023 19:22
ТД-6421-нова редакція.docx
20 березня 2023 19:22
ТД-6421.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо невідповідності специфікації технічним вимогам
Дата подання: 24 березня 2023 17:01
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:04
В різних частинах тендерної документації згадується переадресація на номери 0800. Причому в одному місці є вимога щодо заборони переадресації на номери 0800 ("Виклики повинні направлятися ВИКЛЮЧНО на ІР-телефони та/або компьютерне обладнання Абонента БЕЗ використання/задіяння/підключення додаткових номерних каналів та переадресаціх на них"). А в специфікації у п. 8 є пункт "Вартість переадресації на номер "0800". Прохання пояснити, як корелюються ці два моменти і чи має бути переадресація на 0800, чи вона навпаки - заборонена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тут мається на увазі, що виклики на номери 0800 повинні бути переадресовані на міські номери, що обслуговуються віртуальною ATC без використання будь якої додаткової транзитної нумерації. Така переадресація не заборонена.
Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 24 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:04
Тендерна документація (Додаток 3) містить вимогу до системи щодо можливості перегляду аналітики. При цьому в цьому ж додатку є наступна вимога щодо наявності можливості " Статистика по дзвінкам компанії (без модуля аналітики, в журналі дзвінків)". Прохання роз'яснити: чим в розумінні Заомвника відрязняється розділ, в якому відображаєтсья аналітика, та розділ, в якому відображається статистика
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повинна бути доступна вказана в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» аналітика, журналі дзвінків та статистика по співробітникам задля оцінки показника «Ефективність співробітників», щодо оброблених дзвінків з можливістю фільтрації та побудови аналітичних звітів.
Роз'яснення щодо термінології
Дата подання: 24 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:05
"Просимо роз'яснити суть наступних понять (в розумінні Замовника, та відповідно вимог до послуг): - Callback, «Активні дзвінки»"
Відповідь: «Callback» - можливість автоматично засобами Віртуальної АТС «скидати» дзвінок (відхилити вхідний дзвінок) та автоматично передзвонювати на номер, який був «відхилений».
«Активні дзвінки» - дзвінки по організації (по номерам які підключені до АТС), які відбуваються безпосередньо в момент перегляду.
Уточнення
Дата подання: 24 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:05
Просимо роз'яснити, чи можуть модулі/кнопки/інші функціональні можливості системи мати назви з відповідним змістовним відображенням їх функціоналу, але називатись не дослівно як зазначено в тендерній документації (і які є в дослівному варіанті тільки у двох пов'язаних конкретних учасників ринку, що очевидно ускладнює можливість інших суб'єктів брати участь у торгах).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, назви можуть бути іншими. Важливо щоб функціонал був вказаний в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Стосовно звітів
Дата подання: 24 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:05
У додатку 3 до тендерної документації є вимога щодо необхідності відображення в аналітиці наступних даних "Ефективність співробітників", "Звіт по співробітникам". Просимо роз'яснити, що саме мається на увазі під цими поняттями (в розумінні вимог Замовника) і які саме дані мають відображатись у таких розділах.
Відповідь: «Звіт по співробітникам» має відображати основні дані по дзвінкам обраних співробітників за обраний період:
- кількість здійснених дзвінків загалом;
- кількість прийнятих дзвінків загалом;
- кількість пропущених вхідних дзвінків;
- кількість недодзвонів по вихідних дзвінках;
- кількість вихідних дзвінків на які була відповідь;
- кількість успішних вихідних дзвінків.
Також аналітика по цим дзвінкам - відображення збільшення або зменшення показників.
«Ефективність співробітників» має відображати ефективність використання часу співробітників, тобто скільки часу обрані співробітники за обраний період провели у вихідних дзвінках, а скільки часу - у вхідних.
Щодо технічної підтримки
Дата подання: 24 березня 2023 17:04
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:06
В додатках 2 та 3 У додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога: ""Оператор (Виконавець) повинен мати власний Центр Технічної Підтримки з україномовною службою, з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 9 години на добу, 7 днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою для оперативного реагування та усунення аварійної недоступності послуг."" Прохання роз'яснити: а) можливість звернень має бути цілодобова чи протягом 9 годин на добу; б) чи обов'язково, щоб підрозділ виконавця мав саме таку назву, як зазначено у тендерній документації (""Центр Технічної Підтримки"")
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо назви - вона може бути іншою. Щодо технічної підтримки сервісу, то Виконавець повинен мати власний центр технічної підтримки з україномовною службою, з можливістю приймання цілодобового щоденного звернення.
Відпрацювання звернень Замовника у робочий час в робочі дні, тобто протягом 9 годин на добу, телефоном або електронною поштою.
Термін надання послуг
Дата подання: 24 березня 2023 17:41
Дата відповіді: 27 березня 2023 18:06
Шановний замовнику! Чи є обмеження по даті початку надання замовлених Замовником послуг? В пункті 5.4 Проекту Договору зазначено наступне: Датою початку надання замовлених Замовником Послуг вважається дата, яка визначена у відповідному акті та/або в наряді на підключення послуг.
Відповідь: Датою початку надання замовлених Замовником послуг вважається дата підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-20-011931-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: АТ «УКРТЕЛЕКОМ», Код ЄДРПОУ:21560766
Дата подання: 24 березня 2023 11:33
Щодо вилучення з тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Замовником Державним центром зайнятості України, оголошено закупівлю UA-2023-03-20-011931-a Послуг ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії.
У підпункті 4 пункту 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” , встановлена вимога надати: «Сканкопію сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги».
Така вимога немає жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв.
Так, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ "Системи управління щодо протидії корупції" ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який відповідає офіційному тексту ДП "УкрНДНЦ". Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов'язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов'язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції. Отже, не дасть повної гарантії того, що Учасник, який надасть такий Сертифікат поводитиметься доброчесно.
Слід відмітити, що у підпункті 3, цього ж пункту, Замовником встановлено, «якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) тоді надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації». Сума цієї закупівлі складає всього 2 115 000,00 грн. Отже, зважаючи на положення підпунктів 3 та 4 пункту 4 наявність антикорупційної програми в Учасника для Замовника є важливішою, а ніж наявність сертифіката на систему менеджменту протидії корупції.
Наявність в Учасників Антикорупційної програми є показником статусу компанії та свідчитиме про високий рівень підтримки утвердження верховенства права та принципів доброчесного ведення бізнесу, а отже є вагомішою гарантією добросовісної комерційної практики, аніж наявність сертифіката на систему менеджменту протидії корупції
Учасники, які зацікавлені взяти участь у цій закупівлі, відповідно до її предмету, здійснюють діяльність у сфері електронних комунікацій можуть у повній мірі задоволити потреби Замовника у ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Отримання такого сертифікату Учасником, у якого його немає пов’язано з майновими та часовими витратами, при цьому останні є не виконуваними, оскільки дана закупівля відбувається у короткі строки. І у проміжок часу з моменту оголошення закупівлі та подання тендерної пропозиції такий сертифікат отримати неможливо.
Наявність такої вимоги змушує учасника , у якого копія такого сертифікату відсутня відмовитись від участі у закупівлі, адже з такою вимогою участь у закупівлі є неможливою для широкого кола Учасників діяльність, яких пов’язана із сферою електронних комунікацій, і які у свою чергу можуть виконати усі ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовника.
Зважаючи на наведене вище, просимо розглянути можливість та об’єднати вимоги зазначені у підпунктах 3 і 4 пункту 4 та встановити альтернативну вимогу для Учасників:
«Наявність антикорупційної програми, оформленої відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації або «Сканкопії сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги».
У той же час наявність безальтернативної вимоги про Сканкопію сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги» , зважаючи на вище наведені аргументи є дикримінаційною по відношеннню до всіх потенційних Учасників цієї Закупівлі.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена.
У зв’язку з цим, просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до Закону №922, що у свою чергу дозволить Замовнику провести закупівлю у добросовісній конкуренції за участю суб’єктів господарювання, що надають якісні послуги у сфері електронних комунікацій.

Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 березня 2023 12:25
Причина: Відмова від розміщення вимоги на майданчику
Номер вимоги: UA-2023-03-20-011931-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ «УКРТЕЛЕКОМ», Код ЄДРПОУ:21560766
Дата подання: 24 березня 2023 17:46
Щодо вилучення з тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Замовником Державним центром зайнятості України, оголошено закупівлю UA-2023-03-20-011931-a Послуг ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії.
У підпункті 4 пункту 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” , встановлена вимога надати: «Сканкопію сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги».
Така вимога немає жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв.
Так, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ "Системи управління щодо протидії корупції" ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який відповідає офіційному тексту ДП "УкрНДНЦ". Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов'язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов'язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції. Отже, не дасть повної гарантії того, що Учасник, який надасть такий Сертифікат поводитиметься доброчесно.
Слід відмітити, що у підпункті 3, цього ж пункту, Замовником встановлено, «якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) тоді надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації». Сума цієї закупівлі складає всього 2 115 000,00 грн. Отже, зважаючи на положення підпунктів 3 та 4 пункту 4 наявність антикорупційної програми в Учасника для Замовника є важливішою, а ніж наявність сертифіката на систему менеджменту протидії корупції.
Наявність в Учасників Антикорупційної програми є показником статусу компанії та свідчитиме про високий рівень підтримки утвердження верховенства права та принципів доброчесного ведення бізнесу, а отже є вагомішою гарантією добросовісної комерційної практики, аніж наявність сертифіката на систему менеджменту протидії корупції
Учасники, які зацікавлені взяти участь у цій закупівлі, відповідно до її предмету, здійснюють діяльність у сфері електронних комунікацій можуть у повній мірі задоволити потреби Замовника у ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Отримання такого сертифікату Учасником, у якого його немає пов’язано з майновими та часовими витратами, при цьому останні є не виконуваними, оскільки дана закупівля відбувається у короткі строки. І у проміжок часу з моменту оголошення закупівлі та подання тендерної пропозиції такий сертифікат отримати неможливо.
Наявність такої вимоги змушує учасника , у якого копія такого сертифікату відсутня відмовитись від участі у закупівлі, адже з такою вимогою участь у закупівлі є неможливою для широкого кола Учасників діяльність, яких пов’язана із сферою електронних комунікацій, і які у свою чергу можуть виконати усі ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовника.
Зважаючи на наведене вище, просимо розглянути можливість та об’єднати вимоги зазначені у підпунктах 3 і 4 пункту 4 та встановити альтернативну вимогу для Учасників:
«Наявність антикорупційної програми, оформленої відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації або «Сканкопії сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги».
У той же час наявність безальтернативної вимоги про Сканкопію сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги» , зважаючи на вище наведені аргументи є дикримінаційною по відношеннню до всіх потенційних Учасників цієї Закупівлі.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена.
У зв’язку з цим, просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до Закону №922, що у свою чергу дозволить Замовнику провести закупівлю у добросовісній конкуренції за участю суб’єктів господарювання, що надають якісні послуги у сфері електронних комунікацій.

Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 17:24
Шановний учаснику.
Додаток 1 до тендерної документації містить вимоги як до учасника процедури закупівлі, так і до переможця, зокрема:
 перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
 підтвердження відповідності Учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей.
 перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей.
 інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
В переліку «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» міститься вимоги щодо надання сканкопій антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень та сертифіката на систему менеджменту протидії корупції.
Необхідно зазначити, що антикорупційна програма – це документ, виконання якого сприяє формуванню негативного ставлення працівників державних органів та юридичних осіб до корупції. Він визначає правила, стандарти і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції.
Сертифікація по ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» – надійний інструмент впровадження протикорупційних систем управління, метою якого є протидія корупційним явищам у їх різноманітних проявах.
Таким чином, антикорупційна програма та сертифікат на систему менеджменту протидії корупції є взаємодоповнюючими документами.
Вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції сканкопії сертифіката на систему менеджменту протидії корупції стосується всіх учасників цієї закупівлі, тож будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат (у разі відповідності вимогам зазначеним ДСТУ ISO 37001:2018).
Таким чином, вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції сканкопії сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, не містить ознак дискримінації та не порушує прав і законних інтересів учасників, що підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19457-р/пк-пз від 27.08.2021 (оголошення № UA-2021-08-03-004948-b).
Дякуємо за вимогу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-03-20-011931-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БІНОТЕЛ", Код ЄДРПОУ:38021032
Дата подання: 30 березня 2023 20:19
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2023 14:23
Рішення від 03.04.2023 № 4030.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 14:23
Рішення від 13.04.2023 № 4720.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2023 16:38

Документи подані скаржником

30 березня 2023 20:07
Лист (003).pdf
30 березня 2023 20:07
Скарга Бінотел+.pdf
06 квітня 2023 18:24
Лист (003) (1).pdf
12 квітня 2023 17:28
Лист НКЕК.pdf
12 квітня 2023 17:28
Дод. інф.pdf
12 квітня 2023 17:33
Заява Укртелеком.pdf
12 квітня 2023 17:33
пояснення 2.pdf
12 квітня 2023 17:33
Лист НКЕК.pdf

Документи подані замовником

05 квітня 2023 16:17
1) UA-2023-03-20-011931-a-open.pdf
05 квітня 2023 16:17
5) Протокол № 80.docx
05 квітня 2023 16:17
пояснення.docx
05 квітня 2023 16:17
7) запит 2012.pdf
05 квітня 2023 16:17
6) Протокол № 80.pdf
05 квітня 2023 16:17
3) ТД-6421-2-нова редакція.pdf
05 квітня 2023 16:17
2) ТД-6421-2-нова редакція.docx
05 квітня 2023 16:17
пояснення.pdf
11 квітня 2023 18:11
82cc957d-25ed-4c13-a0cb-f84d50e49e67.pdf
11 квітня 2023 18:11
Додаток 3.docx
11 квітня 2023 18:11
d938cd8d-1df8-4f74-8a4a-e55fa39de589.pdf
11 квітня 2023 18:11
8e23cdd6-ee6e-4bf7-8750-75d23936d210.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БІНОТЕЛ" 1 625 593,86
UAH з ПДВ
1 625 593,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ" 1 760 860,00
UAH з ПДВ
1 760 860,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2023 18:17
Електронний підпис
28 березня 2023 18:13
10 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
20 Сертифікат ISO.pdf
28 березня 2023 18:13
18 Лист-пояснення ПДВ.pdf
28 березня 2023 18:13
29 Лист про _Санкції_ .pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
10 Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2023 18:13
4 Аналогічний договір.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
31.Договір.pdf
28 березня 2023 18:13
14 Довіреність Ковальова.pdf
28 березня 2023 18:13
29 Лист про _Санкції_ .pdf
28 березня 2023 18:13
11 Відомості учасника.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
11 Відомості учасника.pdf
28 березня 2023 18:13
21.Корзун Витяг корупція.pdf
28 березня 2023 18:13
16 Статут від 02.03.2023.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
4 Аналогічний договір.pdf
28 березня 2023 18:13
18 Лист-пояснення ПДВ.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
16 Статут від 02.03.2023.pdf
28 березня 2023 18:13
7 п 4.п.44.pdf
28 березня 2023 18:13
7 п 4.п.44.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
31.Договір.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
17 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 березня 2023 18:13
13.Наказ про призначення.pdf
28 березня 2023 18:13
17 Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2023 18:13
20 Сертифікат ISO.pdf.p7s

Публічні документи

31 березня 2023 16:30
Електронний підпис
31 березня 2023 16:30
Лист відгук Аделіна.pdf
28 березня 2023 14:27
Електронний підпис
28 березня 2023 14:26
Атестат відповідності.pdf
28 березня 2023 14:26
Витяг 03.02.2023.pdf
28 березня 2023 14:26
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
28 березня 2023 14:26
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІНОТЕЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІНОТЕЛ"
#38021032
Відхилено 1 625 593,86
UAH з ПДВ
30 березня 2023 15:19
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"
#19199961
Відхилено 1 760 860,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2023 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2023 17:20

Документи

30 березня 2023 15:19
Електронний підпис
30 березня 2023 15:18
Лист (003).pdf
29 березня 2023 01:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) Пунктом 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з ІР-телефонії для потреб Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 64215000-6 Послуги ІР-телефонії) визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана форма тендерної пропозиції (файл: ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf), яка містить інформацію щодо погодження Приватним акціонерним товариством «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 30 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо погодження Приватним акціонерним товариством «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. 2) Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема: листи-згоди працівників Учасника, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro за формою, зразок якої наведено у Додатку 4 до тендерної документації. Форма згоди на обробку персональних даних може відрізнятись від встановленої Замовником, у разі її надання банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (гарантами) щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана згода менеджера зі збуту телекомунікаційних послуг корпоративним клієнтам ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» Дука О.О. на обробку її наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Також, учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (номер запиту: 440311, дата формування: 22.03.2023), яка містить інформацію з ознаками персональних даних, а саме: індивідуальний податковий номер генерального директора ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ», проте згода на обробку його наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» в складі тендерної пропозиції відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згода на обробку наявних персональних даних генерального директора ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ», відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 3) Пунктом 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з ІР-телефонії для потреб Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 64215000-6 Послуги ІР-телефонії) передбачено надання учасником сканкопії сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надана сканкопія сертифіката на систему менеджменту протидії корупції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сканкопію сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги». 4) Пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з ІР-телефонії для потреб Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 64215000-6 Послуги ІР-телефонії) передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із ключовими клієнтами, а саме: договір № 1175511/19 від 16.04.2019 та договір № 1177947/19 від 25.09.2019, сканкопії цих договорів та рахунки-акти: № 1175511/19 від 31.01.2023 (договір № 1175511/19 від 16.04.2019) та № 01231178947 від 31.01.2023 (договір № 1177947/19 від 25.09.2019), які підтверджують належне надання послуг лише у січні поточного року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 5) Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копія виписки з протоколу засновників, наказ про призначення керівника, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі – менеджера зі збуту телекомунікаційних послуг корпоративним клієнтам ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» ДУКИ Олени Олександрівни щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі – менеджера зі збуту телекомунікаційних послуг корпоративним клієнтам ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» ДУКИ Олени Олександрівни щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій