Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 16:26 |
Очікувана вартість: | 3 563 188,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 815,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 815,94 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот п’ятнадцять гривень 94 копійки). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів. 4. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17815.94 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються у безготівковій формі на р/р виконавця робіт, на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 16:21 |
Додаток _6.doc | |
20 березня 2023 16:21 |
Додаток _2.rar | |
20 березня 2023 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000017 ● ef515c766814438c9670220c5b939c2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.08.2023 № 36-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.08.2023 № 36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-20-010569-a від 20.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 15:47:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-30 14:40:53
Пояснення з власної ініціативи
Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №13 від 31.01.2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)» та експертизи документації ТзОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №ЛВ 0012-4498-22/УЕГ/В від 30.01.2023.
Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1680784708/
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-30 14:43:15
Пояснення з власної ініціативи
Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженої рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №13 від 31.01.2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування)» та експертизи документації ТзОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №ЛВ 0012-4498-22/УЕГ/В від 30.01.2023.
Бюджетні призначення визначені в межах Заходів по виконанню «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Зимноводівської територіальної громади на 2023 рік», затверджені рішенням сесії Зимноводівської сільської ради № 1534 від 15 грудня 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1680784708/
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 17:08:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-010569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити, на підставі якої інформації та документів, Вами прийнято рішення, щодо укладання договору із ТОВ «Водоканал Зимна Вода», так як даним учасником, якого визнано переможцем, не дотримано вимог пункту 44 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту».
Крім того, яким чином Вами виконано умови частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині: «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 16:50:14
Пояснення
ТОВ «Водоканал Зимна Вода», як учасник, якого визнано переможцем, надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту 47 Особливостей та відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», 06.04.2023 року:
- Довідка №35 від 06.04.2023;
- Довідка №36 від 06.04.2023;
- Довідка №38 від 06.04.2023;
- Довідка НАЗК від 25.02.2023;
- Витяг МВС ВР-000668410.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в м.Луцьк щодо проведення моніторингу по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010569-a, на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно вимог тендерної документації термін виконання робіт по вищенаведеному об’єкту становить згідно умов договору – 30.06.2024 року. Підрядником ТзОВ «Водоканал Зимна Вода» було виконано всі зобов’язання, зазначені у договорі підряду у найкоротші терміни, з урахуванням змін, зазначених у Додатковій угоді №2 від 11.09.23 по об’єкту «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010569-a. По виконаних роботах здійснено оплату у повному обсязі. Зазначимо також, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
2023-09-18 11:48:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" |
3 348 244,04
UAH з ПДВ
|
3 348 244,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Водоканал Зимна Вода" #31145258 |
Переможець |
3 348 244,04
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 14:10
|
Повідомлення про оплату | укладений |
18 вересня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 10:27
|
Дод.угода _2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 11:35
|
Додаткова угода 1 П.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 10:00
|
Договір | зміни до договору |
14 квітня 2023 10:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) | 1 | роботи |
3 348 244,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 69-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни у зв'язку з зменшенням обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 69-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул.Підкови в с.Зимна Вода» (Коригування) | 1 |
2 674 668,43
UAH з ПДВ
|