Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБУДИЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04381855 |
Вебсайт: | https://velbud-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 37320, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, село Великі Будища, вул.Миру, буд.1 |
Контактна особа: |
Дарія Лапко +380956376730 vukvelbud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 02:00 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 15:14 |
ТД Нафта і дистиляти(Бензин А-95).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
ТД Нафта і дистиляти(Бензин А-95).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 4 до тендерної документації( Тендерна Проозиція).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 4 до тендерної документації( Тендерна Проозиція).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 3 Проект Договору на поставку дизпалива 2023.docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 3 Проект Договору на поставку дизпалива 2023.docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні вимоги та характеристики до предмета закупівлі).docx | |
20 березня 2023 15:14 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні вимоги та характеристики до предмета закупівлі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000084 ● fe7626e7b92648a59761bde2989c88ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-03-20-008720-a, 20.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:37:19
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 550 000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-20-008720-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Пояснити наступне: З якої причини замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога, а саме необхідність наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тоді як, проведення відкритих торгів з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального… положення пункту 1 частини другої статті 16 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Закону замовником не застосовується;
2. яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 21:37:25
Розяснення для АМКУ
В нашій територіальній громаді не має жодної АЗС. Найближчі АЗС, й так від нас знаходяться в районі 21 км в місті Гадяч Миргородського району. Отож щоб заправитись(а ми це робимо власними силами, пальне не доставляють і ми не маєм дозволу на зберігання палива) нам вже потрібно витратити палива на 42 км дороги.
Вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель, мають допомагати замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі, або ж скоротити час і витрати замовнику у разі самовивозу товару. Встановлення таких кваліфкритеріїв визначає стаття 16 Закону про закупівлі. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
Стосовно, ж пункту 29 Особливостей, не з власного бажання, а через вимушену ситуацію(яка описана вище) було прийнято рішення про наявність МТБ в нашому найближчому до нас районі(відстань в межах 30 км) в Учасників даної закупівлі, так як наше підприємство не зможе заключити і виконувати умови договору з Переможцем закупівлі, АЗС якого знаходяться від нас на великій відстані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунуто
2023-04-25 19:34:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" |
541 324,80
UAH з ПДВ
|
541 324,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" #44098532 |
Переможець |
541 324,80
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 19:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 15:40
|
дог.бензин 2023.PDF | укладений |
05 квітня 2023 15:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони)) | 11520 | літр |
46,99
UAH з ПДВ
|