Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи та мастила (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 мастильні засоби)
Очікувана вартість
658 784,30 UAH
UA-2023-03-20-010240-a ● 839ee26b771d45baad334a6748d70e35
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 658 784,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. 2.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей та відповідати умовам Замовника встановлених тендерною документацією в тому числі в частині умов (підстав) повернення та неповернення тендерного забезпечення. 2.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. 2.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 2.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 15 000,00 (П’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) гривень., що не перевищує 3,0% очікуваної вартості закупівлі. 2.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. 2.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 2.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. 2.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями 2.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 ; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; суб’єкт великого підприємництва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1 На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Порядок надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% (три відсотки) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». Належним виконанням зобов’язання Учасника щодо передачі забезпечення визнається вважається зарахування на поточний рахунок Замовника, визначений п. 6 розділу VI тендерної документації, грошових коштів у сумі 3% (три) вартості договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю відповідно до порядку, визначеного в цьому пункті тендерної документації. Внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю не потребує попереднього укладення Договору забезпечення виконання договору про закупівлю (далі-Договору забезпечення). Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, виконання договору про закупівлю який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в ДОДАТКУ 8 до тендерної документації. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.6.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівля відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 8). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Олива всесезонна гідравлічна ВМГЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211600-7 — Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення
2000 літр
Олива моторна універсальна М-8 В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211600-7 — Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення
100 літр
Олива моторна для дизельних двигунів М-10 Г2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
120 літр
Олива моторна TURBO DIESEL 15-W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
160 літр
Олива моторна для бензинових двигунів напівсинтетична 10-W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
50 літр
Олива моторна для бензинових двигунів синтетична 5-W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
14 літр
Олива моторна 5W-30 для автомобіля Ford WSS-M2C913-D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
75 літр
Олива моторна 5W-30 для автомобіля IVECO 18-1811
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
50 літр
Олива трансмісійна ТАД-17і
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
50 літр
Олива трансмісійна «Нігрол-Л»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
10 літр
Олива для автоматичних трансмісій АТФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
50 літр
Гальмівна рідина типу ДОТ 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211650-2 — Гальмівні рідини
49 літр
Мастило «Солідол Ж-2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211500-6 — Редукторні оливи
49 літр
Мастило «Літол-24»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 09211500-6 — Редукторні оливи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 5.4. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” . Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 16:11 |
Оголошення (2).docx | |
20 березня 2023 16:11 |
Додаток 5 (Проєкт договору).docx | |
20 березня 2023 16:11 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по мастилу солідол Ж-2
Дата подання: 21 березня 2023 11:20
Дата відповіді: 21 березня 2023 16:16
13. Мастило консистенте "Солідол Ж-2"
цей продукт виготовлявся за ТУ ТОВ НВО "Агрінол" Україна, м. Бердянськ. м. Бердянськ перебуває під окупацією понад рік. Чи можна запропонувати Солідол Ж (без цифри 2) виробленим за ГОСТУ та за характеристиками, що не поступаються вами заявленому
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого питання повідомляємо. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, будь які посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції з додаванням виразу "або еквівалент", та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристи еквіваленту не повинні бути гіршими). Тому, якщо мастило консистентне "Солідол-Ж" має не гірші характеристики ніж мастило "Солідол-Ж2" визначені замовником в тендерній документації, учасник має право запропонувати мастило "Солідол-Ж".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-20-010240-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 03 квітня 2023 15:35
Мастило Солідол Жировий
Згідно вимог Замовника в додатку № 4 до тендерної документації за позицією №13 вказано:
Мастило консистентне «Солідол Ж - 2»
Масова частка води,%: 2,5
Пенетрація при 25 ° С,: 230-300
Темп. каплепадения, ° С: 93
згідно документів учасника (паспорт якості №81 Мастило Солідол Жировий) зазначено
Масова частка води,%: 2,5
Пенетрація при 25 ° С,: 230-300
Темп. каплепадения, ° С: 93
Наголошуємо, що Замовником не вказано в тендерній документації, що температура краплепадіння повинна становити "НЕ МЕНШЕ 93"
Також зазначаємо що згідно ГОСТ 1033-79 зм.1-3 температура краплепадіння для Мастила Солідол Ж, повинна становити не менше 78, як і зазначено в документі виробника.
Вимагаємо переглянути ваше рішення з приводу відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2023 12:52
У відповідь на Вашу вимогу від 03 квітня 2023 року щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» за процедурою закупівлі: Оливи та мастила (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 мастильні засоби) (UA-2023-03-20-010240-a), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(далі – Особливості), Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі –Замовник) повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено технічні характеристики до позиції №13 Мастило консистентне «Солідол Ж - 2»: Масова частка води,%: 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: 230-300; Темп. каплепадения, ° С: 93. Також встановлено, що оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару буде здійснюватися за НОРМАТИВНИМИ показниками, визначеними виробником товару. Учасником в своїй тендерній пропозиції було надано еквівалент, а саме: мастило «Солідол Жировий» та паспорт якості виробника з нормативними показниками: Масова частка води,%: не більше 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: в межах 230-300; Темп. каплепадения, ° С: не менше 78. Відповідно до Закону з урахуванням особливостей, Замовником в тендерній документації не забороняється пропонувати Учасникам еквіваленти Товару, при цьому встановлено, що технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Температура краплепадіння — це температура падіння першої краплі пластичного нафтопродукту. Температура падіння першої краплі мастила визначає температурну межу його використання. Тому замовник визначив температуру краплепадіння для вищезазначеного мастила - 93° С для більш ефективного використання, подовженого терміну експлуатації автомобільного транспорту Замовника та безпеки особового складу під час експлуатації.
Відповідно до абз.2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так як виправлення невідповідностей технічних характеристик пропонованого товару може призвести до зміни предмета закупівлі, Замовником не надавалось Учаснику право на усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» відповідно до абз. 2 пункту 41 особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, так як пропозиція Учасника ТОВ ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено технічні характеристики до позиції №13 Мастило консистентне «Солідол Ж - 2»: Масова частка води,%: 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: 230-300; Темп. каплепадения, ° С: 93. Також встановлено, що оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару буде здійснюватися за НОРМАТИВНИМИ показниками, визначеними виробником товару. Учасником в своїй тендерній пропозиції було надано еквівалент, а саме: мастило «Солідол Жировий» та паспорт якості виробника з нормативними показниками: Масова частка води,%: не більше 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: в межах 230-300; Темп. каплепадения, ° С: не менше 78. Відповідно до Закону з урахуванням особливостей, Замовником в тендерній документації не забороняється пропонувати Учасникам еквіваленти Товару, при цьому встановлено, що технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Температура краплепадіння — це температура падіння першої краплі пластичного нафтопродукту. Температура падіння першої краплі мастила визначає температурну межу його використання. Тому замовник визначив температуру краплепадіння для вищезазначеного мастила - 93° С для більш ефективного використання, подовженого терміну експлуатації автомобільного транспорту Замовника та безпеки особового складу під час експлуатації.
Відповідно до абз.2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так як виправлення невідповідностей технічних характеристик пропонованого товару може призвести до зміни предмета закупівлі, Замовником не надавалось Учаснику право на усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» відповідно до абз. 2 пункту 41 особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, так як пропозиція Учасника ТОВ ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2023-03-20-010240-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД"ІММ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 07 квітня 2023 10:28
вимога про відміну повідомлення про намір укласти договір от 04.04.2023 року №053/286-1844-06/23
Згідно вимог Замовника в додатку № 4 до тендерної документації “оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару повинна здійснюватися за нормативними показниками, визначеними виробником товару” .
“ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй тендерній пропозиції надав Паспорти якості виробника TEDEX S.A на оливи :
Олива моторна М8В
Олива моторна М10Г2К
Олива трансмісійна ТАД 17І
Олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III
В паспортах якості не вказано на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Вказані лише методи випробувань.
Тому не можливо перевірити відповідність пропонованого товару нормативними показникам.
НА позицію № 8 Олива моторна 5W-30 для автомобілів IVECO 18-1811 була технічна вимога с допуском IVECO 18-1811.
“ ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй технічній документації надав паспорт на оливу моторну TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 .
На сайті виробника https://tedex.pl/produkt/tedex-synthetic-uhpd-lsp-motor-oil-sae5w-30 у моторної оливи TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 який саме допуск відсутній.
З вище вказаного олива моторна TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 не відповідає вимогам замовника що були зазначені в Додатку №4.
Невідповідність паспортів якості.
Поз.2 Олива моторна М8В: в паспорті якості показники норма/фактично співпадають. Індекси різняться,
а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 50.81 50.81
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 8.00 8.00
Індекс в’язкості 93 95
При вказаних даних у паспорті норма 93. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 127 ,а не 95
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Така ж сама ситуація по оливі моторній М10Г2К та оливі трансмісійній ТАД 17І
Поз.11 олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III: в паспорті якості показники співпадають.
Індекси різняться ,а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 42,37 42,37
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 7,8 7,8
Індекс в’язкості 170 185
При вказаних даних у паспорті норма 170. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 132 ,а не 170
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Розрахунки проводились згідно https://www.widman.biz/English/Calculators/calc-visc-index.html
Розгорнути
Згорнути
“ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй тендерній пропозиції надав Паспорти якості виробника TEDEX S.A на оливи :
Олива моторна М8В
Олива моторна М10Г2К
Олива трансмісійна ТАД 17І
Олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III
В паспортах якості не вказано на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Вказані лише методи випробувань.
Тому не можливо перевірити відповідність пропонованого товару нормативними показникам.
НА позицію № 8 Олива моторна 5W-30 для автомобілів IVECO 18-1811 була технічна вимога с допуском IVECO 18-1811.
“ ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй технічній документації надав паспорт на оливу моторну TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 .
На сайті виробника https://tedex.pl/produkt/tedex-synthetic-uhpd-lsp-motor-oil-sae5w-30 у моторної оливи TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 який саме допуск відсутній.
З вище вказаного олива моторна TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 не відповідає вимогам замовника що були зазначені в Додатку №4.
Невідповідність паспортів якості.
Поз.2 Олива моторна М8В: в паспорті якості показники норма/фактично співпадають. Індекси різняться,
а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 50.81 50.81
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 8.00 8.00
Індекс в’язкості 93 95
При вказаних даних у паспорті норма 93. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 127 ,а не 95
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Така ж сама ситуація по оливі моторній М10Г2К та оливі трансмісійній ТАД 17І
Поз.11 олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III: в паспорті якості показники співпадають.
Індекси різняться ,а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 42,37 42,37
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 7,8 7,8
Індекс в’язкості 170 185
При вказаних даних у паспорті норма 170. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 132 ,а не 170
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Розрахунки проводились згідно https://www.widman.biz/English/Calculators/calc-visc-index.html
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2023 16:30
У відповідь на Вашу вимогу від 07 квітня 2023 року щодо відміни повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023року №053/286-1844-06/23 ТОВ «СЛАВОІЛ» за процедурою закупівлі: Оливи та мастила (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 мастильні засоби) (UA-2023-03-20-010240-a), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(далі – Особливості), Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі –Замовник) повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником тендерною документацією не було встановлено вимог щодо зазначення в паспортах якості посилань, на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Крім того, надані паспорти містять інформацію про норми міжнародного зразка ISO, що підтверджують відповідність якості продукції за міжнародним та місцевим законодавством.
ТОВ «СЛАВОІЛ» надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Відповідальність за достовірність інформації наданої в складі пропозиції несе Учасник. Замовник не перевіряє інформацію на сайтах та інших документах, додатково наданих Учасниками.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення направити повідомлення про намір укласти договір ТОВ «СЛАВОІЛ», так як його пропозиція відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником тендерною документацією не було встановлено вимог щодо зазначення в паспортах якості посилань, на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Крім того, надані паспорти містять інформацію про норми міжнародного зразка ISO, що підтверджують відповідність якості продукції за міжнародним та місцевим законодавством.
ТОВ «СЛАВОІЛ» надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Відповідальність за достовірність інформації наданої в складі пропозиції несе Учасник. Замовник не перевіряє інформацію на сайтах та інших документах, додатково наданих Учасниками.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення направити повідомлення про намір укласти договір ТОВ «СЛАВОІЛ», так як його пропозиція відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД"ІММ" |
564 833,40
UAH з ПДВ
|
564 833,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
619 934,40
UAH з ПДВ
|
619 934,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СЛАВОІЛ |
628 296,90
UAH з ПДВ
|
628 296,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД"ІММ" #38424093 |
Відхилено |
564 833,40
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 15:14
|
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" #37333587 |
Відхилено |
619 934,40
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 15:21
|
|
ТОВ СЛАВОІЛ #42320208 |
Переможець |
628 296,90
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 09:25
|
ЗВІТ про виконаний договір.pdf | укладений |
26 травня 2023 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 16:07
|
Договір №ВТ 17,04-1 від 17.04.2023.pdf | укладений |
17 квітня 2023 16:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Олива всесезонна гідравлічна ВМГЗ | 2000 | літр |
133,20
UAH з ПДВ
|
Олива моторна універсальна М-8 В | 2000 | літр |
105,00
UAH з ПДВ
|
Олива моторна для дизельних двигунів М-10 Г2К | 100 | літр |
105,60
UAH з ПДВ
|
Олива моторна TURBO DIESEL 15-W40 | 120 | літр |
172,80
UAH з ПДВ
|
Олива моторна для бензинових двигунів напівсинтетична 10-W40 | 160 | літр |
192,78
UAH з ПДВ
|
Олива моторна для бензинових двигунів синтетична 5-W40 | 50 | літр |
259,50
UAH з ПДВ
|
Олива моторна 5W-30 для автомобіля Ford WSS-M2C913-D | 14 | літр |
416,40
UAH з ПДВ
|
Олива моторна 5W-30 для автомобіля IVECO 18-1811 | 75 | літр |
321,30
UAH з ПДВ
|
Олива трансмісійна ТАД-17і | 50 | літр |
135,00
UAH з ПДВ
|
Олива трансмісійна «Нігрол-Л» | 50 | літр |
66,00
UAH з ПДВ
|
Олива для автоматичних трансмісій АТФ | 10 | літр |
180,00
UAH з ПДВ
|
Гальмівна рідина типу ДОТ 4 | 50 | літр |
165,00
UAH з ПДВ
|
Мастило «Солідол Ж-2» | 49 | літр |
216,00
UAH з ПДВ
|
Мастило «Літол-24» | 49 | літр |
330,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
628 296,90
UAH (в тому числі ПДВ 104 716,15 UAH)
|