Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельні генератори
Очікувана вартість
6 290 000,00 UAH
UA-2023-03-20-011611-a ● c9ff59e74a904e23a7195c2206705d34
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02910019 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Предславинська, 45/9 |
Контактна особа: |
Олена Існюк +380445277216 mtz_spp@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 01:02 |
Очікувана вартість: | 6 290 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Дизельні генератори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 16:33 |
Тендерна документація.doc | |
24 березня 2023 16:33 |
Додаток 4 Технічна специфікація 2023.doc | |
24 березня 2023 16:33 |
Перелiк змiн до ТД.docx | |
20 березня 2023 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 7 Відомості про учасника 2023.doc | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 6 Перелік інших документів.doc | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 3 Документи п 44 для учасників і переможця.docx | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 8 Лист - згода 2023.docx | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 9 Лист - згода з умовами проєкту договору 2023 .doc | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 5 Проєкт договору 2023.doc | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 2023_корг (3).doc | |
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 1 Цінова пропозиція 2023.doc |
24 березня 2023 16:33 |
Тендерна документація.doc
|
||
24 березня 2023 16:33 |
Додаток 4 Технічна специфікація 2023.doc
|
||
24 березня 2023 16:33 |
Перелiк змiн до ТД.docx
|
||
20 березня 2023 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 7 Відомості про учасника 2023.doc
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 6 Перелік інших документів.doc
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 3 Документи п 44 для учасників і переможця.docx
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 8 Лист - згода 2023.docx
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 9 Лист - згода з умовами проєкту договору 2023 .doc
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 5 Проєкт договору 2023.doc
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 2023_корг (3).doc
|
||
20 березня 2023 17:37 |
Додаток 1 Цінова пропозиція 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Більшої потужності
Дата подання: 21 березня 2023 10:59
Дата відповіді: 24 березня 2023 10:31
Шановний Замовник у Вас в технічних характеристиках указана не більше потужності 45Ква та не більше 36 Квт а також вказано не більше 60 Ква та не більше 48 Квт!
Наприклад якщо потужність 44 Ква та 55 Ква можна пропонувати? Чи краще запропонувати більшу потужність?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності.
Стосовно об'єму паливного бака
Дата подання: 21 березня 2023 11:36
Дата відповіді: 24 березня 2023 11:14
Доброго дня! У технічній специфікації вказано ємність бака "Не більше 150 л.", що викликає запитання чому саме вказана така вимога "не більше" (можливо це помилка), адже показник об'єму який буде більший за це значення ніяк не впливає на технічні показники й роботу генератора, і навіть збільшує його перевагу додаючи автономність до наступної заправки. Тож просимо змінити показник "Не більше 150 л." на "Не менше 150 л." щоб розширити кількість можливих учасників та забезпечити більш конкурентну закупівлю. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, та повідомляємо, що об'єм паливного баку цілком відповідає заявленим технічним характеристикам зазначеної генераторної установки, при чому при збільшенні об'єму паливного баку і витрати палива будуть більшими. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності.
Габаритні розміри генератора
Дата подання: 21 березня 2023 11:37
Дата відповіді: 24 березня 2023 11:14
Просимо змінити показник габаритних розмірів, а саме ширину Електрогенераторної установка (36-40 кВт) на 50 мм. (5 см.), із "950 мм." на "1000 мм." що дозволить взяти участь у тендерній закупівлі більшій кількості учасників. Щиро дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності.
Невідповідність
Дата подання: 21 березня 2023 12:15
Дата відповіді: 24 березня 2023 12:07
Доброго дня!
Предметом закупівлі № UA-2023-03-20-011611-a є Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори, однак в Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації» у вимогах зазначена наступна інформація: «До ціни товару обов’язково включаються усі податки, збори, передбачені чинним законодавством України та додаткові витрати, пов’язані з доставкою товару Замовнику, в тому числі вартість самого товару, витрати на транспортування товару до місця поставки, монтаж, встановлення та пусконалагоджувальні роботи та оформлення всієї супровідної документації».
