Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 16:46 |
Очікувана вартість: | 4 789 989,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 949,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 949,95 грн. (двадцять три тисячі дев’ятсот сорок дев’ять гривень 95 копійок). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23949.95 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються у безготівковій формі на р/р виконавця робіт, на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 16:41 |
Додаток _6.doc | |
20 березня 2023 16:41 |
Додаток _2.rar | |
20 березня 2023 16:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000030 ● fdea47f9005248e0bc584b1a09311df0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2023 № 27
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-03-20-010982-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 15:32:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування», ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, очікуваною вартістю 4 789 989,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010982-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Водоканал Зимна Вода» (далі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода») під час укладення договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Водоканал Зимна Вода» вимоги пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору.
Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 17:32:11
Пояснення
1. Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №1552 від 15.12.2022 та експертизи документації ДП «Західний ЕТЦ» №35.254.23 від 30.01.2023.
Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Відповідна інформація розміщена на офіційному веб-сайті Зимноводівської сільської ради: https://zvg.gov.ua/news/1680785017/
2.Під час укладення договору Переможцем було надано щодо:
1):
- п.3 - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією – Лист №6635 від 23.03.2023 (скан-копія додається);
- п.6 - керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку – Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (скан-копія додається);
- п.12 - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми – Лист №6630 від 23.03.2023 (скан-копія додається);
- абзац 14 п.44 - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору - Довідку №6662 від 23.03.2023, лист №6690 від 23.03.2023 (скан-копії додаються).
2) ) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності від 27.03.2019 №16-Л (скан-копія додається).
3.На виконання вимог ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» було перераховано кошти на забезпечення виконання умов договору у вигляді грошової застави на рахунок Зимноводівської сільскої ради реквізити якого, вказані у Тендерній документації Замовника та надано копію платіжного доручення №1292 від 10.04.2023.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зимноводівською сільською радою було направлено листа ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» щодо розірвання договору підряду №68-04/2023 від 13.04.2023 по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010982-a, у зв’язку з виявленими порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі». ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» у відповідь надав обгрунтування неможливості розірвання договору (лист №865 від 30.05.2023, вих.№431/0-23 від 30.05.2023), оскільки, ними було внесено грошове забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 78 450,87 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 87 копійок), здійснено закупівлю будівельних матеріалів та розпочато виконання будівельних робіт. Також наголошено що, при подачі ними тендерної пропозиції, вони погодилися із заявленим технічним завданням Замовника і подали скан-копію підписаного технічного завдання, що свідчить про фактичне виконання вимог та були додані всі матеріали та виконані всі вимоги при акцептуванні наведеного вище договору. Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Така ж норма закріплена і договором №68-04/2023 від 13.04.2023 (п. 11.4), який на даний момент є підписаний сторонами, чинний і ніким не оскаржуваний.
2023-05-30 13:06:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 16:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" |
3 922 543,64
UAH з ПДВ
|
3 922 543,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" #31145258 |
Переможець |
3 922 543,64
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 11:03
|
Повідомлення про оплату | укладений |
16 травня 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 13:20
|
Дод.угода _1 КРД Сірка.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 17:01
|
Договір | зміни до договору |
13 квітня 2023 17:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» | 1 | роботи |
3 922 543,64
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми фінансування виконання робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 68-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Коригування» | 1 | роботи |
3 922 543,64
UAH з ПДВ
|