Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ " |
Код ЄДРПОУ: | 02004999 |
Місцезнаходження: | 18010, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4 |
Контактна особа: |
Карпенко Анна Сергіївна +380685920510 dml.glavbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 17:40 |
ТД Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000010 ● def436922d1043aa90541254e67e9ef4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2023 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 03.07.2023 № 34-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2023-03-20-011631-a; 20.03.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 16:52:46
Про надання інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії – Прилад для високоіндуктивної магнітної терапії (НК 024:2019: 63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-011631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 17:02:25
Надання пояснень на виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 05 липня 2023 року
1. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Повідомляємо наступне:
1.1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська міська дитяча лікарня» здійснює свою господарську діяльність на підставі затвердженого рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Черкаська міська дитяча лікарня» на 2023 рік. Рішення № 533 від 19.07.2022 «Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Черкаська міська дитяча лікарня»» (додаток 1 до пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, комерційних пропозиціях, в електронній системі закупівель «ProZorro», тощо.
1.2.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів а також відповідають вимогам чинного законодавства. Потреби замовника у закупівлі приладу для високоіндуктивної магнітної терапії для медичних цілей, визначений необхідністю надання високоякісних послуг лікування дітей з ортопедичною патологією, патологією опорно-рухового апарату, лікування Шинца, Шляттера, Гоффа, патологією сколіозу, дисплазіями культових суглобів.
2. Щодо питання «Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» повідомляємо наступне:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – інформації про закупівлю) передбачено пунктами 4 та 4-1 цієї Постанови. При цьому, пунктом 4 Постанови № 710 органам місцевого самоврядування рекомендується забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю, а пунктом 4-1 Постанови № 710 наголошується на тому, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю.
Отже, виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, так як їх немає у переліку цього пункту.
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська міська дитяча лікарня» є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією, наведеною в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, (далі – Єдиний реєстр) який веде Державна казначейська служба України та її органи. Дата реєстрації (перереєстрації) замовника як одержувача бюджетних коштів в Єдиному реєстрі – 24.11.2020 року.
Вищезазначена інформація розміщена на офіційному сайті Державної казначейської служби України https://www.treasury.gov.ua/.
Також, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на сайті Державного веб-порталу бюджету для громадян та підтверджуємо за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic.
На виконання норм Постанови № 710 замовники мають забезпечити дотримання принципів ефективного й раціонального використання бюджетних коштів та оприлюднювати обґрунтування інформації про закупівлю у разі проведення процедур закупівель, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Водночас публікувати таку інформацію повинні не всі замовники, а тільки головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником в подальшому будуть враховані вимоги Наказу № 680.
2023-07-25 15:31:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕДРЕХАБ |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДРЕХАБ #38954855 |
Переможець |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 14:32
|
Д.у. до дог.98.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 14:30
|
дог. 98.pdf | укладений |
14 квітня 2023 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору поставки товару №98 від 14 квітня 2023 року про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до Специфікації Додаток № 1 до Договору поставки товару №98 від 14 квітня 2023 (далі – Договір) та викласти Додаток №1 до Договору у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її обома Сторонами, скріплення відбитками печаток Сторін, діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором та є невід’ємною частиною цього Договору. 3. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |