Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Пушиної Феодори вул., 2 Святошинський район міста Києва»
Очікувана вартість
262 135,38 UAH
UA-2023-03-20-011723-a 7b92cfa1e1134b2c9d331d2f1bd126fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леляк Ольга Сергіївна

0442076792 LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Леляк Ольга Сергіївна
0442076792
LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2023 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2023 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2023 13:00
Очікувана вартість: 262 135,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 621,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Пушиної Феодори вул., 2 Святошинський район міста Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
20 березня 2023 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2023 17:57
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші).docx
20 березня 2023 17:57
Проєкт договору.docx
20 березня 2023 17:57
ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні).docx
20 березня 2023 17:57
Dodatok_4_do_vimog_(el_model_koshtorisiv).imd

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2023 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" 251 091,64
UAH з ПДВ
251 091,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2023 13:29
Електронний підпис
28 березня 2023 11:50
Електронний підпис
28 березня 2023 11:45
18-12.1 Кошторис Ф_Пушиної_2.zip
28 березня 2023 11:45
4. Мат-техн база.pdf
28 березня 2023 11:45
5. Витяг ОСВ 10 на 31.12.22.pdf
28 березня 2023 11:45
6. Олимп 4558 01_09_2021_Optimized.pdf
28 березня 2023 11:45
7. Олимп 4559 01_09_2021_Optimized.pdf
28 березня 2023 11:45
8. Довідка_працівників_.pdf
28 березня 2023 11:45
8.4 Інженер Лимар.rar
28 березня 2023 11:45
8.7 Накази 1.rar
28 березня 2023 11:45
8.8 Накази_2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
Переможець 251 091,64
UAH з ПДВ
03 квітня 2023 14:42

Документи

03 квітня 2023 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2023 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
251 091,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2023 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 20:36
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2023 20:23
ДУ2 до 2041 - СЕМПАЛ.pdf зміни до договору
17 жовтня 2023 20:23
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2023 15:22
ДУ 1 до 2041 - СЕМПАЛ.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 15:22
Електронний підпис укладений
11 квітня 2023 17:07
2041-ЕЗ-23 від 11.04.2023.pdf укладений
11 квітня 2023 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 2041/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 2041/ЕЗ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 248 541,22
UAH (в тому числі ПДВ 41 423,54 UAH)