Звертаємо вашу увагу, що монтаж та встановлення генераторів не відноситься до предмету закупівлі за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори. Даний вид послуг відноситься до іншого предмету закупівлі, а саме: ДК 021:2015 51111200-5 Послуги зі встановлення генераторів.
Також в наданій тендерній документації відсутні документи, що встановлюють технічні характеристики підключення та проектна документація, що унеможливлює провести об’єктивну оцінку тендерної документації та запропонувати відповідну ціну.
Просимо внести зміни до документації відповідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяєтьсяподавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовникому порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І “Загальні положення”Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиногозакупівельного показника.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку
Враховуючи викладене вище, предметом закупівлі UA-2023-03-20-011611-a виступатиме товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з іншими супутніми послугами та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І “Загальні положення”Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиногозакупівельного показника.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку
Враховуючи викладене вище, предметом закупівлі UA-2023-03-20-011611-a виступатиме товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з іншими супутніми послугами та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником.
уточнення за характеристиками
Дата подання: 21 березня 2023 12:19
Дата відповіді: 24 березня 2023 12:09
шановний замовник, чи можна уточнити більш точні характеристики по потужності? Оскільки ми є представниками Європейського виробника енергетичних систем, ми маємо і в наявності та маємо можливість виготовити будь-який генератор під конкретні завдання. Буде важко щось запропонувати конкретне, якщо у нас моделі з градацією за потужністю 2kWA - виходить дуже довгий список.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності
Габаритні розміри
Дата подання: 23 березня 2023 15:25
Дата відповіді: 24 березня 2023 16:29
Шановний замовнику! Чи можливо збільшити висоту генератора 36-40 кВт на 80 мм? Дякую!
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності.
Порушення
Дата подання: 24 березня 2023 17:04
Дата відповіді: 27 березня 2023 17:05
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін.
Замовник тооргів проігнорував вимоги Постанови КМУ 1178 в частині не надання чіткого переліку змін як того вимагає постанова та закон Про публічні закупівлі. Замовник торгів вніс зміни до тендерної документації, що ми бачимо це пункт 1 розділ 4 Тендерної документації та взагалі не відобразив зміни в переліку змін.
ПРОШУ ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ ТА ПОСТАНОВІ КМУ 1178 ВНЕСЕНІ ВАМИ ЗМІНИ ПО ПЕРШЕ ВІДОБРАЗИТИ РЕАЛЬНІ ЗМІНИ ЯКІ ВИ ВНЕСЛИ В ДОДАТОК 4 ТА ВІДОБРАЗИТИ ВЗАГАЛІ ЯКІ ЗМІНИ ВИ ВНЕСЛИ ДО САМОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІНАКШЕ МИ БУДЕМО СКАРЖИТИСЬ ДО ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю UA-2023-03-20-011611-а, Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 51 Особивостей - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації… Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Згідно рішення від 24.03.2023 р. Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2023-03-20-011611-а, Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори та 24.03.2023 р. в електронній системі закупівель оприлюднено нову редакцію тендерної документації із змінами в окремому документі в якому відображено попередню редакцію Додатку 4 до тендерної документації та нову редакцію Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням змін.
Згідно рішення від 24.03.2023 р. Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2023-03-20-011611-а, Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори та 24.03.2023 р. в електронній системі закупівель оприлюднено нову редакцію тендерної документації із змінами в окремому документі в якому відображено попередню редакцію Додатку 4 до тендерної документації та нову редакцію Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням змін.
акредитація
Дата подання: 24 березня 2023 17:29
Дата відповіді: 27 березня 2023 17:23
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 23 ч.6. абз.2 в якій чітко зазначено наступне: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність "еквівалентним вимогам" та видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ст.1 ч.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності; Відповідно до положення «Про Національне агентство з акредитації України», яке затверджено Наказом №1318 від 13.07.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. Відповідно ст.5 ч.2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Перелік назв і позначень таких актів та документів, тексти нормативно-правових актів з питань акредитації, а також тексти інших документів з питань акредитації, прийнятих національним органом України з акредитації, оприлюднюються на веб-сайті національного органу України з акредитації в Інтернеті. Відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є "компетентним" для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається - "атестат про акредитацію" та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знаку акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Тобто наявність в органу з оцінки відповідності "атестата про акредитацію" є вимогою чинного законодавства України, а також є доказом та гарантією, щодо дотримання органом з оцінки відповідності, одного з Основних принципів діяльності з акредитації органів з оцінки відповідності, а саме: - професійної компетентності виконавців робіт!!!! Що є обов'язковою вимогою, яку повинен дотримуватися будь-який Замовник і ви не є виключенням, відповідно статті 23 ч.6. абз.2 Закону України "Про публічні закупівлі"!!! Ви як Замовник процедури закупівлі, який представляє державну структуру і є розпорядником державних коштів, "ЗОБОВ'ЯЗАНІ" керуватися Законами України та вимагати надання Учасниками в своїх тендерних пропозиціях документів, а саме Сертифікатів відповідності, які «обов’язково» повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, а також не маєте ніякого права порушувати Закони України шляхом надання Учасниками сертифікатів відповідності виданих Органом(ами) з оцінки відповідності "компетентність" яких не підтверджена жодним документом. Таким документом згідно чинного законодавства України є - "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим органом Національне агентство з акредитації України (НААУ). Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до Учасників процедури закупівлі, які є беззаперечно "ОБОВ'ЯЗКОВИМИ" відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», щодо надання учасниками сертифікатів відповідності, або аналогічних "еквівалентним вимогам", які видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації для підтвердження якої надати "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим на це органом - Національним агентство з акредитації України (НААУ). Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання Законодавства України!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю UA-2023-03-20-011611-а, Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності.
еквівалент
Дата подання: 24 березня 2023 17:40
Дата відповіді: 27 березня 2023 17:38
Згідно додатку 4 ви визначили, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання необхідно розуміти з поняттям (або еквівалент) (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими від передбачених в тендерній документації).
Табто вимоги щодо надання еквіваленту розповсюджуються тільки на поняття торгової марки та виробника в свою чергу ви обмежуєте коло потенційних учасників які мають прилади виробництва Європейського Союза, США, Великобританія, Японія.
Просимо зняти дане обмеження додавши до країну виробник до переліку еквіваленту!!!
Також наголошуємо, що відповідно до частини 4 статті 23 про публічні закупівлі встановленно пряма заборона на вимагання конкретного місця походження!!!!!
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю UA-2023-03-20-011611-а, Дизельні генератори код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація предмету закупівлі встановлюється замовником та може включати важливі для нього характеристики відповідності, продуктивності, ресурсоефективності та безпечності. Поняття «або еквівалент» стосується технічних характеристик предмету закупівлі. Нами вказані бажані марки або аналоги виробництва, такі, які б забезпечували безперервну роботу без дозаправки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-20-011611-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», Код ЄДРПОУ:42834213
Дата подання: 24 березня 2023 12:04
Тендерна документація
Внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 12:03
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяєтьсяподавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовникому порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І “Загальні положення”Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиногозакупівельного показника.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку
Враховуючи викладене вище, предметом закупівлі UA-2023-03-20-011611-a виступатиме товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з іншими супутніми послугами та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І “Загальні положення”Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиногозакупівельного показника.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку
Враховуючи викладене вище, предметом закупівлі UA-2023-03-20-011611-a виступатиме товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з іншими супутніми послугами та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М.Б." |
3 597 500,00
UAH
|
3 597 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕСТ БІЛД" |
4 450 000,00
UAH
|
4 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Алексбудсервіс" |
4 650 150,00
UAH
|
4 650 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
6 282 000,00
UAH
|
6 282 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "М.Б." #37881671 |
Відхилено |
3 597 500,00
UAH
|
04 квітня 2023 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕСТ БІЛД" #44832722 |
Відхилено |
4 450 000,00
UAH
|
05 квітня 2023 17:34
|
ТОВ "Алексбудсервіс" #41337839 |
Відхилено |
4 650 150,00
UAH
|
06 квітня 2023 17:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Переможець |
6 282 000,00
UAH
|
07 квітня 2023 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 16:35
|
Договір № 18-4-1.pdf | укладений |
18 квітня 2023 16:29
|