Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | https://corp.suspilne.media |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
Контактна особа: |
Войтенко Ірина +380442949720 i.voitenko@suspilne.media |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 419 469,99 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 194,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець сплачує Постачальнику вартість Товару після його постачання та надання пов’язаних з таким постачанням послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних та відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 18:16 |
Додаток №5 Передпроектна документація.pdf | |
20 березня 2023 18:16 |
Тендерна документація.docx | |
20 березня 2023 18:16 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-19-000022 ● 356e435b08384c7f9d27f726277d55d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-03-20-011775-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 14:03:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електрична апаратура, обладнання та комплектуючі з послугою монтажу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-011775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 14:37:29
Відповідь на звернення Північно-Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі Електрична апаратура, обладнання та комплектуючі з послугою монтажу, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-011775-a
Повна відповідь надана в файлі "На запит ДАСУ"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" |
6 419 442,82
UAH
|
6 419 442,82
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" #39090788 |
Переможець |
6 419 442,82
UAH
|
30 березня 2023 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 11:22
|
scan.pdf | укладений |
03 липня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 19:29
|
26-26-1.pdf | укладений |
06 квітня 2023 19:28
|